Hij vergeet nog te zeggen dat de cross-gen games er wel tig keer beter uit zien dan hun good old broertjes.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit biedt verlichting. Zou mij primair gaan om Fifa wat natuurlijk ook niet specifiek een next-gen titel is. Zit echt te wachten op The Division maar dat gaat nog wel even duren. Dan wacht ik nog maar een tijdje met de PS4
.
Wat een stom mailtje, de 1e keer is dat nog wel grappig die taal maar nu gaat het nergens over.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Beste klant,
Je PlayStation 4 is een level later
Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.
Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben. Deze week versturen wij de tweede levering van de PlayStation 4 naar mensen die hem voor 10 september hebben besteld. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten eind 2013 of begin 2014 een derde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.
Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!
Onze excuses voor het ongemak.
bol.com
Klopt, in mijn enthousiasme te snel gelezenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ground Zeroes neem ik aan? De aanloop naar The Phantom Pain die (veel) later pas komt.
Ene pikinhand die over 'niveau' begint.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:01 schreef pikinhand het volgende:
Het kinderlijke gedrag, irritante spelfouten (een hele rij "je betaald" gezien) en alleen over jezelf praten haalt het niveau wel omlaag hier. Het interesseert toch niemand wat dat je gaat gamen na school, dat je een PS4 voor je verjaardag vraagt of dat je angry birds op je telefoon speelt, dat doet elke tienersukkel.
Net als dat het niemand interesseert dat je je hieraan stoort bedoel je? Klopt.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:01 schreef pikinhand het volgende:
Het kinderlijke gedrag, irritante spelfouten (een hele rij "je betaald" gezien) en alleen over jezelf praten haalt het niveau wel omlaag hier. Het interesseert toch niemand wat dat je gaat gamen na school, dat je een PS4 voor je verjaardag vraagt of dat je angry birds op je telefoon speelt, dat doet elke tienersukkel.
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ene pikinhand die over 'niveau' begint.
Classic.
Nou moet ik wel zeggen dat Fifa 14 wel echt super speelt op de playstation 4quote:Op woensdag 11 december 2013 12:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit biedt verlichting. Zou mij primair gaan om Fifa wat natuurlijk ook niet specifiek een next-gen titel is. Zit echt te wachten op The Division maar dat gaat nog wel even duren. Dan wacht ik nog maar een tijdje met de PS4
.
Dit wilde ik net niet horenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat Fifa 14 wel echt super speelt op de playstation 4
Half, want?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef tuut-chips het volgende:
Niemand geīnteresseerd in NBA 2K14 hier?
Ah, ik heb helaas niets te ruil voor jequote:Op woensdag 11 december 2013 13:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb hem dubbel en wil hem graag ruilen
http://www.gamekings.tv/videos/fifa-14-next-gen-review/quote:Op woensdag 11 december 2013 13:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit wilde ik net niet horen
Haha.
Jezus. Wat. Dik.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:08 schreef Ipho het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/videos/fifa-14-next-gen-review/
Deze dan zeker niet kijken!!
1tb ssd erinquote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Wie hebben eigenlijk zijn hdd al verwisseld voor een grotere?
Ik wil dat ook gaan doen, maar zou niet weten welke goed is.
Je had je PS4 toch verkocht? of ben ik nou in de war met andere fokkers?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Wie hebben eigenlijk zijn hdd al verwisseld voor een grotere?
Ik wil dat ook gaan doen, maar zou niet weten welke goed is.
ja dat dacht ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je had je PS4 toch verkocht? of ben ik nou in de war met andere fokkers?
Uitstappenquote:Op woensdag 11 december 2013 08:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Godver
Gisteravond ruim een uur geprobeerd om in de BF4 SP de missie in Singapore te halen. (Reach the airfield)
Maar 5 tanks zijn steeds weer een probleem.
Zo realistisch :d een tank die zich zelf repareertquote:Op woensdag 11 december 2013 15:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
UitstappenAls je een stukje naar het midden van dat park loopt (neem aan dat je tot wel net na het winkelcentrum bent gekomen) ligt er een kist waar je RPG's of javelins kunt pakken. Dan kun je de tanks handmatig uitschakelen.
Een ander idee is om net voordat je tank kapot gaat uit te stappen. De tanks richten op jou en niet je tank. Als je even buiten je tank blijft en daarna weer instapt is je tank weer 100%
Voorbij het winkelcentrum kom ik idd wel, daar ga ik gewoon aan de linkerkant voorbij.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
UitstappenAls je een stukje naar het midden van dat park loopt (neem aan dat je tot wel net na het winkelcentrum bent gekomen) ligt er een kist waar je RPG's of javelins kunt pakken. Dan kun je de tanks handmatig uitschakelen.
Een ander idee is om net voordat je tank kapot gaat uit te stappen. De tanks richten op jou en niet je tank. Als je even buiten je tank blijft en daarna weer instapt is je tank weer 100%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |