Mijn handen jeuken nu al. Zo'n dom kind heb iik niet eerder gezien, daarom hoop ik toch echt dat het een kloon isquote:Op maandag 9 december 2013 17:26 schreef Murdera het volgende:
hahahahahhaha.
Als TS echt zou zijn zou ik door blijven schoppen tot ik alleen nog muur raak.
pff, lees even terug oke?quote:Op maandag 9 december 2013 17:27 schreef chroestjov het volgende:
Wel toevallig dat de U.I. die suikergirl nu heeft de vorige U.I. is van Blondje_93.
Dan die gesprekken, je bent schizofreenquote:Op maandag 9 december 2013 17:26 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik hem hem niks gestuurd, ben ik 100% zeker van
Joost mag weten hoe, maar die heeft ze gejat..quote:Op maandag 9 december 2013 17:27 schreef chroestjov het volgende:
Wel toevallig dat de U.I. die suikergirl nu heeft de vorige U.I. is van Blondje_93.
Stop maarquote:Op maandag 9 december 2013 17:28 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Dan die gesprekken, je bent schizofreenEerst scheld je hem helemaal uit, dan ga je biddend en smekend vragen om hij jouw excuses te aanvaarden
echt niet?quote:Op maandag 9 december 2013 17:28 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Joost mag weten hoe, maar die heeft ze gejat..
quote:Op maandag 9 december 2013 17:33 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig domme snol..
Ik zorg wel ff dat je een ban krijgt
Kan overigens ook een kloon zijn van dit domme mokkel, bedenk ik mij zojuist.quote:Op maandag 9 december 2013 17:34 schreef Brummetje_ het volgende:
Waarom ben je nog bij hem?
Tevens: k**kloon.
Serieus, waarom zou ik xDquote:Op maandag 9 december 2013 17:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die niet zien dat dit een kloontje is van Blondje, om zo weer in de gratie te vallen op FOK!
jou avatar is zoo vet, mag ik die ook?quote:Op maandag 9 december 2013 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij heeft TS last van syndroom van asperger
Dit durf ik, met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, te betwisten.quote:Op maandag 9 december 2013 17:35 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Serieus, waarom zou ik xD
Stel dat ik een kloon zou hebben of aanmaken zou ik het beter aanpakken dan TS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |