Straks eens met FIFA proberen danquote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enkel de games die speciale hardware nodig hebben, zoals games die gebruikmaken van de camera, kun je niet via Remote Play spelen.
Uiteindelijk werkt het overigens sowieso kut en is het een grote deceptie als je het mij vraagt.
ja klopt, maar als je achterop het hoesje van fifa kijkt er of het kan, naast met hoeveel je het kan spelen etc.quote:Op maandag 9 december 2013 22:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
Straks eens met FIFA proberen dan
Je PS4 moet dan wel op standbye blijven staan geloof ik he ?
PS4 gaat tijdens het spelen gewoon aan, om hem aan te zetten vanaf je Vita moet hij inderdaad standby staan.quote:Op maandag 9 december 2013 22:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
Straks eens met FIFA proberen dan
Je PS4 moet dan wel op standbye blijven staan geloof ik he ?
Thnx!quote:Op maandag 9 december 2013 22:26 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja klopt, maar als je achterop het hoesje van fifa kijkt er of het kan, naast met hoeveel je het kan spelen etc.
Oke, dank je!quote:Op maandag 9 december 2013 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS4 gaat tijdens het spelen gewoon aan, om hem aan te zetten vanaf je Vita moet hij inderdaad standby staan.
Vergeet trouwens niet om op de Vita even de zuinige Wifi optie uit te zetten, anders krijg je lag. En dan werkt het gewoon goed hoor, snap de azijnpissers niet echt.quote:
Dit. Bahquote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd. Kon me maar al te goed voorstellen dat de always online DRM reden was om de game direct van de hand te doen. Walgelijke actie van 2K.
uhm er is een gamemode uitgeschakeld bij offline die nogal cheat-gevoelig is. Verder is er niets veranderd. Net even getest.quote:Op maandag 9 december 2013 23:53 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dit. Bah
Voor mij de reden om hem niet alsnog aan te schaffen. F*ck *ff EA
Cheat gevoelig hè? Vroeger hadden we daar een anti-cheat systeem voor, namelijk punkbuster of anti-cheat console. Deze keek de codes na voor verandering. En deze kon ook offline ingezet worden. Door steeds toe te voegen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:02 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
uhm er is een gamemode uitgeschakeld bij offline die nogal cheat-gevoelig is. Verder is er niets veranderd. Net even getest.
2K is de ontwikkelaar/uitgever.quote:Op maandag 9 december 2013 23:53 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dit. Bah
Voor mij de reden om hem niet alsnog aan te schaffen. F*ck *ff EA
Ow lol je hebt gelijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
2K is de ontwikkelaar/uitgever.
http://gamingbolt.com/nba(...)one-and-ps4-releases
quote:Op maandag 9 december 2013 22:11 schreef RRuben het volgende:
Het is nu 80% zeker dat ik mijn PS4 woensdag krijg![]()
![]()
Maar EA zuigt ook stierenballen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:09 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ow lol je hebt gelijkNouja fuck 2k dan maar
Oke, zal inderdaad de Wifi-optie ff uitzetten!quote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Vergeet trouwens niet om op de Vita even de zuinige Wifi optie uit te zetten, anders krijg je lag. En dan werkt het gewoon goed hoor, snap de azijnpissers niet echt.
Bij mij werkt het via Wifi beter dan via direct Connect. Dat is vreemd wel, maar het werkt nu.quote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Vergeet trouwens niet om op de Vita even de zuinige Wifi optie uit te zetten, anders krijg je lag. En dan werkt het gewoon goed hoor, snap de azijnpissers niet echt.
Royquote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Eerder Visual Concepts, de ontwikkelaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:09 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ow lol je hebt gelijkNouja fuck 2k dan maar
Wat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:45 schreef AQuila360 het volgende:
Het is een toffe maar redelijk overbodige functie.
Dwaasquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:09 schreef Pheno het volgende:
ja, dat is inderdaad wel redelijk overbodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |