Omdat het Nederlanders zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom kopen mensen dat Psn+ abbo niet via PSN? Dat heb ik ook gedaan? Geen gezeik, meteen actief, nooit uitverkocht. En ja het is een tientje duurder maar /care.
Een tientje!!! Weet je hoeveel bier je daarvan kan kopen!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 08:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom kopen mensen dat Psn+ abbo niet via PSN? Dat heb ik ook gedaan? Geen gezeik, meteen actief, nooit uitverkocht. En ja het is een tientje duurder maar /care.
Psn+ abbo ligt in elke willekeurige winkel gewoon nog in de winkel voor de zelfde prijs. Geloof dat een aantal dacht dat het per (web)winkel was die aanbiedingquote:Op woensdag 11 december 2013 08:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Beste klant,quote:Op woensdag 11 december 2013 10:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Iemand bericht van bol.com gehad? vriend van mij heft mail van hun gehad dat het uiterlijk begin 2014 2e levering komt.
Ik word ook een beetje moe van dat alle topics worden volgebraakt over waar iemand nog een PS4 kan bestellen. Ik wil impressies en ervaringen lezen, geen liveblogs van hoe ver jouw PS4 in de track & trace is. Nobody cares.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Misschien is het een idee om een topic aan te maken mbt het gehuil omtrent late bezorgingen en abbo's die uitverkocht zijn? Dan kan het hier weer gewoon gaan over games en PS4 gebruik.
Ondanks de klote boodschap vind ik zulke mailtjes wel mooi om te lezen. Toch een grappige noot erin en ze houden je op de hoogte.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Beste klant,
Je PlayStation 4 is een level later
Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.
Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben. Deze week versturen wij de tweede levering van de PlayStation 4 naar mensen die hem voor 10 september hebben besteld. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten eind 2013 of begin 2014 een derde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.
Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!
Onze excuses voor het ongemak.
bol.com
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Misschien is het een idee om een topic aan te maken mbt het gehuil omtrent late bezorgingen en abbo's die uitverkocht zijn? Dan kan het hier weer gewoon gaan over games en PS4 gebruik.
dit en ditquote:Op woensdag 11 december 2013 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje moe van dat alle topics worden volgebraakt over waar iemand nog een PS4 kan bestellen. Ik wil impressies en ervaringen lezen, geen liveblogs van hoe ver jouw PS4 in de track & trace is. Nobody cares.
Drie weken ookquote:Op woensdag 11 december 2013 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dat van het duo dat drie weken lang om Killzone heeft lopen huilen. Beetje hypocriet
Het is gewoon logisch dat er gepraat wordt over leveringen, dat heeft Sony zelf veroorzaakt door een populair apparaat op de markt te zetten dat niet goed leverbaar is.
Qua games spelen we nu al twee weken hetzelfde, dus daar zit verder weinig vernieuwing in qua gespreksonderwerpen.
Waarom die überhaupt boxed te koop is en 30 euro moet kosten is mij ook een vraag.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:45 schreef BraboMeneer het volgende:
Wie is er trouwens van plan om ¤30 neer te leggen voor Angry Birds Star Wars?
Nergens last van bij nfs, behalve dat je steeds host gezeik heb waardoor ik geen zin meer heb in dit spel. Ik heb 450k points. En toen kwam er host gezeik en was alles weg.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef Thanatos45 het volgende:
Meer mensen die last hebben van crashes? Ik heb ze vrij regelmatig met NFS: Rivals de laatste paar dagen, hoewel de eerste paar dagen alles goed ging... Andere games nog niet geprobeerd, dus ik hoop dat het gewoon een bug is die met een slechte update van NFS is binnen gekomen en niet dat m'n PS4 borked is...
Yup, ik krijg ze ook wel af en toe met NFS of BF4. Op Twitter zag ik dat een update snel zal verschijnen voor BF4 i.i.g.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef Thanatos45 het volgende:
Meer mensen die last hebben van crashes? Ik heb ze vrij regelmatig met NFS: Rivals de laatste paar dagen, hoewel de eerste paar dagen alles goed ging... Andere games nog niet geprobeerd, dus ik hoop dat het gewoon een bug is die met een slechte update van NFS is binnen gekomen en niet dat m'n PS4 borked is...
Happy crashing.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:43 schreef HostiHawaii het volgende:
Zo AC:BF kunnen ruilen tegen een gloednieuwe, sealed BF4.
Dit dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |