abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134140833
Waarom kopen mensen dat Psn+ abbo niet via PSN? Dat heb ik ook gedaan? Geen gezeik, meteen actief, nooit uitverkocht. En ja het is een tientje duurder maar /care.
pi_134140860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 08:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom kopen mensen dat Psn+ abbo niet via PSN? Dat heb ik ook gedaan? Geen gezeik, meteen actief, nooit uitverkocht. En ja het is een tientje duurder maar /care.
Omdat het Nederlanders zijn.
pi_134141147
:'( :'( :'( Mycom.nl

Beste klant,

WU ontvangt deze e-mail met betrekking tot de door u gereserveerde Playstation 4. Zoals wij op onze website al hadden aangegeven en we u ook hebben laten weten per e-mail, is de levertijd lange tijd onduidelijk geweest. We hebben nu van Sony te horen gekregen dat wij dit jaar geen extra shipment zullen ontvangen. Dit betekent voor u helaas dat u in 2013 geen Playstation 4 zult ontvangen. Zodra wij meer informatie hebben over de levering van meer consoles, zullen wij u op de hoogte brengen.

Onze excuses voor het ongemak, maar wij hebben alles in het werk gesteld om meer voorraad te krijgen van Sony. Dat is helaas niet gelukt.
pi_134141235
Ik had gister met saturn gebeld en ze krijgen killzone dit weekend weer binnen dus ze shippen na het weekend de games
pi_134141656
quote:
Een tientje!!! Weet je hoeveel bier je daarvan kan kopen!!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_134141986
quote:
Psn+ abbo ligt in elke willekeurige winkel gewoon nog in de winkel voor de zelfde prijs. Geloof dat een aantal dacht dat het per (web)winkel was die aanbieding
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_134142129
Iemand bericht van bol.com gehad? vriend van mij heft mail van hun gehad dat het uiterlijk begin 2014 2e levering komt. :D
pi_134142287
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Iemand bericht van bol.com gehad? vriend van mij heft mail van hun gehad dat het uiterlijk begin 2014 2e levering komt. :D
Beste klant,

Je PlayStation 4 is een level later

Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.

Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben. Deze week versturen wij de tweede levering van de PlayStation 4 naar mensen die hem voor 10 september hebben besteld. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten eind 2013 of begin 2014 een derde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.

Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!

Onze excuses voor het ongemak.
bol.com
pi_134142853
Misschien is het een idee om een topic aan te maken mbt het gehuil omtrent late bezorgingen en abbo's die uitverkocht zijn? Dan kan het hier weer gewoon gaan over games en PS4 gebruik.
pi_134142928
Ik heb gister Battlefield 4 incl. China Rising op de kop weten te tikken. En vandaag heb ik nog Need For Speed Rivals LE aangeschaft. Hopelijk word alles netjes geleverd zodat ik dit eind februari op mijn PS4 kan spelen *O*
pi_134142969
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Misschien is het een idee om een topic aan te maken mbt het gehuil omtrent late bezorgingen en abbo's die uitverkocht zijn? Dan kan het hier weer gewoon gaan over games en PS4 gebruik.
Ik word ook een beetje moe van dat alle topics worden volgebraakt over waar iemand nog een PS4 kan bestellen. Ik wil impressies en ervaringen lezen, geen liveblogs van hoe ver jouw PS4 in de track & trace is. Nobody cares.
pi_134143033
Wie is er trouwens van plan om ¤30 neer te leggen voor Angry Birds Star Wars? :')
pi_134143064
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef Waterbed het volgende:

[..]

Beste klant,

Je PlayStation 4 is een level later

Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.

Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben. Deze week versturen wij de tweede levering van de PlayStation 4 naar mensen die hem voor 10 september hebben besteld. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten eind 2013 of begin 2014 een derde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.

Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!

Onze excuses voor het ongemak.
bol.com
Ondanks de klote boodschap vind ik zulke mailtjes wel mooi om te lezen. Toch een grappige noot erin en ze houden je op de hoogte.
Feyenoord Rotterdam
pi_134143298
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:38 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik word ook een beetje moe van dat alle topics worden volgebraakt over waar iemand nog een PS4 kan bestellen. Ik wil impressies en ervaringen lezen, geen liveblogs van hoe ver jouw PS4 in de track & trace is. Nobody cares.
dit en dit

of mensen die elk topic weer even moeten posten hoe ze twee dagen voor de release besteld hebben en op de launch dag hun ps4 hadden terwijl er nog genoeg mensen zitten te balen dat hun preorder niet doorging en we weten nu ook wel hoe tof mensen zijn die hun ps4 hadden maar toch duurder doorverkocht hebben want velen geld binnencashen jonge!1!!!einz!1
pi_134143310
MARKTPLAATS 200 EURO WINST JONGE :')
  woensdag 11 december 2013 @ 11:05:45 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_134143566
En dat van het duo dat drie weken lang om Killzone heeft lopen huilen. Beetje hypocriet :')

Het is gewoon logisch dat er gepraat wordt over leveringen, dat heeft Sony zelf veroorzaakt door een populair apparaat op de markt te zetten dat niet goed leverbaar is.

Qua games spelen we nu al twee weken hetzelfde, dus daar zit verder weinig vernieuwing in qua gespreksonderwerpen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_134143612
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dat van het duo dat drie weken lang om Killzone heeft lopen huilen. Beetje hypocriet :')

Het is gewoon logisch dat er gepraat wordt over leveringen, dat heeft Sony zelf veroorzaakt door een populair apparaat op de markt te zetten dat niet goed leverbaar is.

Qua games spelen we nu al twee weken hetzelfde, dus daar zit verder weinig vernieuwing in qua gespreksonderwerpen.
Drie weken ook :D Ik heb het 1x genoemd volgens mij.

Maar okay duidelijk. Dan boycot ik dit hele topic tot mid 2014, dan ben ik van het gezeik af iig O+

:W KUSJEKROEL VOOR IEDEREEN!
pi_134143652
Kinders toch, can't we all just get along.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_134144110
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:45 schreef BraboMeneer het volgende:
Wie is er trouwens van plan om ¤30 neer te leggen voor Angry Birds Star Wars? :')
Waarom die überhaupt boxed te koop is en 30 euro moet kosten is mij ook een vraag.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  woensdag 11 december 2013 @ 11:39:56 #220
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_134144426
Meer mensen die last hebben van crashes? Ik heb ze vrij regelmatig met NFS: Rivals de laatste paar dagen, hoewel de eerste paar dagen alles goed ging... Andere games nog niet geprobeerd, dus ik hoop dat het gewoon een bug is die met een slechte update van NFS is binnen gekomen en niet dat m'n PS4 borked is... }:|
pi_134144461
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef Thanatos45 het volgende:
Meer mensen die last hebben van crashes? Ik heb ze vrij regelmatig met NFS: Rivals de laatste paar dagen, hoewel de eerste paar dagen alles goed ging... Andere games nog niet geprobeerd, dus ik hoop dat het gewoon een bug is die met een slechte update van NFS is binnen gekomen en niet dat m'n PS4 borked is... }:|
Nergens last van bij nfs, behalve dat je steeds host gezeik heb waardoor ik geen zin meer heb in dit spel. Ik heb 450k points. En toen kwam er host gezeik en was alles weg. :(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_134144466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef Thanatos45 het volgende:
Yup, ik krijg ze ook wel af en toe met NFS of BF4. Op Twitter zag ik dat een update snel zal verschijnen voor BF4 i.i.g.
pi_134144517
Zo AC:BF kunnen ruilen tegen een gloednieuwe, sealed BF4. :D
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_134144540
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:43 schreef HostiHawaii het volgende:
Zo AC:BF kunnen ruilen tegen een gloednieuwe, sealed BF4. :D
Happy crashing. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_134144546
quote:
Dit dus.

Maar aan de andere kant bestel ik wel weer altijd m'n games via bol.com.
Vaak wel iets duurder , maar ik vind het belangrijker dat ik m'n games de volgende dag gelijk in huis heb dan dat ik 5 euro goedkoper uit ben , en dat is altijd het geval via hun.

Zelfde met m'n ps4 , was netjes op de release dag geleverd.
- Djehoetie / Jehuty -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')