Hoezo dat dan? Ik vind het juist een optie die niet mocht ontbreken. De PS3 en PSP zouden net zo moeten werken zoals nu de PS4 en PSVita dat doen, ze moeten gewoon hun beloftes nakomen. Daarnaast vind ik het ook een hele toffe functie die helemaal niet overbodig is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:45 schreef AQuila360 het volgende:
Het is een toffe maar redelijk overbodige functie.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DwaasIk vind het niet overbodig. heerlijk overal gamen in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja leuk, maar je hebt een dik HD scherm staan + surroundset en dan ga je een kamer verder lopen pielen op je Vita?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het niet overbodig. heerlijk overal gamen in huis.
Beta.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:15 schreef BraboMeneer het volgende:
Stel je hebt maar één TV in huis en je vriendin/vrouw wilt TV kijken. Zij kan lekker Tv kijken en jij kan lekker gamen tijdens bijv. GTST.
Ik heb die dus juist niet uit staan. Je kan bij de instellingen intstellen dat je Wifi zuiniger is en dus minder energie van je accu slurpt. Die optie heb ik uit, zodat de Wifi over zijn maximale capaciteit beschikt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke, zal inderdaad de Wifi-optie ff uitzetten!
Dan ben je pauper en verdien je geen PS4.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:15 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ik vind het juist een optie die niet mocht ontbreken. De PS3 en PSP zouden net zo moeten werken zoals nu de PS4 en PSVita dat doen, ze moeten gewoon hun beloftes nakomen. Daarnaast vind ik het ook een hele toffe functie die helemaal niet overbodig is.
Stel je hebt maar één TV in huis en je vriendin/vrouw wilt TV kijken. Zij kan lekker Tv kijken en jij kan lekker gamen tijdens bijv. GTST.
Dik OLED-scherm op je vita jonguh! Plus dta ik niet met een HD-scherm in een bus ga zitten gamenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar je hebt een dik HD scherm staan + surroundset en dan ga je een kamer verder lopen pielen op je Vita?
Laat je je vrouw GTST kijken bij de buren, ga jij gamen op je dikke Full HD led tv. Daar is dat ding toch voor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan ben je pauper en verdien je geen PS4.
Eckte liefde mangquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:09 schreef ManianMan het volgende:
PS4 is toch om samen van te genieten en de eenzame uurtjes door te komen? Wanneer mijn vriendin tv kijkt lig ik lekker tegen haar aan, dan kan niks mij nog interesseren ook de PS4 niet.
Mijn vrouw niet. Vriendin wel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:09 schreef janrad het volgende:
[..]
Laat je je vrouw GTST kijken bij de buren, ga jij gamen op je dikke Full HD led tv. Daar is dat ding toch voor.
homoquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:09 schreef ManianMan het volgende:
PS4 is toch om samen van te genieten en de eenzame uurtjes door te komen? Wanneer mijn vriendin tv kijkt lig ik lekker tegen haar aan, dan kan niks mij nog interesseren ook de PS4 niet.
quote:
Jaja, omdat je anders ruzie krijgt zeker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:09 schreef ManianMan het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat ik binnen 3 maanden dat kaartje binnen heb ?quote:Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met nummer xxxxxxxxx kunnen wij helaas nog niet leveren.
Titel: Sony PlayStation Plus Abonnement Nederland 365 Dagen PS4 + PS3 + PS Vita + PSN - Sony Computer Entertainment Europe
Aantal: 1
Het door u bestelde artikel blijkt moeilijk leverbaar via onze huidige leverancier. Wij doen ons uiterste best om dit artikel elders voor u in te kopen. Zodra wij het artikel kunnen leveren, sturen wij het naar u toe. U wordt dan per e-mail op de hoogte gesteld van de verzending van het artikel.
Als de vertraging van uw bestelling onverhoopt oploopt tot drie maanden na de besteldatum, annuleren wij uw bestelling automatisch. Als u wilt, kunt u de bestelling ook zelf annuleren via uw account
op onze site. Na annulering vervalt uw betalingsverplichting of storten wij het betaalde bedrag terug op uw rekening.
Met vriendelijke groet,
bol.com
Annuleer hem gewoon en koop voor 37,50 zo'n kaart bij Saturn, bart smit, intertoys, toys xl of een andere aanbiederquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
En weer een mail
[..]
Ik mag toch wel hopen dat ik binnen 3 maanden dat kaartje binnen heb ?
Wat doe je moeilijk? Haal hem bij gamemania ofzo, die doen het ook voor 37,50quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
En weer een mail
[..]
Ik mag toch wel hopen dat ik binnen 3 maanden dat kaartje binnen heb ?
Ik doe niet moeilijk, ik doe het juist makkelijk door niets er aan te veranderenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk? Haal hem bij gamemania ofzo, die doen het ook voor 37,50
In mijn geval heb ik dat kaartje aangeschaft met 2,50 kortingscode en de rest met cadeaubonnen. Dus bol.com is dan redelijk goedkoop.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Annuleer hem gewoon en koop voor 37,50 zo'n kaart bij Saturn, bart smit, intertoys, toys xl of een andere aanbieder
Hey kerel, is je letter op?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:24 schreef xminator het volgende:
[..]
In mijn geval heb ik dat kaartje aangeschaft met 2,50 kortingscode en de rest met cadeaubonnen. Dus bol.com is dan redelijk goedkoop.
Mja voor mij boeit het niet, heb toch al een abo lopen tot en met 2016
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Hey kerel, is je letter op?
Bedankt nog voor het langsbrengen!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk, ik doe het juist makkelijk door niets er aan te veranderen
Mijn PSN+ loopt nog tot juni
Ah, in deze gevallen snap ik hetquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:24 schreef xminator het volgende:
[..]
In mijn geval heb ik dat kaartje aangeschaft met 2,50 kortingscode en de rest met cadeaubonnen. Dus bol.com is dan redelijk goedkoop.
Mja voor mij boeit het niet, heb toch al een abo lopen tot en met 2016
LEDquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:09 schreef janrad het volgende:
[..]
Laat je je vrouw GTST kijken bij de buren, ga jij gamen op je dikke Full HD led tv. Daar is dat ding toch voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |