Chai pls man, houd je bekquote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is het nodig om dat erbij te vermelden?
Normaal ben je wel tegen een hele bevolkingsgroep als je een andere mening hebt?
En waar is het Marokkanen topic? of is die gewoon niet zo actief en staat die wat pagina's verder in GC?quote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #993 Ne Mutlu Türküm Diyene!
weet ik niet .. heb in beide niks te zoeken.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En waar is het Marokkanen topic? of is die gewoon niet zo actief en staat die wat pagina's verder in GC?
Ja lekker die slachtofferkaartcultuur in stand houden.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chai pls man, houd je bek. Als ik alleen #TeamEBAH had gezegd kwam het over alsof ik Turken haat en punt uit.
Naaktpics NAAKT. Die lingeriefoto's heeft half FOK al gezien.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
lol volgens mij heb ik die link van jou .. was iig vanmorgen al hier gepost
he aleviquote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Naaktpics NAAKT. Die lingeriefoto's heeft half FOK al gezien.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker die slachtofferkaartcultuur in stand houden.![]()
NWS / Joodse gemeenschap boos op Mart Smeets
GC / Marokkanen op FOK! #87 - Waar we elkaar uitscheldenquote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En waar is het Marokkanen topic? of is die gewoon niet zo actief en staat die wat pagina's verder in GC?
waar heb je het in godsnaam over?quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Naaktpics NAAKT. Die lingeriefoto's heeft half FOK al gezien.
racistquote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chai pls man, houd je bek. Als ik alleen #TeamEBAH had gezegd kwam het over alsof ik Turken haat en punt uit.
Vraag het ze.quote:
ff terugbladerenquote:Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waar heb je het in godsnaam over?
quote:Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
GC / Marokkanen op FOK! #87 - Waar we elkaar uitschelden
Wtf, Mart heeft toch ook gewoon een dikke onderkin.quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker die slachtofferkaartcultuur in stand houden.![]()
NWS / Joodse gemeenschap boos op Mart Smeets
Wonen naast buren die het hebben over buitenlandersquote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef Gridlok het volgende:
Wonen in een blank dorp.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha, lekker pvv stemmen dit dat.quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wonen naast buren die het hebben over buitenlanders
Is een stroming binnen de Islam. Laten we het daarop houden. Zelfs moslims haten andere moslims.quote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vraag het jou toch gvd, ik neem aan dat je het weet
je kan zeggen wat je wil over moslims, maar die haat is wel echt Sickquote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Is een stroming binnen de Islam. Laten we het daarop houden. Zelfs moslims haten andere moslims.
Haatbaardenquote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Is een stroming binnen de Islam. Laten we het daarop houden. Zelfs moslims haten andere moslims.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wow, net het Christendom.quote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |