de bijbel zit ook vol haat en leipe shitquote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leden van de kkk christelijk noemenAls je daadwerkelijk snapt wat de bijbel in houdt, sta je niet voor zulke zieke dingen. Maar oke.
Absoluut.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geldt toch ook voor moslims die aanslagen plegen?
Je bent nóg sexier als je serieus bent gewoonquote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, echt hoogstaande onderbouwing enz idd. Geweldige manier om een dialoog te voeren, ja.
Dat heb je gewoon gedroomd, sick mind.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
de bijbel zit ook vol haat en leipe shit
Wat was dat nou eigenlijk met die vader en 2 dochters dat zn dochters hem dronken voerden en neukten zodat ze de bloedlijn door konden zetten? Weet jij dat toevallig? Dat vond ik echt wazig
Daarom altijd in je achterhoofd houden dat die boeken geschreven zijn door mensen en zelf nadenken over de inhoud.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat was dat nou eigenlijk met die vader en 2 dochters dat zn dochters hem dronken voerden en neukten zodat ze de bloedlijn door konden zetten? Weet jij dat toevallig? Dat vond ik echt wazig
Wow. Geen idee. Maar mensen begrijpen vaak het verschil niet tussen het Oude Testament en het Nieuwe Testament. En sowieso moet je dingen niet uit de context trekken maar alles in z'n verband zien. Daarnaast kan je de bijbel nog zo vaak lezen, als je je er niet in verdiept en probeert te begrijpen wat er staat, zullen het sowieso alleen maar loze woorden zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Potverdrie, zie je die nu pas?quote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
ONZ / dWc_RuffRyders pareltjes
Ok dit is wel fucking geniaal. Ik ga dood hier.![]()
Zijn nogal wat meningsverschillen tussen de verschillende takken.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf christelijk noemen of iets in de naam van God doen/zeggen, zijn daar zelf verantwoordelijk voor. Niet de religie an sich.
zo kan je bij zo goed als iedere vorm van christendom wel je vragen stellen als jij naar de pure inhoud van de bijbel wil oordelen. Dat is natuurlijk niet het punt. Overigens werd de kkk Door vele miljoenen protestanten vanuit alle lagen van de bevolking gesteund. Niet zomaar een klein extremistisch groepje.quote:[http:////i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leden van de kkk christelijk noemenAls je daadwerkelijk snapt wat de bijbel in houdt, sta je niet voor zulke zieke dingen. Maar oke.
Jaquote:
Gvd Roboquote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zijn nogal wat meningsverschillen tussen de verschillende takken.
RKK: 'Lol laten we allemaal geld van onze vrome gristenen spenderen aan kunst en fucking dure kerken enzo, weten zij vele, zij meoten toch sober leven'
Protestanten: 'Wow man, daar gaat het helemaal niet over. De Bijbel moet centraal staan en iedereen moet die begrijpen. Fuck jullie'
RKK: 'Suckers hahaahah laten we gewoon nog veel meer shit kopen en bouwen, ziet iedereen dat we de beste zijn. En fuck bijbel'
Protestanten: 'VIZE LIJERS DE FIK DR IN'
Tegenwoordig willen mensen alleen het slechte van religie zien. Terwijl zoals net aangegeven het aan de persoon zelf ligt.quote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Geen idee. Maar mensen begrijpen vaak het verschil niet tussen het Oude Testament en het Nieuwe Testament. En sowieso moet je dingen niet uit de context trekken maar alles in z'n verband zien. Daarnaast kan je de bijbel nog zo vaak lezen, als je je er niet in verdiept en probeert te begrijpen wat er staat, zullen het sowieso alleen maar loze woorden zijn.
Hahaha, Eddie Griffin jaquote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef remi1986 het volgende:
Jesus died nailed to a cross .. I know niggers with 9 bulletwounds still walking around
Het interesseert me dan ook geen fuckquote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, echt hoogstaande onderbouwing enz idd. Geweldige manier om een dialoog te voeren, ja.
M'n punt is, dat als je een klein beetje verstand van je eigen geloof hebt (in dit geval christendom) je dus weet dat God niks en niemand haat, en dus racisme ten allen tijde juist de zonde is. Dat is m'n enige punt. Mensen die bij de kkk zitten, dragen dat nou niet bepaald uit hequote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Dven het volgende:
[..]
zo kan je bij zo goed als iedere vorm van christendom wel je vragen stellen als jij naar de pure inhoud van de bijbel wil oordelen. Dat is natuurlijk niet het punt. Overigens werd de kkk Door vele miljoenen protestanten vanuit alle lagen van de bevolking gesteund. Niet zomaar een klein extremistisch groepje.
Oosters orthodox en het Vaticaangaan ook niet zo goed samen. En zo zijn er vele voorbeelden.
zal het wel een keer opzoeken.quote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon gedroomd, sick mind.
mjah. maar ik snapte het niet echt.quote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom altijd in je achterhoofd houden dat die boeken geschreven zijn door mensen en zelf nadenken over de inhoud.
Mjah ik zal het een keer opzoeken, ik ben wel benieuwd naar hoe het is voor iemand die de achtergronden kent ipv alleen de letterlijke teksten.quote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Geen idee. Maar mensen begrijpen vaak het verschil niet tussen het Oude Testament en het Nieuwe Testament. En sowieso moet je dingen niet uit de context trekken maar alles in z'n verband zien. Daarnaast kan je de bijbel nog zo vaak lezen, als je je er niet in verdiept en probeert te begrijpen wat er staat, zullen het sowieso alleen maar loze woorden zijn.
I hear stories from the chamberquote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef remi1986 het volgende:
Jesus died nailed to a cross .. I know niggers with 9 bulletwounds still walking around
GOD HAAT HOMO'Squote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
M'n punt is, dat als je een klein beetje verstand van je eigen geloof hebt (in dit geval christendom) je dus weet dat God niks en niemand haat, en dus racisme ten allen tijde juist de zonde is. Dat is m'n enige punt. Mensen die bij de kkk zitten, dragen dat nou niet bepaald uit he
God haat polen, heb ik gelezen in de bijbel.quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
M'n punt is, dat als je een klein beetje verstand van je eigen geloof hebt (in dit geval christendom) je dus weet dat God niks en niemand haat, en dus racisme ten allen tijde juist de zonde is. Dat is m'n enige punt. Mensen die bij de kkk zitten, dragen dat nou niet bepaald uit he
haha ja heb ze ook allemaal ... wat een geniale vent!quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, Eddie Griffin ja! Heb de shows Dysfunktional Family, Freedom of Speech en You Can Tell 'Em I Said That allemaal op m'n PC, geniale vent. Hij heeft haast met alles gewoon gelijk en brengt het ook gewoon grappig, met z'n Midwest accent.
Inderdaad, precies dit. Maar er wordt zo snel iets geschreeuwd zonder er daadwerkelijk iets over te weten. Geldt voor beide religies hoor, de islam of het christendom. Ik weet te weinig over de islam om daar m'n mond over los te trekken, dus dit vermijd ik ook zoveel mogelijk.quote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Tegenwoordig willen mensen alleen het slechte van religie zien. Terwijl zoals net aangegeven het aan de persoon zelf ligt.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
God haat polen, heb ik gelezen in de bijbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |