Hoe doe je dat überhaupt dan?quote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan Rodawa zijn posts niet koppelen aan zn uiterlijk.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
We drinken wat, praten over van alles, film erbij en klaar.
We duiken niet meteen op elkaar omdat het klikt.
quote:
Ja, godver. Ik vind dit nog echt een hele normale zinquote:Op maandag 9 december 2013 22:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoe doe je dat überhaupt dan?
Ik begin te begrijpen waarom mensen je soms raar vinden.
Je zit nu al onder de plak, gefeliciteerd. De echte broek heb je nog aan - de virtuele broek heeft zij allang aangetrokken.quote:Op maandag 9 december 2013 22:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
We drinken wat, praten over van alles, film erbij en klaar.
We duiken niet meteen op elkaar omdat het klikt.
Ik ben in het echt ook gewoon een lul.quote:Op maandag 9 december 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, godver. Ik vind dit nog echt een hele normale zin. Hoe jij er uit ziet qua uiterlijk, dat lieve blonde knulletje.. die kan ik niet matchen aan je posts. Ja, beter kan ik 't niet uitleggen
Nee hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 22:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben in het echt ook gewoon een lul.
Nahquote:Op maandag 9 december 2013 22:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waar doel je nou op?quote:Op maandag 9 december 2013 22:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je zit nu al onder de plak, gefeliciteerd. De echte broek heb je nog aan - de virtuele broek heeft zij allang aangetrokken.
Bad boys zijn wel spannend hoorquote:Op maandag 9 december 2013 22:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn date zit naast mij.quote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Geflipte Koelkast is overigens al zeker een halfuur onderweg voor zijn date. Gelukkig neemt hij tijdens zijn reis richting stad de tijd ons te antwoorden op Fok1.
Een echte fokker, in hart en nieren.quote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Geflipte Koelkast is overigens al zeker een halfuur onderweg voor zijn date samen met Cookie. Gelukkig neemt hij tijdens zijn reis richting stad de tijd ons te antwoorden op Fok1.
PRAAAT MET D'Rquote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Mijn date zit naast mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Incestquote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Mijn date zit naast mij.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
PRAAAT MET D'RNatuurlijk wel via DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je moet ook niet zenuwachtig zijn voor presentaties.quote:Op maandag 9 december 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
Ik heb morgen of overmorgen mijn Frans presentatie en ik heb helemaal niet zo zenuwachtig als normaal.
Wat is dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |