wat zeg je van NBA 2K14? heb ik dubbelquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:19 schreef HostiHawaii het volgende:
Iemand zijn Need for Speed ruilen tegen AC:BF met ongebruikte dlc codes?
Ik heb 0,0 met sportgames.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:02 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
wat zeg je van NBA 2K14? heb ik dubbel
Nu werkt die niet meer zie ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef Ipho het volgende:
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669719
kun je een bestellen geloof ik
Voeg me maar toe. Ben nog niet super though. Tijdje geleden dat ik een shooter met controller heb gespeeld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:39 schreef videonatic het volgende:
Is er een Fok! Battlefield 4 group? Ik maak headshots for days.
Succes met 't met vrienden in een game komen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:39 schreef videonatic het volgende:
Is er een Fok! Battlefield 4 group? Ik maak headshots for days.
Want, dat lukt je niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Succes met 't met vrienden in een game komen.
Dat lukt zelden iemand, en anders kom je in verschillende teams.quote:
Oud nieuws en halve waarheid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:24 schreef HostiHawaii het volgende:
NBA 2K14 krijgt alsnog 'always-on' DRM
It starts..........
Games die dat flikken (achteraf invoeren) gewoon terugbrengen naar de winkel en geld terug eisen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:24 schreef HostiHawaii het volgende:
NBA 2K14 krijgt alsnog 'always-on' DRM
It starts..........
Nope en nope. Lees op internet al veel klachten van mensen die 2K14 willen spelen, maar geen vaste internet verbinding hebben. Carreer is inspeelbaar zonder internet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oud nieuws en halve waarheid.
Dat het er uberhaupt voor nodig is slaat toch nergens op? Je opstelling wijzigen is 1 van de belangrijkste onderdelen van een GM/Manager mode.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:45 schreef Pheno het volgende:
Na twee wedstrijden of zo heb je daar al VC voor, dus ik zie het probleem niet echt
Maar goed, MyGM is niet mijn favoriete onderdeel, maar dat komt vooral door de statische teksten
Nope, gisteravond gewoon kunnen spelen terwijl PSN down was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:46 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nope en nope. Lees op internet al veel klachten van mensen die 2K14 willen spelen, maar geen vaste internet verbinding hebben. Carreer is inspeelbaar zonder internet.
Resogun, Contrast (beiden gratis met Plus), War Thunder, Warframe, DC Universe Online, Blacklight Retribution (allen sowieso gratis)quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:02 schreef RRuben het volgende:
zijn er trouwens genoeg andere spellen te spelen op de ps4 zelf? zoald resogun enzo? want ik ben niet van plan nog een spel van 60 euro te kopen maar ga wel psn+ doen
oke genoeg dusquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Resogun, Contrast (beiden gratis met Plus), War Thunder, Warframe, DC Universe Online, Blacklight Retribution (allen sowieso gratis)
Ik weet niet of jij ze leuk gaat vinden, maar dat is het mooie, je kunt ze gratis proberen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
oke genoeg dusmaar zijn die wel leuk?
ja zit vast wel eentje tussenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij ze leuk gaat vinden, maar dat is het mooie, je kunt ze gratis proberen.
Klopt ja, die lijkt me ook wel tof!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja zit vast wel eentje tussenen binnenkort Planetside die ook wel master is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |