Het geeft niet.quote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vergeef me, het spijt me
okequote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vergeef me, het spijt me
Ik hoop maar dat het lijstje nog aan het downloaden is.quote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef Muto het volgende:
Nu mijn lijstje van fokkers die ik heb gemeet:
soort puppy?quote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
Cachet en supersof, is VA echt een soort puppy? Ik denk dit namelijk maar jullie weten het.
VA is een mens.quote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
Cachet en supersof, is VA echt een soort puppy? Ik denk dit namelijk maar jullie weten het.
een kloon maken om te doen alsof je met een FOK!er meetquote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef CookieSlikker het volgende:
Laatste post:
Koelkast heeft mij naar dit topic gestuurd.normaal zit ik in koffie maar daar is het ook bijna dood.
Fijne avond iedereen.
Wij melden ons later weer.
En het dan zo slecht uitvoerenquote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
een kloon maken om te doen alsof je met een FOK!er meet
of doen alsof je een vrouwtje bentquote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
een kloon maken om te doen alsof je met een FOK!er meet
En dat jij er als eerste uitkomt.quote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het lijstje nog aan het downloaden is.
Nee niet echt vind ikquote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
Ja god, jullie snappen toch wel wat i kbedoel of niet?
ik heb jou fb gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |