Hard aanpakken die dader.quote:Jongen (12) zwaargewond na 'aanslag' met vuurwerkbom
Een Haagse jongen is gisteren in zijn ouderlijk huis ernstig gewond geraakt door een vuurwerkbom. Een onbekende gooide het explosief naar binnen, meldde de politie vandaag.
Het 12-jarige slachtoffer was alleen in de woning aan de Uitgeeststraat toen er rond acht uur werd aangebeld. Hij deed open, waarna iemand met een capuchon op de vuurwerkbom gooide. De jongen wist nog wel zijn vader en oma te waarschuwen. Hij raakte zwaargewond aan zijn hand.
De politie weet niet wie de dader is of wat de aanleiding was en is op zoek naar getuigen.
Bron: AD
Zoals tieners die te laat thuis zijn van de disco, en dan faken dat ze zijn overvallen ofzo zodat ze geen straf krijgen van papa.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:51 schreef CarltonBanks het volgende:
aan zijn hand?
Ik verwacht bij het vuurwerk naar binnen gooien eerder iets aan iemands been, of hoofd...
Zou me niets verbazen als hij zelf heeft lopen kutten
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoop dat ze die capuchon_jongen snel vinden
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:54 schreef o.us2.0 het volgende:
Al die capuchon_jongen weer.... Hoop dat Wilders hieraan wat doet.
Als iemand iets naar je toe gooit, is je eerste reactie om het op te vangen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:51 schreef CarltonBanks het volgende:
aan zijn hand?
Ik verwacht bij het vuurwerk naar binnen gooien eerder iets aan iemands been, of hoofd...
Dat zou zo maar kunnen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:51 schreef CarltonBanks het volgende:
aan zijn hand?
Nou nee, vorig jaar hebben normloos tuig hier meerdere voordeuren opgeblazen door bommen door de brievenbus heen te gooien bij bejaarden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:08 schreef HunterSThompson het volgende:
Ieder jaar duiken dit soort berichten weer op. En altijd heeft diegene het uiteindelijk zelf gedaan. Dat zal ook hier het geval zijn.
Voordeuren opgeblazen? Wat propten ze in de brievenbus? Dynamiet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nou nee, vorig jaar hebben normloos tuig hier meerdere voordeuren opgeblazen door bommen door de brievenbus heen te gooien bij bejaarden.
9/11 is bij deze aanslag gewoon kinderwerk natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:11 schreef MarkBroflovski het volgende:
INHOLLAND stagiaires aan het werk bij AD? Aanslag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |