Zondagavond 19:22 PM, ik zit op de bank de samenvattingen van de Eredivisie te kijken terwijl mijn vriendin achter haar laptop zit. Uit het niets begint mijn vriendin te grinniken maar aangezien ze haar in ear dopjes in heeft, weet ik niet wat er zo lachwekkend is. Ze ontkoppelt de dopjes uit de 3,5 mm plug in, zet het volume van haar laptop vol uit open en laat mij het volgend filmpje zien:
Na deze totaal niet grappige 2,47 minuten durende filmpje, begint mijn vriendin ineens hardop te lachen. Terwijl ik geen spier krimp, komt mijn vriendin bijna niet meer bij van het lachen en haast zich naar het toilet om een ongelukje te voorkomen. Nadat mijn vriendin weer in de woonkamer verschijnt en ik me inmiddels weer op het voetbal gestort heb, doet ze haar dopjes weer in om vervolgens keer op keer het filmpje te bekijken.
Vanochtend 05:30 wordt ik wakker van een stommelend geluid beneden en merk dat mijn vriendin niet meer naast me in bed ligt. Vreemd, dacht ik want ze hoeft op maandag helemaal niet vroeg op. Nadat ik me zelf uit mijn remslaap ontwaakt heb, loop ik naar beneden. In de woonkamer aangekomen zie ik mijn vriendin wederom achter haar laptop met de zelfde dopjes in als gisteravond. Lachend kijkt ze me aan en ik vraag in godsnaam waar ze mee bezig is
'' Koekkoek jonguh '' roept ze me een beetje verward en afwezig toe.
Klacht: Vriendin die geobsedeerd is door ' koekkoek jonguh '
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis