Bloody screen, so realquote:Op woensdag 11 december 2013 15:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zo realistisch :d een tank die zich zelf repareert
Bel ze zelf even dan? Zij kunnen je beter helpen dan wij.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:01 schreef RRuben het volgende:
Iemand al wat gehoord over de tweede levering bij de MM? Zou 11 december zijn maar heb geen telefoontje gehadmisschien morgen nog ofzo?
Als het niet alleen de doos is of een foto van een PS4quote:Op woensdag 11 december 2013 16:09 schreef SugeLucky het volgende:
heb net een ps4 op ebay gekocht. 450 euro. ben het gewacht op pre-orders zat. 50 euro extra heb ik daar wel voor over. wordt vandaag vanuit spanje verzonden en is binnen enkele dagen hier. joepie!
is gewoon je moederquote:Op woensdag 11 december 2013 16:23 schreef RRuben het volgende:
OMG OMG OMG zit ik net wiskunde te maken, kijk ik even op mn mobiel: Missed call van een nummer die ik niet ken en ik wordt dus echt nooit gebeld! en als ik terug bel komt ik in de voicemail omgomg![]()
![]()
Ik kreeg een mailtje met T&T code van Saturn toen ze Fifa opstuurde...quote:Op woensdag 11 december 2013 16:27 schreef ManianMan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Saturn aanbieding. Ik heb 2 games in bestelling sinds zondag.
Call of Duty Ghosts zou binnen 1-2 dagen binnen zijn. Helaas nog niets gezien. Ze zouden mij ook op de hoogte stellen van de verzendstatus.
Fifa 7-9 dagen, dus die kan nog aankomen.
Iemand ervaring met de webshop of word ik hier in het ooitje genomen door een gigantische reus qua winkel?
Ik heb bij de MM een betere ervaring... terwijl ze allebei van de Metro Group zijn.
Aha dan wacht ik maar eens af tot de 10de dag aanbreekt. Ik heb bij het bestellen de optie "verzend direct wanneer het product beschikbaar is" aangeklikt dus ik had verwacht dat ik op z'n minst Call of Duty Ghosts binnen 2 dagen zou krijgen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:28 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje met T&T code van Saturn toen ze Fifa opstuurde...
dan wordt het de vrije verkoop proberen morgenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef Fokker101 het volgende:
Ik neig gewoon te stoppen, met dat reseveren en een XBOX one te gaan kopen. Word er langzamer hand wel zat van al dat gezeur. Bij mijn lokale intertoys is geen enkele ps4 binnen zonder bundel -,-. alleen maar killzone wat ik trouwens ook maar een klote game vind. En, hoeveel komen er wel niet binnen bij de Intertoys 1 ofzo?
Ja, waar? Mediamarkt Assen? Maak amper kans woon ook nog is in Beilen. Moet dan weer net geluk hebben en naar een uur zijn ze toch allemaal weg joh.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
dan wordt het de vrije verkoop proberen morgen
Wie zegt dat de XBone beter leverbaar is wanneer hij kerst 2014 in de winkels ligt?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef Fokker101 het volgende:
Ik neig gewoon te stoppen, met dat reseveren en een XBOX one te gaan kopen. Word er langzamer hand wel zat van al dat gezeur. Bij mijn lokale intertoys is geen enkele ps4 binnen zonder bundel -,-. alleen maar killzone wat ik trouwens ook maar een klote game vind. En, hoeveel komen er wel niet binnen bij de Intertoys 1 ofzo?
Lol, dit!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:36 schreef LinQ het volgende:
[..]
Wie zegt dat de XBone beter leverbaar is wanneer hij kerst 2014 in de winkels ligt?
weet niet of je morgen tijd hebt, maar ik ben net gebeld dus denk dat de ps4's binnen zijn, dus je kan voor openingstijd er gaan zittenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja, waar? Mediamarkt Assen? Maak amper kans woon ook nog is in Beilen. Moet dan weer net geluk hebben en naar een uur zijn ze toch allemaal weg joh.
Wat dacht je van school gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 16:37 schreef RRuben het volgende:
[..]
weet niet of je morgen tijd hebt, maar ik ben net gebeld dus denk dat de ps4's binnen zijn, dus je kan voor openingstijd er gaan zitten
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:27 schreef ManianMan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Saturn aanbieding. Ik heb 2 games in bestelling sinds zondag.
Call of Duty Ghosts zou binnen 1-2 dagen binnen zijn. Helaas nog niets gezien. Ze zouden mij ook op de hoogte stellen van de verzendstatus.
Fifa 7-9 dagen, dus die kan nog aankomen.
Iemand ervaring met de webshop of word ik hier in het ooitje genomen door een gigantische reus qua winkel?
Ik heb bij de MM een betere ervaring... terwijl ze allebei van de Metro Group zijn.
Ik had hem allang geannuleerd per telefoon maar goed..quote:Geachte meneer Koopsie,
Hartelijk dank voor uw contactopname met Saturn.
Het artikel dat u heeft besteld is tijdelijk niet op voorraad en staat in bestelling bij de leverancier.
Uw artikel wordt 13 december bij ons in het magazijn verwacht.
Uw bestelling wordt vervolgens klaargezet in ons magazijn om afgehaald te worden door PostNL. Zij leveren het artikel binnen een tot twee werkdagen bij u af. Hierover ontvangt u bevestiging per mail.
Mocht u er voor kiezen om uw bestelling te annuleren, vernemen wij dat graag middels een reactie op dit ticket.
Onze excuses voor de vertraging.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Saturn team
Daar zit dus de hik. Bedankt ik weet tenminste waar ik aan toe ben alvorens het dure telefoonnummer te gebruiken. Heb de laatste maanden al genoeg betaalde nummers gebeld.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:44 schreef Koopsie het volgende:
[..]
[..]
Ik had hem allang geannuleerd per telefoon maar goed..
ja okee maar ik ben eerste 3 uur vrijquote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat dacht je van school gaan.
Bel je ze even.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha nee ben thuis, ik zou nu naar de MM kunnen fietsen maar dat is 15 min...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |