abonnement Unibet Coolblue
pi_134135696
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Apekoek het volgende:

[..]

De website is niet op keywords te vinden, uitsluitend wanneer ik zoek op de site titel + extentie van het domein. Dit is niet de befaamde sandbox?
Lijkt me een penalty, heb dit ook op 2 domeinen voor elkaar gekregen door te veel linkbuidling. 1 door enkel 150 social bookmarks..
pi_134136575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:07 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Lijkt me een penalty, heb dit ook op 2 domeinen voor elkaar gekregen door te veel linkbuidling. 1 door enkel 150 social bookmarks..
Fack, is daar nog uit te komen?
  woensdag 11 december 2013 @ 08:03:42 #28
340341 Blester
Membre très utile
pi_134140410
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Fack, is daar nog uit te komen?
http://www.studio16.info/SEO-Marketing/google-penalty-help.html

Heroverweging afvragen nadat je alles hebt gefixt. Maargoed, ik heb zelf nog nooit een penalty gehad dus weet verder ook niet hoe dat in zijn werk gaat.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 11 december 2013 @ 08:22:11 #29
340341 Blester
Membre très utile
pi_134140547


Deze lijn laat wel mooi het bezoekersverloop van een nieuwe website zien. Vanaf het begin tot hoe hij nu is. Ik gok uiteindelijk rond de 800-900 unieke bezoekers per dag uit te komen gezien de stijgende posities en de makkelijke concurrentie.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_134141244
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Fack, is daar nog uit te komen?
Nu kan je diezelfde tool gebruiken als die gast die jdx mailde om al je backlinks weer te verwijderen :')
Facts don't care about your feelings
pi_134142429
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Fack, is daar nog uit te komen?
Misschien de disavow tool, maar ik weet niet of die werkt zonder dat je een unnatural links warning in webmaster tool hebt.

Verder zou ik geen blog comments meer doen voor linkbuilding, die werken eerder negatief dan positief.

[ Bericht 8% gewijzigd door Stokkie_ op 11-12-2013 10:31:45 ]
pi_134142502
Lekker dan, ik zie allemaal gare nieuwe backlinks met als anchor 'lick my pussy' gericht op een pagina die op #1 staat. Blijkbaar een concurrent die me weg probeert te krijgen. Hoop niet dat ik mn rank ga verliezen daardoor.
pi_134142713
WTF, ben benieuwd of dat daadwerkelijk iets gaat opleveren. Dat is dus wat ik bedoelde met anderen verneuken met links, zou toch niet moeten kunnen.

Kan je hem niet achterhalen via de servers waar het vandaan komt?
pi_134143272
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:23 schreef Stokkie_ het volgende:
Lekker dan, ik zie allemaal gare nieuwe backlinks met als anchor 'lick my pussy' gericht op een pagina die op #1 staat. Blijkbaar een concurrent die me weg probeert te krijgen. Hoop niet dat ik mn rank ga verliezen daardoor.
Ik heb zelf nog niet inhoudelijk gekeken naar de backlinks naar mijn project maar de PR is van 2 naar 1 gegaan :') zelf doe ik nooit iets aan linkbuilden dus daar kan het niet aan liggen. Zag wel eens in WMT dat er wat backlinks tussen zaten uit Rusland dus dat zal wel bagger zijn.
pi_134143934
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:32 schreef JDx het volgende:
WTF, ben benieuwd of dat daadwerkelijk iets gaat opleveren. Dat is dus wat ik bedoelde met anderen verneuken met links, zou toch niet moeten kunnen.

Kan je hem niet achterhalen via de servers waar het vandaan komt?
Het komt van public wiki's af met allemaal verschillende usernames. Ik denk ook niet dat het met een eigen ip gedaan is dus daar kan ik ook niks mee. Als ik wat merk in m'n rankings gooi ik ze wel in de disavow tool, is helaas het enige wat ik kan doen denk ik.

/edit

Ik zie dat ik ze zelf kan bewerken en dus de links er uit kan halen. Tot nu toe zijn het maar 6 items dus dat is te doen, maar ik verwacht niet dat het daarbij blijft.
pi_134144241
Even een kort vraagje he

Op mijn website staat duidelijk dat ik geen banden heb met 3FM of de Publieke Omroep. Maar in mijn bio op Twitter staat:

@Glazenhuis3FM
Al het nieuws over het Glazen Huis, Serious Request en de aanloop daartoe bij 3FM. - Glazenhuis3FM

Nu kreeg ik een tweet toegestuurd: @glazenhuis3fm Dat is fijn, maar niet iedereen klikt door naar de website. Zou je het daarom alsnog in je profiel willen zetten? Thanks!

Ben ik dit uberhaupt verplicht? Ik heb maar een XX aantal tekens voor mijn bio en ik vind de omschrijving voor de blog prima zo.
- Met zuidelijke groet -
pi_134144377
Volgens mij omdat zij sowieso de rechten hebben mogen ze dat eisen. Of ze het echt zullen doorzetten tot aan een rechtszaak weet ik niet. Zelfde als je een website over bijv. een artiest hebt, als je die voor commerciële doeleinden gebruikt mogen ze het opeisen. Tenminste, dat is wat ik begrepen heb.
Facts don't care about your feelings
pi_134145414
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:31 schreef De-Hamster het volgende:
Even een kort vraagje he

Op mijn website staat duidelijk dat ik geen banden heb met 3FM of de Publieke Omroep. Maar in mijn bio op Twitter staat:

@Glazenhuis3FM
Al het nieuws over het Glazen Huis, Serious Request en de aanloop daartoe bij 3FM. - Glazenhuis3FM

Nu kreeg ik een tweet toegestuurd: @glazenhuis3fm Dat is fijn, maar niet iedereen klikt door naar de website. Zou je het daarom alsnog in je profiel willen zetten? Thanks!

Ben ik dit uberhaupt verplicht? Ik heb maar een XX aantal tekens voor mijn bio en ik vind de omschrijving voor de blog prima zo.
Gooi er gewoon voor onofficiele nieuws over bla bla...

klaar toch?
pi_134145442
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij omdat zij sowieso de rechten hebben mogen ze dat eisen. Of ze het echt zullen doorzetten tot aan een rechtszaak weet ik niet. Zelfde als je een website over bijv. een artiest hebt, als je die voor commerciële doeleinden gebruikt mogen ze het opeisen. Tenminste, dat is wat ik begrepen heb.
Over de website dat wist ik, maar heb ik ook gelezen dat er jurisprudentie ofzoiets is als het gaat om een nieuwswebsite/fanwebsite/blog over [merk]. Ook het feit dat ik geen dingen verkoop en vaker doorlink naar hun website en enkel de hosting/domeinkosten eruithaal met de advertenties ;) zou mij hier weinig kwaads in kunnen gebeuren.

Maar een Twitteraccount lijkt me toch helemaal niks om me daarvoor in te dekken?

quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:12 schreef JDx het volgende:

[..]

Gooi er gewoon voor onofficiele nieuws over bla bla...

klaar toch?
Hmm, dit zou ik wel kunnen doen maar echt 50% van mijn bezoekers komen via Twitter. Ik wil dit account daarom zo algemeen mogelijk omschrijven dat er toch veel volgers zijn die mij volgen om de naam. Als ik er fanaccount bij ga zetten mis ik zeker een aantal van mijn bezoekers, dan lijk ik net één van de vele initiatieven.
- Met zuidelijke groet -
pi_134145938
Als je een engelstalige voetbalwebsite hebt he, met adsense.

Dan is het verboden om een ad te plaatsen naar bijvoorbeeld Unibet, toch?

Als dat zo is.. weet iemand dan een goed adsense alternatief? Want football betting ads leveren best veel op bij voetbal sites :)
pi_134147135
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:13 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Over de website dat wist ik, maar heb ik ook gelezen dat er jurisprudentie ofzoiets is als het gaat om een nieuwswebsite/fanwebsite/blog over [merk]. Ook het feit dat ik geen dingen verkoop en vaker doorlink naar hun website en enkel de hosting/domeinkosten eruithaal met de advertenties ;) zou mij hier weinig kwaads in kunnen gebeuren.

Maar een Twitteraccount lijkt me toch helemaal niks om me daarvoor in te dekken?

[..]

Hmm, dit zou ik wel kunnen doen maar echt 50% van mijn bezoekers komen via Twitter. Ik wil dit account daarom zo algemeen mogelijk omschrijven dat er toch veel volgers zijn die mij volgen om de naam. Als ik er fanaccount bij ga zetten mis ik zeker een aantal van mijn bezoekers, dan lijk ik net één van de vele initiatieven.
Dat ben je toch ook? Veel volgers komen waarschijnlijk omdat ze denken dat jij de officiele bent, dat is juist waar hun mee zitten.
pi_134148526
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Apekoek het volgende:

[..]

De website is niet op keywords te vinden, uitsluitend wanneer ik zoek op de site titel + extentie van het domein. Dit is niet de befaamde sandbox?
Hoogstwaarschijnlijk wel :P Vooral als je in een niche zit met veel competitie (vakantie, financieel etc) is de kans groot dat je met de 'sandbox' te maken krijgt. Er schijnt ook een trucje te zijn om er uit te komen door eerst een kopie van de site op een subdomein te zetten van een oud domein en deze later te redirecten, maar de precieze details weet ik niet meer. Verder valt er weinig aan te doen. Ik heb zelf ook een website die in de zandbak zit.. 6 maanden werk en 20 bezoekers per dag :(
..///
pi_134149542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef wipes66 het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk wel :P Vooral als je in een niche zit met veel competitie (vakantie, financieel etc) is de kans groot dat je met de 'sandbox' te maken krijgt. Er schijnt ook een trucje te zijn om er uit te komen door eerst een kopie van de site op een subdomein te zetten van een oud domein en deze later te redirecten, maar de precieze details weet ik niet meer. Verder valt er weinig aan te doen. Ik heb zelf ook een website die in de zandbak zit.. 6 maanden werk en 20 bezoekers per dag :(
Truukjes hoeven voor mij niet, heb de website al laatst verhuisd dus vind dat wel even goed zo. Ik heb er dus al 4 maanden werk aan gehad en maar 1 of 2 bezoekers per dag :')
pi_134150690
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Truukjes hoeven voor mij niet, heb de website al laatst verhuisd dus vind dat wel even goed zo. Ik heb er dus al 4 maanden werk aan gehad en maar 1 of 2 bezoekers per dag :')
Naar een oud domein? Je kan trouwens ook proberen om termen waarop je wilt ranken te vervangen door minder populaire alternatieven, bv "leningen vergelijken" naar "Vergelijk leen- en kredietproducten" (is slechts een voorbeeld). Gewoon de site minder commercieel/mfa maken dus. Ik heb dat al gedaan zover mogelijk, alleen het probleem is dat google maar een paar paginas per dag bezoekt, dus het gaat nog jaren duren voordat alles ververst is :P
..///
pi_134155834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:56 schreef wipes66 het volgende:

[..]

Naar een oud domein? Je kan trouwens ook proberen om termen waarop je wilt ranken te vervangen door minder populaire alternatieven, bv "leningen vergelijken" naar "Vergelijk leen- en kredietproducten" (is slechts een voorbeeld). Gewoon de site minder commercieel/mfa maken dus. Ik heb dat al gedaan zover mogelijk, alleen het probleem is dat google maar een paar paginas per dag bezoekt, dus het gaat nog jaren duren voordat alles ververst is :P
Nee naar zelfde domein maar naar een andere hoster in een ander land, daar waar de website moet ranken.
  woensdag 11 december 2013 @ 20:39:57 #46
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_134162884
Krijg ik vandaag weer een ruilverzoek voor een onderwerp wat er geen zak mee te maken heeft. Stel dat ik een site heb over voetbal, dan zou de linkruil gaan over het plaatsen van hekken voor varkensstallen. Sommige mensen proberen maar wat en kijken niet eens waar een site over gaat. Die gaat linea recta de prullenbak in zonder reactie.

Even een vraagje over adverteerders, gebruiken jullie hier contractjes voor? Ik heb een geïnteresseerde voor een site.

edit; heb al wat voorwaarden gemaakt en online gezet. Ben benieuwd of het nog gaat worden, maar anders heb ik het al voor de toekomst.

[ Bericht 13% gewijzigd door JK op 11-12-2013 22:02:03 ]
  donderdag 12 december 2013 @ 09:23:52 #47
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_134181018
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 08:22 schreef Blester het volgende:
[ afbeelding ]

Deze lijn laat wel mooi het bezoekersverloop van een nieuwe website zien. Vanaf het begin tot hoe hij nu is. Ik gok uiteindelijk rond de 800-900 unieke bezoekers per dag uit te komen gezien de stijgende posities en de makkelijke concurrentie.
Hier een voorbeeld van mijn website, zie jij wanneer ik een Google penalty had? ;)
  donderdag 12 december 2013 @ 09:46:37 #48
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_134181407
Ben even de naam kwijt van de user die een site heeft over waar je 130 km mag rijden. Wil hem even attent maken op een vrijgekomen naam waar hij misschien iets aan heeft.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_134184022
Mooie stijgende grafiekjes! Dat wil ik ook :7. Gewoon het resultaat van linkbuilding?

Mijn site is leuk gegroeid dit jaar, dat komt met name door het toevoegen van content. Aan seo, laat staan linkbuiling, heb ik weinig gedaan. De laatste 2-3 maanden nemen mijn bezoekersaantallen iets af, maar dat komt ook door de verminderde populariteit van mijn onderwerp in de wintermaanden.

Nu ben ik op een (voor mijn doen interessant) keyword van plek 1 in Google gestoten, het gaat om een pagina, niet m'n homepage. De betreffende pagina heeft enkele links en de concurrerende pagina heeft er nul. Het enige verschil is dat de concurrerende pagina 1.200 woorden heeft en mijn pagina een inleiding van 67 woorden en vervolgens een inhoudsopgave van vier linkjes die verwijzen naar vier subpagina's met elk zo'n 500 woorden.

Wat kan ik het beste doen om weer op 1 te komen?
- linkbuilden
- mijn vier keer 500 woorden onder elkaar plakken op de pagina die ik op 1 wil hebben
- de inhoudsopgave bestaande uit vier linkjes vervangen door vier kopjes met de eerste 100 woorden van de vier subpagina's gevolgd door een lees-verder link

Andere suggesties zijn ook welkom :-)?
  donderdag 12 december 2013 @ 13:17:50 #50
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_134186540
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef jeronald het volgende:
Mooie stijgende grafiekjes! Dat wil ik ook :7. Gewoon het resultaat van linkbuilding?

Mijn site is leuk gegroeid dit jaar, dat komt met name door het toevoegen van content. Aan seo, laat staan linkbuiling, heb ik weinig gedaan. De laatste 2-3 maanden nemen mijn bezoekersaantallen iets af, maar dat komt ook door de verminderde populariteit van mijn onderwerp in de wintermaanden.

Nu ben ik op een (voor mijn doen interessant) keyword van plek 1 in Google gestoten, het gaat om een pagina, niet m'n homepage. De betreffende pagina heeft enkele links en de concurrerende pagina heeft er nul. Het enige verschil is dat de concurrerende pagina 1.200 woorden heeft en mijn pagina een inleiding van 67 woorden en vervolgens een inhoudsopgave van vier linkjes die verwijzen naar vier subpagina's met elk zo'n 500 woorden.

Wat kan ik het beste doen om weer op 1 te komen?
- linkbuilden
- mijn vier keer 500 woorden onder elkaar plakken op de pagina die ik op 1 wil hebben
- de inhoudsopgave bestaande uit vier linkjes vervangen door vier kopjes met de eerste 100 woorden van de vier subpagina's gevolgd door een lees-verder link

Andere suggesties zijn ook welkom :-)?
- Linkbuilden sowieso en dan het liefst een link laten plaatsen met jouw keyword (waarop je gevonden wilt worden) als anchor tekst.

- Zou niet zomaar die 500 woorden onder elkaar plakken ivm dubbele content :

http://www.interpedia.nl/(...)cate-dubbele-content

Hier heb je ook nog een duidelijke (basis) uitleg : https://www.antagonist.nl/blog/2013/11/wordpress-seo-tips/
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')