GADVERDAMME ANAAL JIJ WALGELIJK JOCH POEP IN JE PLASBUIS GATVERDAMMEquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
Ik denk het kinkyste een soort laffe rapeplay
verder eigenlijk alleen agressie en geweld, wurgen, nagels en dat soort dingen. en verder niets bijzonders. Oja, wel voor dWc. anaal.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij de vorige groep hadden ze wel serieus foto's gemaakt van de studenten terwijl ze aan het snijden warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat weer gebeurt, beloof ik dat je een foto ontvangt
![]()
Van die condooms van mysize gebruiken een keertje. Daar heb je helemaal zo'n range op staan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou ik ben wel een keer bijna jankend bij de GGD weggegaan hoor, gvdMaar ik zou heel lief voor je zijn
[..]
Wij hebben wel eens eeuwen gediscussieerd over hoe je dat dan kon vergelijken, want niemand had het opgemeten. Dus uiteindelijk maar besloten dat het om relatieve grootte aan het lichaam ging, en dus hoe ver hij kwam in verhouding tot z'n navel ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een die het blijkbaar fucking geil vond om geneukt te worden in de kamer waar haar moeder aan het stofzuigen was.die ging wel ver.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
heb wel echt lijpe wijven gedaan trouwens. Dat gaat verder dan wat ik precies heb gedaan.Dat soort rare fetisj dingen vinden ik schokkender dan een keer een facialtje of bondage of zo eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een die het blijkbaar fucking geil vond om geneukt te worden in de kamer waar haar moeder aan het stofzuigen was.die ging wel ver.
gaat ook zoveel verder ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat soort rare fetisj dingen vinden ik schokkender dan een keer een facialtje of bondage of zo eigenlijk.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
heb wel echt lijpe wijven gedaan trouwens. Dat gaat verder dan wat ik precies heb gedaan.Dat is vreemd ja. Ken ook een jongen die z'n vriendin gevraagd had of ze hem wilde pijpen terwijl hij met z'n moeder belde. Instant-dumpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een die het blijkbaar fucking geil vond om geneukt te worden in de kamer waar haar moeder aan het stofzuigen was.die ging wel ver.
![]()
Weet ik niet. ze bood ons ook nog koekje en limonade aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:02 schreef Chloroform het volgende:
Was haar moeder elke dag aan het stofzuigen?
Van die moeder of van dat meisje?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik niet. ze bood ons ook nog koekje en limonade aan.
Gek genoeg moest ik die nacht wel op zolder slapen, want samen in 1 kamer kon echt niet.achterlijk wijf.
Misschien voelde ze zich gewoon veiliger met haar moeder in de buurt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gek genoeg moest ik die nacht wel op zolder slapen, want samen in 1 kamer kon echt niet.achterlijk wijf.
te ver. I'm out.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
Ben trouwens sinds vandaag goed gekeurd om bloed te prikken en te injecteren. Dus voor al jullie bloedfetishen ben je bij mij aan het juiste adres.
Ja dit is aan jou gericht, Dqod
Die moeder had het ook echt gewoon door, dat jij haar dochter lag/zat/stond te palen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Necrofilie is oké, maar bloed is ranzig?quote:
van die moeder.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die moeder had het ook echt gewoon door, dat jij haar dochter lag/zat/stond te palen?Hoe ging dit in z'n werking man?
Bloed is het probleem niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
Necrofilie is oké, maar bloed is ranzig?Jij
______!
WOW.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
van die moeder.
[..]
Nee.blijkbaar dus niet. ik lag haar te palen, half onder de dekens, klop op de deur, ze doet dekbed over zich heen, "kom binnen" moeder komt binnen en gaar rustig stofzuigen, en ze blijft mij liggend berijden. en zachtjes kreunen dat het bijna over het stofzuiger geluid uitkwam zodat haar moeder soms vroeg "zei je wat?"
Hard geworden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
van die moeder.
[..]
Nee.blijkbaar dus niet. ik lag haar te palen, half onder de dekens, klop op de deur, ze doet dekbed over zich heen, "kom binnen" moeder komt binnen en gaar rustig stofzuigen, en ze blijft mij liggend berijden. en zachtjes kreunen dat het bijna over het stofzuiger geluid uitkwam zodat haar moeder soms vroeg "zei je wat?"
Nat gewordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
van die moeder.
[..]
Geef toe, stiekem vond je dit kk geil.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
nicequote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
van die moeder.
[..]
Wedden dat ze daar geen dingen mee deed die ik ermee doe?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze had een hele grote neus trouwens.
Ik zeg niet dat ik het niet geil vond, maar het was wel fucking disturbing.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geef toe, stiekem vond je dit kk geil.
Zou ik een keer moeten vergelijken, wanneer kom je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wedden dat ze daar geen dingen mee deed die ik ermee doe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |