Ding zelf wel goed, jammer dat de lineup van beide zo slecht wasquote:
FIFA14 schijnt wel echt een verbetering te zijn vergeleken met de current-gen (of past-gen nu?quote:Op maandag 9 december 2013 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ding zelf wel goed, jammer dat de lineup van beide zo slecht wasFf wachten op wat echte knallers.
resogun is zn beetje de tofste game
Dat vind ik echt niet kunnenquote:Op maandag 9 december 2013 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik werd laatst uitgemaakt voor satans kind![]()
wat vind jij als bnw moderator daar van?
Neuh. Die komt hier niet ho ehm denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef Jimbo het volgende:
ach nu onlo er is is t wel gedaan met de pret.... kapi komt zeker ook zo ?
ajuus, tot morgen
klopt, fifa speelt weer heerlijkquote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
FIFA14 schijnt wel echt een verbetering te zijn vergeleken met de current-gen (of past-gen nu?) versie.
Verder valt het nogal tegen ja.
meisjes plagen zoentjes vragenquote:Op maandag 9 december 2013 20:53 schreef Muto het volgende:
Waarom zijn Tjacka en Cachet ineens zo onaardig naar elkaar toe?
Ben ik welquote:Op maandag 9 december 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. Het is dat Xcachet geen 18,5 is.
ze slikte niet.quote:Op maandag 9 december 2013 20:53 schreef Muto het volgende:
Dat weet ze zelf.quote:Op maandag 9 december 2013 20:53 schreef Muto het volgende:
Gelet op de PI van cachet moeten we dit niet te serieus nemen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:53 schreef Muto het volgende:
Die is standaard.quote:Op maandag 9 december 2013 20:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gelet op de PI van cachet moeten we dit niet te serieus nemen.
Cachet snapt PI nog niet. Die gebruikt voor alles dezelfde.quote:Op maandag 9 december 2013 20:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gelet op de PI van cachet moeten we dit niet te serieus nemen.
Ze is zelf gewoon een PI.quote:Op maandag 9 december 2013 20:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Cachet snapt PI nog niet. Die gebruikt voor alles dezelfde.
Als kwaliteitscommissie afvaardiging staat je wat werk te doen. Dit gaat niet helemaal goed.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 9 december 2013 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je ons hier niet teveel updates over geeft.
Ja, heb je nog suggesties wat ik kan doen?quote:Op maandag 9 december 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als kwaliteitscommissie afvaardiging staat je wat werk te doen. Dit gaat niet helemaal goed.
je kleren uitdoen en fotos postenquote:Op maandag 9 december 2013 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, heb je nog suggesties wat ik kan doen?
Dat kan je beter niet vragen op fok. #voorspelantwoordquote:Op maandag 9 december 2013 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, heb je nog suggesties wat ik kan doen?
Maar dan zou ik naar KPD moeten, dat heeft niet heel veel nut voor de kwaliteit in deze SCquote:
Omdat hij zwart is zeker?quote:Op maandag 9 december 2013 20:57 schreef essnhills het volgende:
Hmm, de leiding geven aan een zwarte kat met pistolen lijkt me een paar stappen te ver, wellicht kunnen we eerst wat meer vredelievende stappen ondernemen
Komen we met z'n allen wel naar KPD.quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan zou ik naar KPD moeten, dat heeft niet heel veel nut voor de kwaliteit in deze SC
Heb je toegang?quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan zou ik naar KPD moeten, dat heeft niet heel veel nut voor de kwaliteit in deze SC
Klopt, je kunt beter een Aziaat nemen, zwarten zijn stiekem veel te lief voor dit soort acties.quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij zwart is zeker?
Racist
Jij ziet liever dit topic in KPD staan?quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Komen we met z'n allen wel naar KPD.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, je kunt beter een Aziaat nemen, zwarten zijn stiekem veel te lief voor dit soort acties.
Hmm.quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, je kunt beter een Aziaat nemen, zwarten zijn stiekem veel te lief voor dit soort acties.
Neequote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Komen we met z'n allen wel naar KPD.
Neequote:
Jaquote:Op maandag 9 december 2013 21:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Er zou dus alleen voor ons een geheim forum moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |