Jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
Heeft gesmaakt. Nu nog eens tijd vinden om de power unlimited uit te lezen
Is Lego marvel super heroes nog een leuke game?
Nope, werkt uitstekend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
Bij mij werkt de Netflix-app nooit. Hebben jullie dat ook?
quote:
wekrt bij mij ook perfect. geniale uitvindingquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
Oh Super broeliebroelie Saturn levert niet Fruitigquote:
BUUH HET IS TE MOEILIJK OP EASY -ROYquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh Super broeliebroelie Saturn levert niet Fruitig
Bij mij ook niet alleen als ik uitlog en inlog doet die het. En als ik mijn playstation 4 met bedraad internet heb verbonden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hier werkt het prima op WiFiquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:07 schreef Ipho het volgende:
[..]
Bij mij ook niet alleen als ik uitlog en inlog doet die het. En als ik mijn playstation 4 met bedraad internet heb verbonden.
Neequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is de PS4 eigenlijk backwards compatible?
Kortom je hebt niks te vertellen thuisquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:09 schreef ManianMan het volgende:
PS4 is toch om samen van te genieten en de eenzame uurtjes door te komen? Wanneer mijn vriendin tv kijkt lig ik lekker tegen haar aan, dan kan niks mij nog interesseren ook de PS4 niet.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kortom je hebt niks te vertellen thuis
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kortom je hebt niks te vertellen thuis
Dat afspreken heb ik van te voren gelukkig al gedaan. Wil ik gamen? Zij naar boven/laptop/tablet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:45 schreef HostiHawaii het volgende:
Kwestie van goed afspreken van tevoren en niks aan de hand.
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat afspreken heb ik van te voren gelukkig al gedaan. Wil ik gamen? Zij naar boven/laptop/tablet.
En voor deze schijtgame vragen ze een jaar later gewoon doodleuk de volle mep.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:04 schreef AQuila360 het volgende:
Tomb Raider: Definitive Edition 1080p![]()
Ik ga die zeker weer aanschaffen om hem nogmaals te spelen
Oftewel het is een wifi probleem?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:07 schreef Ipho het volgende:
[..]
Bij mij ook niet alleen als ik uitlog en inlog doet die het. En als ik mijn playstation 4 met bedraad internet heb verbonden.
Nee meerdere netwerken zelfde probleem.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:55 schreef videonatic het volgende:
[..]
Oftewel het is een wifi probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |