Wow zou doodgaan.quote:
Als ze recht staat heeft ze toch helemaal geen tietjes en kontquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Vond het gewoon een leuke foto.
Word altijd kwaad van dat soort figuren, gtfo m'n squatrack met die onzin.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:17 schreef Robophatt het volgende:
ShitBij de gym, meisje gaat naar squatrek, begint met 70kg dus ik fucking jaloers want dat is mijn max en zij warmt er blijkbaar mee op. Vervolgens doet ze 1 set van 10 en gaat ze tot zo'n 140 graden, toen was het blijkbaar tijd voor cardio. Goeien workout
Pics van je quads.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Wordt altijd kwaad van dat soort figuren, gtfo m'n squatrack met die onzin.(srs)
Ging me niet eens om de chick, al valt het allemaal best mee imo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ze recht staat heeft ze toch helemaal geen tietjes en kont.
Ja naja ik was daar al klaar, dus wat dat betreft had ik er geen last van. Was al verbaasd want ze zag er ook niet echt uit als iemand die met 70kg opwarmt zeg maarquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Wordt altijd kwaad van dat soort figuren, gtfo m'n squatrack met die onzin.(srs)
Tevens: Pics van je quads.
Sowieso die eerst he wie wil er nou de hik hebbenquote:
Hmm, geen idee hoe je daar bij komt. Al ben ik in real life wel een stralende verschijningquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
heeey ik hoorde dat jij lekker was. Pics gaarne
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, geen idee hoe je daar bij komt. Al ben ik in real life wel een stralende verschijning.
quote:Op maandag 9 december 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
FOK!sma's december 2013:
1. Veer
...
[tijdje niks]
...
2. Allure_
3. Robophatt
4. ntm
5. Vaseline_
quote:
Mensen die maar 70 halenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja naja ik was daar al klaar, dus wat dat betreft had ik er geen last van. Was al verbaasd want ze zag er ook niet echt uit als iemand die met 70kg opwarmt zeg maar![]()
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |