Ik hoor dat zo vaak he, ik word er bijna moe van. Bijna.quote:Op maandag 9 december 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende: [..] Ik had vlinderman aan de telefoon vandaag. Hij: ja, klopt. Je hebt gelijk!! Heerlijk was dat!
Ik maakte daarna een niet zo slimme opmerkingquote:Op maandag 9 december 2013 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hoor dat zo vaak he, ik word er bijna moe van. Bijna.
ze mogen het altijd tegen mij zeggen. Maar ik prefereer een orgasme.quote:Op maandag 9 december 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maakte daarna een niet zo slimme opmerking![]()
zo fijn om dat te horen, ik zou er bijna klaar van komen!!
Vervolgens werd het meerdere malen tijdens het gesprek gezegd en ook op de app nog
Hups staat al wat langer droog hequote:Op maandag 9 december 2013 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze mogen het altijd tegen mij zeggen. Maar ik prefereer een orgasme.
Op dit moment neem ik genoegen met alles!!quote:Op maandag 9 december 2013 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze mogen het altijd tegen mij zeggen. Maar ik prefereer een orgasme.
Wrijf het er nog ff in jaquote:Op maandag 9 december 2013 23:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hups staat al wat langer droog he
quote:Op maandag 9 december 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op dit moment neem ik genoegen met alles!!
je hebt geen idee hoe zwaar het voor mij isquote:Op maandag 9 december 2013 23:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hups staat al wat langer droog he
je hebt gelijk.quote:Op maandag 9 december 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op dit moment neem ik genoegen met alles!!
Zeur niet.quote:Op maandag 9 december 2013 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt geen idee hoe zwaar het voor mij is![]()
Doe je ook aan zelfonthouding dan inmiddels?quote:Op maandag 9 december 2013 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik lig best hard in een lachstuip om jouw seksleven hoorquote:Op maandag 9 december 2013 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar mij word/dt het toch wel soms een stuk moeilijker gemaakt.quote:
ik ben een vrouw. Dat behoort tot mijn taken.quote:
ik heb geen tijd voor seksquote:Op maandag 9 december 2013 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe je ook aan zelfonthouding dan inmiddels?
wordtquote:Op maandag 9 december 2013 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar mij word/dt het toch wel soms een stuk moeilijker gemaakt.
ik moet er soms bijna van huilen.quote:Op maandag 9 december 2013 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig best hard in een lachstuip om jouw seksleven hoor![]()
eens. Maar deze was makkelijk en iets slanker dan Bart uit Barneveld.quote:Op maandag 9 december 2013 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wordt
Dan had je een andere scharrel moeten nemen
En anders maak je het, maarja.. Zo denken mannen weer he..quote:Op maandag 9 december 2013 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onzin, er is altijd tijd voor seks.
quote:Op maandag 9 december 2013 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eens. Maar deze was makkelijk en iets slanker dan Bart uit Barneveld.
Nee.quote:Op maandag 9 december 2013 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onzin, er is altijd tijd voor seks.
WHAHAHAquote:Op maandag 9 december 2013 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eens. Maar deze was makkelijk en iets slanker dan Bart uit Barneveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |