Nou eigenlijk heel vaak. En die rare dubieuze filmpjes kijk ik ook echt niet meer.quote:Op maandag 9 december 2013 17:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gvd Chai, heb jij nou nooit iets van laat ik het maar niet bekijken. Snap sowieso niet dat mensen altijd alles willen zien. Net als die 3guys and a hammer shit. Na de beschrijving heb ik al genoeg gehad
ik smolt een beetjequote:Op maandag 9 december 2013 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die van jou is iets charmanter.
Dit. Ik laat dat altijd maar voor wat het is. Weet van tevoren dat ik daar niet gelukkig van ga worden.quote:Op maandag 9 december 2013 17:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gvd Chai, heb jij nou nooit iets van laat ik het maar niet bekijken. Snap sowieso niet dat mensen altijd alles willen zien. Net als die 3guys and a hammer shit. Na de beschrijving heb ik al genoeg gehad
Ik heb me nu toch een fout ideequote:Op maandag 9 december 2013 17:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
DJ Moortje was laatst bij Funx .. http://www.funx.nl/index.(...)-moortje-25-bubbling
quote:
heb nog wel veel meerquote:Op maandag 9 december 2013 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb me nu toch een fout idee. Bij het ziekste Oud & Nieuw huisfeest ga ik stiekem dit soort nummers aanvragen/opzetten en dronken Oud-Zuid chicks schuren
.
quote:
Deze manquote:Op maandag 9 december 2013 17:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb nog wel veel meer
https://soundcloud.com/dj-funkyj/bubbling-beats-mixtape-mixed
https://soundcloud.com/dj-menace0/bubbling-beats-the-mixtape
Wat een kutmuziek eigenlijkquote:Op maandag 9 december 2013 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb me nu toch een fout idee. Bij het ziekste Oud & Nieuw huisfeest ga ik stiekem dit soort nummers aanvragen/opzetten en dronken Oud-Zuid chicks schuren
.
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 17:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat een kutmuziek eigenlijkEn die swag shit
Godver
en vanmorgen vond ik dezequote:Op maandag 9 december 2013 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Deze man! Zo belachelijk lekker, een dancehall/reggae mixtape op z'n tijd.
quote:
Haha toevallig, gister bij een vriend ook old skool nummers geluisterd. Nelly, DMX, Ja Rule enzoquote:Op maandag 9 december 2013 17:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en vanmorgen vond ik deze
90s hiphop mix
haha die laatste .. boerderij van Chaiquote:Op maandag 9 december 2013 17:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha toevallig, gister bij een vriend ook old skool nummers geluisterd. Nelly, DMX, Ja Rule enzo. Bubba Sparxxx
.
LOLquote:Op maandag 9 december 2013 17:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha die laatste .. boerderij van Chai![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 17:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha die laatste .. boerderij van Chai![]()
![]()
![]()
Meestal is het ook jouw schuld.quote:Op maandag 9 december 2013 17:55 schreef tetouaribo het volgende:
Jongens hou op. Straks krijg ik weer de schuld.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |