Echt. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat het in eerste instantie al een gestolen ding was door een vriend. Dus tja...quote:Op maandag 9 december 2013 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Een echte of zn plastic ding ?
Ooit wil ik nog zn beker (naam even kwijt) zoals in de middeleeuwen, met van die stenen erop, goud enzo
Kan jij dat met die kopjes?quote:
Neequote:
Op 3:11 zie je die man falen.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat het in eerste instantie al een gestolen ding was door een vriend. Dus tja...
Ja kloptquote:
hoiquote:
Typischquote:
Ah, dus je kaapt mijn topic en haalt dan ook nog eens mijn kampvuur weg?quote:
Klap hemquote:Op maandag 9 december 2013 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, dus je kaapt mijn topic en haalt dan ook nog eens mijn kampvuur weg?
Dat heb jij goed gezien.quote:Op maandag 9 december 2013 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Help je mee? We zullen hem lerenquote:
VBL'ers he. Geeeeen manieren.quote:Op maandag 9 december 2013 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben morgen om 09:00 op Rotterdam CS. Kom maar.quote:Op maandag 9 december 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Help je mee? We zullen hem leren![]()
![]()
Inderdaadquote:
Hoi Esquote:Op maandag 9 december 2013 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
De kwaliteitscommissie van deze SC heeft hierbij bepaald dat je gezakt bent voor de inburgeringstoets.quote:
er is dalijk echt geen kut meer op tvquote:SPECIAL ANNOUNCEMENT:
Facebook Fans – we want to let you know that the upcoming season of #Californication will be the final season. Thank you for your love and support over the last six years! Hank's final fling will begin this April.
Is goedquote:Op maandag 9 december 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Help je mee? We zullen hem leren![]()
![]()
Hallo Lavenderrquote:Op maandag 9 december 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Es(kon niet meer reageren in het vorige topic)
En allemaal
Jij zou dit natuurlijk nķķt doenquote:
Jammer.quote:Op maandag 9 december 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
De kwaliteitscommissie van deze SC heeft hierbij bepaald dat je gezakt bent voor de inburgeringstoets.
Aanwezigquote:Op maandag 9 december 2013 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben morgen om 09:00 op Rotterdam CS. Kom maar.
Dan moet ik nog vroeg m'n nest uit ook zekerquote:Op maandag 9 december 2013 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben morgen om 09:00 op Rotterdam CS. Kom maar.
Het is in een take opgenomen denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 20:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Raar dat ze dat erin hebben laten zitten.
Speelt wel weer goed de laatste weken.quote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik heel erg. Opgewonden tering ventje welke nog te dom is om te poepen.
Haaiquote:Op maandag 9 december 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Es(kon niet meer reageren in het vorige topic)
En allemaal
17:24 kan ook, dan ben ik er weerquote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet ik nog vroeg m'n nest uit ook zeker
Iedereen kan poepen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik heel erg. Opgewonden tering ventje welke nog te dom is om te poepen.
Ja klopt. Grootste gedeelte.quote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is in een take opgenomen denk ik
Nee inderdaadquote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij zou dit natuurlijk nķķt doen
Ik kan zijn 06-nummer fixen. Heb nog het gevoel dat ik rijk kan worden enzo. Laat mequote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je wel mij zienquote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet ik nog vroeg m'n nest uit ook zeker
Dan heb ik een date met MKR, misschien samen met GFquote:
vrouwen nietquote:
Tja... nee ik wordt niet blij van hem. Ik zie hem liever niet bij mijn Den Haag.quote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speelt wel weer goed de laatste weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |