Ik zie haar eens in de 4/5 weken. ELKE keer voor de afgelopen 3 jaar ben ik voorgesteld aan een nieuwe vriend. Elke keer was dat de ware maar nee toch niet bleek na een aantal weken.
Ik heb haar ook op facebook en het komt ook regelmatig voor dat ze in de tussentijd dat ik haar zie een vriend heeft gehad en dat alweer uit is gegaan en mij dan weer voorstelt aan een nieuwe vriend als ik haar zie.
Dit is zelfs een keer opgelopen tot 4 jongens die de ware zouden zijn en dat in 4 weken tijd. Opzich boeit het me helemaal niks en moet ze het maar lekker zelf weten, maar nu is het toch wat uit de hand gelopen.
Ik zweer het je, elke keer heeft ze dezelfde types. Deze keer dacht ik dus dat ze eindelijk nog dezelfde vriend had en ik stelde me niet voor, ik noemde die gast zelfs als haar oude vriend en er ontstond dus een ruzie die ik niet helemaal kon volgen, toen zei ik ''ja, je hebt ook elke keer weer een nieuwe vriend he'' en nu is ze ook boos op mij

Heb het even op facebook opgezoekt en die gasten lijken als 2 druppels water op elkaar, wat kan ik hier dan aan doen

Klacht: stiefzus is boos omdat ze slet is
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.