SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Feyenoord eindigt ook weer een keer in het linker rijtje hoorquote:Op maandag 9 december 2013 14:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Van 10-0 in het Philips Stadion naar vrijdagavond spelen tegen de club van Thomasson
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
"Van 10-0 in het Philips Stadion naar vrijdagavond spelen tegen de club van Thomasson" past niet.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Feyenoord eindigt ook weer een keer in het linker rijtje hoorButthurt much?
Misschien als je die H uit zijn naam haalt die daar niet hoort...quote:Op maandag 9 december 2013 14:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"Van 10-0 in het Philips Stadion naar vrijdagavond spelen tegen de club van Thomasson" past niet.![]()
eckte eckte fanquote:Op maandag 9 december 2013 14:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien als je die H uit zijn naam haalt die daar niet hoort...![]()
Van 0-10 in 010 naar de 10e plek in 010..dat was al een meme tochquote:Op maandag 9 december 2013 14:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Van 10-0 in het Philips Stadion naar vrijdagavond spelen tegen de club van Thomasson
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
He jongons!
Wat hebben jullie allemaal op jullie sint/kerst verlanglijstje staan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 15:04 schreef DannyDeko het volgende:
He jongons!
Wat hebben jullie allemaal op jullie sint/kerst verlanglijstje staan??Het boek van Fernando Ricksen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is inderdaad niet leuk als je club een crisis door maaktquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:04 schreef DannyDeko het volgende:
He jongons!
Wat hebben jullie allemaal op jullie sint/kerst verlanglijstje staan??Ik heb een nieuw bed, een dekbed, een plaat voor aan mijn muur, een luchtje en wat kleine handigheidjes voor m'n kamer gehad. (rookmelder, magneetjes voor m'n deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
En dat terwijl we dit jaar 'niets aan sinterklaas zouden doen.'
Maar goed. Ideaal voor kleine dingetjes die je 'nodig' hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik weet hoe het voelt.quote:Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet leuk als je club een crisis door maakt![]()
al 12 jaar lang
quote:Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van 0-10 in 010 naar de 10e plek in 010..dat was al een meme toch
[ afbeelding ]
De speler die die overtreding maakte op Carcela-Gonzalez: http://wefut.com/en/player/3612
92 aggression lijkt nog te laag.![]()
Ik vraag me af wat hij tegen hem zegt voor dat hij hem slaat.quote:Op maandag 9 december 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
De speler die die overtreding maakte op Carcela-Gonzalez: http://wefut.com/en/player/3612
92 aggression lijkt nog te laag.![]()
"Allez manneke, ge kunne een klapske voor uwe smoelleke krijgen"quote:Op maandag 9 december 2013 15:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hij tegen hem zegt voor dat hij hem slaat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net vet.quote:Op maandag 9 december 2013 15:18 schreef Maver24 het volgende:
Weet niet wie ik moet kiezen. Nedved of Pires![]()
Waarom vraag je het dan?quote:Op maandag 9 december 2013 15:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar Nedved is niet zo makkelijk neer te zetten in een team. Pires is makkelijker
Omdat Nedved wel een baas is. zou hem wel kunne kopen maar dan zou ik meerdere legends moeten kopen. Das opzich ook geen probleem. genoeg coins met 4mquote:![]()
![]()
psn down?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik werd ook afgemeld na een foutquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
PS3quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Droom jij snachts ook over FUT?quote:Op maandag 9 december 2013 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een silver pack waar ik winst op ga maken.
[ afbeelding ]
Squad fitness + 3 goede non-shiny spelers![]()
Goeien zin ik vind wel.quote:Op maandag 9 december 2013 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik vind FUT eigenlijk niks meer aan.![]()
Terwijl die een anale verkrachting ondergaat...quote:Op maandag 9 december 2013 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij droomt over bijna naakte mannen in leren strings.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Terwijl die een anale verkrachting ondergaat...
WAAROM MOET JIJ ALTIJD PRATEN OVER DS2 KUTVENTquote:Op maandag 9 december 2013 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij droomt over bijna naakte mannen in leren strings.![]()
Wat heeft PSV gedaan dit weekend?quote:Op maandag 9 december 2013 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je alleen gelaten wil worden moet je niet op een openbaar forum gaan posten![]()
Volgend jaar weer.quote:Op maandag 9 december 2013 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
PSV wordt gewoon kampioen hoor.
#Hihaho
van de jupiler league ahahahahahha![]()
Jullie vragen er gewoon om.. nu ga ik op jullie bril zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil best met jou de weddenschap aangaan dat PSV niet degradeert als je zo zeker van je zaak bentquote:Op maandag 9 december 2013 15:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Volgend jaar weer.
van de jupiler league ahahahahahha.
![]()
![]()
Ik vroeg het niet om te pesten ofzo hoor. Maar aan DS2 z'n posts te zien denk ik soms dat ie alleen maar voor FUT en het kassameisje leeft.quote:![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie vragen er gewoon om.. nu ga ik op jullie bril zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jullie vragen er gewoon om.. nu ga ik op jullie bril zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV eindigt wel in het linkerrijtjequote:Op maandag 9 december 2013 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil best met jou de weddenschap aangaan dat PSV niet degradeert als je zo zeker van je zaak bent.
Europees voetbal zelfs, de playoffs dan.
![]()
Lekker toch. Laat gaan johquote:Op maandag 9 december 2013 15:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet om te pesten ofzo hoor. Maar aan DS2 z'n posts te zien denk ik soms dat ie alleen maar voor FUT en het kassameisje leeft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ook niet. Zelfs het traden nietquote:Op maandag 9 december 2013 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik vind FUT eigenlijk niks meer aan.Ik was 5 minuten bezig met een bidwar om Salcido
. Hij wachtte hele tijd tot de laatste seconde met bieden.
Oke. We zullen zien hequote:Op maandag 9 december 2013 15:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
PSV eindigt wel in het linkerrijtjeEuropees voetbal zelfs, de playoffs dan.
Maar fijn dat je even in je glazen bol kijkt.
![]()
Jullie vragen er gewoon om.. nu ga ik op jullie bril zitten.Niets mis met zittend plassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
#teamzittendOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zittend plassen op een normale WC.
Staand plassen in een urinoir.
Staand poepen in een urinoir.
Liggen plassenquote:Op maandag 9 december 2013 16:01 schreef DuTank het volgende:
Zittend plassen op een normale WC.
Staand plassen in een urinoir.
Staand poepen in een urinoir.![]()
Poepen terwijl je een handstand doet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het wil voor geen meter.. ik pik spelers als Torres Nilo nu niet meer goedkoop op.quote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zelfs het traden nietIk was 5 minuten bezig met een bidwar om Salcido
. Hij wachtte hele tijd tot de laatste seconde met bieden.
![]()
beerens slecht vindenquote:Op maandag 9 december 2013 16:04 schreef wieisboos het volgende:
Dit middenveld is zo OP![]()
[ afbeelding ]
Weten jullie nog alternatieven voor de voorhoede? Vind Locadia en Beerens echt kut![]()
![]()
Ik heb een BPL team gehad dat hier heel erg op leek en dan met voorhoede van Red Bull, maar die gasten vielen me een beetje tegen. BPL geheel kan ook toch..of hebben die geen fatsoenlijke LW?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk, ik zeg tenminste nog iets wat mogelijk is. Een handstand doen en poepen is gewoon niet reëel.quote:Op maandag 9 december 2013 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Liggen plassen![]()
Poepen terwijl je een handstand doetHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik wil geen compleet BPL teamquote:Op maandag 9 december 2013 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
beerens slecht vinden![]()
![]()
Ik heb een BPL team gehad dat hier heel erg op leek en dan met voorhoede van Red Bull, maar die gasten vielen me een beetje tegen. BPL geheel kan ook toch..of hebben die geen fatsoenlijke LW?dat is te saai
![]()
Jawel hoor. Ziet er ongeveer zo uitquote:Op maandag 9 december 2013 16:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk, ik zeg tenminste nog iets wat mogelijk is. Een handstand doen en poepen is gewoon niet reëel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet niet wat jij eet, maar het is in ieder geval niet goed.quote:Op maandag 9 december 2013 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ziet er ongeveer zo uit
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Serie A dan wellicht?quote:Op maandag 9 december 2013 16:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja ik wil geen compleet BPL teamdat is te saai
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En je hoofd zo:quote:Op maandag 9 december 2013 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ziet er ongeveer zo uit
[ afbeelding ]
Benteke - Sturridgequote:Op maandag 9 december 2013 16:07 schreef Freire het volgende:
Raak uitgekeken op mijn team, iemand een leuk team voor max 100k (gold)?
De Bruyne
Assaidi - Ben Arfa
Lucas Leiva
Gibbs - Sakho - Diakite - Richards
CechHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
nopequote:Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Op je buik liggend schijten.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef psychedelicate het volgende:
[..]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
[/spoiler]![]()
Dit is ongeveer het team waar ik op uitgekeken raakquote:Op maandag 9 december 2013 16:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Benteke - Sturridge
De Bruyne
Assaidi - Ben Arfa
Lucas Leiva
Gibbs - Sakho - Diakite - Richards
Cech![]()
Heb nu
Assaidi - Benteke - Ben Arfa
Ramires - De Bruyne - Paulinho
Gibbs - Sakho - Kaboul - Walker
Cech![]()
banhammer tijdquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 9 december 2013 16:11 schreef Freire het volgende:
[..]
Dit is ongeveer het team waar ik op uitgekeken raak![]()
Heb nu
Assaidi - Benteke - Ben Arfa
Ramires - De Bruyne - Paulinho
Gibbs - Sakho - Kaboul - Walker
Cech
Ibarbo - Balotelli
El Shaarawy - Marchisio - Vidal - Cuadrado
Constant - Chiellini - IF Benatia - Abate
HandanovicHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde dit plaatje posten, maar die andere stond nog op mijn snelfaphotkey ctrl + v.![]()
Potverdikkie... Ik had echt veel meer Tim Krulletjes moeten kopen. Die blijkt opeens 21k waard te zijn.
Ik heb hem in een team zitten, dus ik ga hem maar even verkopen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gaat hard met zijn populariteit ja. Speler van de maand november in de BPL en eigenlijk gewoon de best presterende BPL keeper dit seizoen (so far). Samen met Tim Howard ofzo wellicht.quote:Op maandag 9 december 2013 16:14 schreef DuTank het volgende:
Potverdikkie... Ik had echt veel meer Tim Krulletjes moeten kopen. Die blijkt opeens 21k waard te zijn.
Ik heb hem in een team zitten, dus ik ga hem maar even verkopen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En ik ben nou niet erg over te spreken over zijn skills in het spel. Dus doei Tim Krul. Thanks voor de winstquote:Op maandag 9 december 2013 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat hard met zijn populariteit ja. Speler van de maand november in de BPL en eigenlijk gewoon de best presterende BPL keeper dit seizoen (so far). Samen met Tim Howard ofzo wellicht.
Zulke teams kom ik bijna elk potje tegen ibarboquote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ibarbo - Balotelli
El Shaarawy - Marchisio - Vidal - Cuadrado
Constant - Chiellini - IF Benatia - Abate
Handanovic. Ben eigenlijk op zoek naar een toffe hybrid
![]()
![]()
An error has occured. You have been signed out of PlayStation Network.
(80710D36)
gvd hebben meer mensen hier last van ?![]()
![]()
Playstationquote:Op maandag 9 december 2013 16:21 schreef wieisboos het volgende:
(80710D36)
gvd hebben meer mensen hier last van ?![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 16:21 schreef wieisboos het volgende:
(80710D36)
gvd hebben meer mensen hier last van ?
dildos are bad, m'kayquote:Op maandag 9 december 2013 16:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hmmkay, die spoiler had ik op zich niet willen zien. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
Waarom een allemaal moeilijk gaan lopen doen voor een hybrid, terwijl dat gewoon allemaal baasjes zijn?quote:Op maandag 9 december 2013 16:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Zulke teams kom ik bijna elk potje tegen ibarbo. Ben eigenlijk op zoek naar een toffe hybrid
Ach, jullie op de PS3 kunnen tenminste nog af en toe spelen. Dat is op xbox helemaal niet meer mogelijkquote:Op maandag 9 december 2013 16:24 schreef wieisboos het volgende:
ow kut. dan maar even de nieuwe homeland kijken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo niet?quote:Op maandag 9 december 2013 16:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, jullie op de PS3 kunnen tenminste nog af en toe spelen. Dat is op xbox helemaal niet meer mogelijk
Bij iedere ragequit/disconnect loopt het spel vast bij de ander, dus steeds als mijn opponent quit heb ik er een loss bij en moet ik dashboarden. En aangezien deze community compleet verrot is doen mensen dat nu dus ook 10x zo vaak meteen.quote:
Volgens mij is het bij iedereen zo. Ik heb nog niemand gezien/gesproken waar het niet zo is in ieder geval.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jep.quote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij iedere ragequit/disconnect loopt het spel vast bij de ander, dus steeds als mijn opponent quit heb ik er een loss bij en moet ik dashboarden. En aangezien deze community compleet verrot is doen mensen dat nu dus ook 10x zo vaak meteen.
Volgens mij is het bij iedereen zo. Ik heb nog niemand gezien/gesproken waar het niet zo is in ieder geval.![]()
Dat is triest.quote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij is het bij iedereen zo. Ik heb nog niemand gezien/gesproken waar het niet zo is in ieder geval.Ik snap echt niet dat mensen niet gewoon hun potje af kunnen maken.
EA
Dan maar GTA V spelen (ja ik ben toch overstag)Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ragequit normaal gesproken nooit, maar dit weekend 2x, om die reden ook. Heel triest van me, maar ja. Het waren ook echt van die kanker tegenstanders die alleen maar LB-Y deden en van 35 meter schieten om corners te forceren. Als je dan ook nog een bak EAids in je nek krijgt, ben ik er klaar mee en zet ik dat apparaat uit en ga ik wat anders doenquote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij iedere ragequit/disconnect loopt het spel vast bij de ander, dus steeds als mijn opponent quit heb ik er een loss bij en moet ik dashboarden. En aangezien deze community compleet verrot is doen mensen dat nu dus ook 10x zo vaak meteen.
Volgens mij is het bij iedereen zo. Ik heb nog niemand gezien/gesproken waar het niet zo is in ieder geval..
ik ben ook overstag. Halestormquote:Op maandag 9 december 2013 16:30 schreef Hoogstaande het volgende:
EA
Dan maar GTA V spelen (ja ik ben toch overstag)Aan mijn pa gegeven voor zijn verjaardag en hij is er helemaal weg van
![]()
![]()
Ja hèquote:Op maandag 9 december 2013 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben ook overstag. HalestormAan mijn pa gegeven voor zijn verjaardag en hij is er helemaal weg van
Nice! Het is ook gewoon erg vet. Soms beetje té highschool teksten maar dat maken ze in de rest weer goed.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kom tegen iemand met Legend Sukur....
Scoor 2 wereldgoals, eentje met Jovetic, eentje met Navas. Win 3-2.![]()
![]()
![]()
Arme BDIL ..quote:Op maandag 9 december 2013 16:36 schreef Grandesco het volgende:
Kom tegen iemand met Legend Sukur....
Scoor 2 wereldgoals, eentje met Jovetic, eentje met Navas. Win 3-2.![]()
![]()
Heeft er hier iemand al een legend uit een pack getrokken?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sta met rust met 19 schoten op doel 0-0... heb 6x de paal en 4x de lat geraakt....
Edit: Eindelijk... 1-0 Cuadrado![]()
Dan ga je verliezen. Je mag niet winnen van EA.quote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef Grandesco het volgende:
Sta met rust met 19 schoten op doel 0-0... heb 6x de paal en 4x de lat geraakt....Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Pato - Damiao
Willian-Ronaldinho-Lucas
Ramires-Paulinho
David Luiz - Silva - Dante
Diego Alves
Ben benieuwd of dit in FUT14 net zo goed werkt als met FUT13![]()
Wat was eigenlijk het beoogde einddoel van de actie?quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Met zijn achterhoofd koppen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk het beoogde einddoel van de actie?
90 minuten script goal valt....![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze moesten een actie nadoen van Touzani en dat was er een waarbij je met je achterhoofd moest koppen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk het beoogde einddoel van de actie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij die stats hoort eerder een 0-1 in dit spel. Heb je nog mazzel dusquote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hart hield echt alles. Hart was ook Man of the Match...
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Allemaal LB+Y's die niet aankomen (ja, ze kunnen ook niet aankomen)quote:Op maandag 9 december 2013 17:02 schreef Freire het volgende:
Tering minder dan 50% pass accuracy is wel erg dramatisch![]()
Komt omdat je 5atb ultra def met eto'o en sturridge speeltquote:Op maandag 9 december 2013 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn LB+Y komen eigenlijk altijd wel aan.![]()
![]()
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 9 december 2013 17:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Komt omdat je 5atb ultra def met eto'o en sturridge speelt![]()
Dat muziekje onder dat filmpjequote:Op maandag 9 december 2013 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=202620
valt me pas op toen ik het filmpje zagJaquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
geen kat op je doelmanquote:Op maandag 9 december 2013 17:44 schreef Grandesco het volgende:
Heb nog niet verloren met mijn teampje
sta nu 12-0 en 3x het 3500 toernooi gewonnen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gelukkig heb ik ooit 50 Montero's gekocht en chillen ze nog steeds op mijn watchlist.
Vroeg of laat moest er wel een IF komen, die man speelt zo goed.![]()
Nogmaals een bevestiging dat jij die vettige fries bent.quote:Op maandag 9 december 2013 17:44 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wie? VDM? Ja, dat ben ik...quote:Op maandag 9 december 2013 17:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nogmaals een bevestiging dat jij die vettige fries bent.![]()
![]()
Hij is een limbo jonguhquote:Op maandag 9 december 2013 17:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nogmaals een bevestiging dat jij die vettige fries bent.![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 17:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nea jong, ich mot oet friesland komme.
Det is eine detective dea jong..![]()
![]()
Het beste dat Suits heeft gebracht is dat ik daardoor deze man leerde kennen![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vucinicquote:Op maandag 9 december 2013 17:44 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
die man is echt dodelijk.![]()
Pogba lijkt me ook wel best op die positie waar jij hem hebt. Misschien dat team maar eens namaken Grandesco.![]()
Max 70k lijkt me?quote:Op maandag 9 december 2013 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
Wat voor prijskaartje hangt eraan denk je?
Ik weet eigenlijk niet hoe duur IF Cuadrado is, dus kan hoger of lager uitvallen, maar dit is afgaande op 20k voor CuadradoBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
80k zonder Cuadrado en met El Shaa.quote:Op maandag 9 december 2013 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
Wat voor prijskaartje hangt eraan denk je?
130-140k met.![]()
Cuadrado op xdoos is 70kquote:Op maandag 9 december 2013 18:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Max 70k lijkt me?
Ik weet eigenlijk niet hoe duur IF Cuadrado is, dus kan hoger of lager uitvallen, maar dit is afgaande op 20k voor Cuadrado![]()
Damnquote:
Naja dat had ik dan verkeerd ingeschat, verder lijkt me dat toch wel goedkoper te krijgen dan 70k?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Jovetic is 15k op CAMquote:Op maandag 9 december 2013 18:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Damn
Naja dat had ik dan verkeerd ingeschat, verder lijkt me dat toch wel goedkoper te krijgen dan 70k?
Jesus is 15-20k op RM
Deja is discard (wat belachelijk is, is een van de beste spitsen die ik ook gebruikt heb)
De rest is iets van 10-15k met chemstyles.![]()
Damjanovic is discard omdat je door het linksysteem van dit jaar letterlijk geen enkel fatsoenlijk team met hem kan maken behalve als enige mogelijkheid de 4-5-1 met Vucinic/Jovetic.quote:Op maandag 9 december 2013 18:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jovetic is 15k op CAM
Jesus is 15-20k op RM
Deja is discard (wat belachelijk is, is een van de beste spitsen die ik ook gebruikt heb)
De rest is iets van 10-15k met chemstyles.
Ja, of een silver/gold hybrid.![]()
Kun je Jovetic niet veel goedkoper zelf CAM maken op de xbox?quote:Op maandag 9 december 2013 18:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jovetic is 15k op CAM
Jesus is 15-20k op RM
De rest is iets van 10-15k met chemstyles.
Evenals Navas trouwens?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Anders was hij ook discard geweest lijkt me, net als vorig jaar.quote:Op maandag 9 december 2013 18:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Damjanovic is discard omdat je door het linksysteem van dit jaar letterlijk geen enkel fatsoenlijk team met hem kan maken behalve als enige mogelijkheid de 4-5-1 met Vucinic/Jovetic.
Ja, of een silver/gold hybrid.
Maar dit chemsysteem is wel funest voor dat soort spelers ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dit chemsysteem is sowieso funest voor een knappe hybridquote:Op maandag 9 december 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anders was hij ook discard geweest lijkt me, net als vorig jaar.
Maar dit chemsysteem is wel funest voor dat soort spelers ja
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb er een paar, maar voor elke hybrid die ik uiteindelijk bedenk heb ik al 500 ideeën weg moeten gooien omdat het niet uitkomtquote:Op maandag 9 december 2013 18:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit chemsysteem is sowieso funest voor een knappe hybrid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al mijn teams zijn triple hybridsquote:Op maandag 9 december 2013 18:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit chemsysteem is sowieso funest voor een knappe hybrid
Ik moet zeggen dat ik best trots op mijn Rusland/BPL/RoW team ben.![]()
Een bron gebruikt hebben voor een stuk wat je geschreven hebt, maar niet meer weten waar je het uit hebt gehaald/fail
Heb net heel mijn geschiedenis doorgespit, maar kon het niet vinden. Zal het dan misschien toch uit een boek hebben gehaald.
Feyenoord Rotterdam![]()
Mijn hybrids zijn over het algemeen vrij simpel, de mooiste vanuit esthetisch oogpunt speelden kut en heb ik al weggedaan.![]()
![]()
4-2-2-2 lukt nog wel aardig voor hybrids, maar veel formaties zijn compleet verneukt voor hybrids.quote:Op maandag 9 december 2013 18:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Al mijn teams zijn triple hybrids
Ik moet zeggen dat ik best trots op mijn Rusland/BPL/RoW team ben.
Wil deze nog steeds gaan maken, maar wacht eerst wel voor ik fatsoenlijk kan spelen. En als dat niet voor de kerst is wacht ik de TOTY crash wel af
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
teamnaamquote:Op maandag 9 december 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-2-2-2 lukt nog wel aardig voor hybrids, maar veel formaties zijn compleet verneukt voor hybrids.
Wil deze nog steeds gaan maken, maar wacht eerst wel voor ik fatsoenlijk kan spelen. En als dat niet voor de kerst is wacht ik de TOTY crash wel af
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-2-2-2 lukt nog wel aardig voor hybrids, maar veel formaties zijn compleet verneukt voor hybrids.
[ afbeelding ]
4-2-2-2 unite![]()
![]()
Hoe bevalt Renteria? Last van zijn pauperagility? De rest van zijn stats zijn wel bohhhhhhhquote:Op maandag 9 december 2013 18:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik doe ook mee
[ afbeelding ]
Kut team gr gr
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De drie Colombianen zijn erg goed, de Italianen een stuk minder en sowieso ligt 4222 me gewoon niet zo goed dit jaar denk ik, ik heb er 3 gebouwd en alle drie vond ik niet zo fijn als andere teams die ik heb gemaakt (in de vorige FIFA's was het telkens mijn favoriete opstelling).![]()
Ziet jouw delete button er altijd zo uit?quote:Op maandag 9 december 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Eerst nog niet. Maar er zijn wel meer issues dit jaar. Moet ook no steeds iedere dag opnieuw inloggen..quote:Op maandag 9 december 2013 18:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ziet jouw delete button er altijd zo uit?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ook weerquote:Op maandag 9 december 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerst nog niet. Maar er zijn wel meer issues dit jaar. Moet ook no steeds iedere dag opnieuw inloggen..![]()
Meer issues? Vertel meer. Gegevens onthouden werkt bij mij inmiddels prima, dus wellicht je WeFUT-cookies even wissen.quote:Op maandag 9 december 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerst nog niet. Maar er zijn wel meer issues dit jaar. Moet ook no steeds iedere dag opnieuw inloggen..Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik chargeerde nu. Het is eigenlijk alleen dat inloggenquote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Meer issues? Vertel meer. Gegevens onthouden werkt bij mij inmiddels prima, dus wellicht je WeFUT-cookies even wissen.
Cookies etc helpt niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vaagquote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik chargeerde nu. Het is eigenlijk alleen dat inloggen
Cookies etc helpt niet.Blijven we dus problemen mee hebben.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
nou ik heb ook weer eens een wedstrijd gewonnen hoorman man wat een drama
en nu ga ik uit eten gr gr![]()
Misschien dat dit meer zegt over mijn manier van spelen.quote:
Gay dat je niet het aantal assists kan zien in de webapp![]()
![]()
ook niet slecht
Ga hem wel verkopen deze week denk ik voor de prijs weer in elkaar dondert, dan eens Cavani proberen in hetzelfde team.![]()
Ik heb vandaag Doritos Pure Paprika gekochtquote:Op maandag 9 december 2013 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
nou ik heb ook weer eens een wedstrijd gewonnen hoorman man wat een drama
en nu ga ik uit eten gr gr![]()
![]()
eindbazenchipsquote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Doritos Pure Paprika gekocht![]()
![]()
Gouden bal gaat nog tussen Ronaldo, Messi en Ribery, dan zijn dat waarschijnlijk ook wel de drie aanvallers van het TOTY.
Snap niet waarom Ribery zo gepusht wordt voor alle individuele prijzen, als excuus-Bayern speler (had dan Schweinsteiger of Lahm ofzo gedaan, hoeft niet altijd een aanvaller te zijn)![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Doritos Pure Paprika gekocht
Feyenoord Rotterdam![]()
Robben was afgelopen jaar imo beter en belangrijker dan Ribery.quote:Op maandag 9 december 2013 18:54 schreef DutchSL het volgende:
Gouden bal gaat nog tussen Ronaldo, Messi en Ribery, dan zijn dat waarschijnlijk ook wel de drie aanvallers van het TOTY.
Snap niet waarom Ribery zo gepusht wordt voor alle individuele prijzen, als excuus-Bayern speler (had dan Schweinsteiger of Lahm ofzo gedaan, hoeft niet altijd een aanvaller te zijn)![]()
Aflevering van TWD![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ribery was wel echt geniaal goed in dit kalenderjaar hoor..ook wel echt de beste speler van Bayern imo, maar ik ben het wel met je eens dat dat meer een teamprestatie was..toch anders dan bij Messi en Ronaldo. En Ibra hoort er eigenlijk ook gewoon bij, maar die pakt dan te weinig echte prijzen steeds (los van die nationale titels). Laat Ronaldo maar een keer winnen. Messi verdient het niet op basis van dit kalenderjaar in ieder geval en het zou zonde zijn als iemand als Ronaldo hem nooit pakt met zijn prestaties. Ben geen fan, maar heb wel veel respect voor hem.quote:Op maandag 9 december 2013 18:54 schreef DutchSL het volgende:
Snap niet waarom Ribery zo gepusht wordt voor alle individuele prijzen, als excuus-Bayern speler (had dan Schweinsteiger of Lahm ofzo gedaan, hoeft niet altijd een aanvaller te zijn)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind Ribery overschat, was ook matig in de finale. Spelers als Ibra, Persie, Suarez etc zou ik dan eerder nomineren (als het een aanvaller moet zijn)quote:Op maandag 9 december 2013 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ribery was wel echt geniaal goed in dit kalenderjaar hoor..ook wel echt de beste speler van Bayern imo, maar ik ben het wel met je eens dat dat meer een teamprestatie was..toch anders dan bij Messi en Ronaldo. En Ibra hoort er eigenlijk ook gewoon bij, maar die pakt dan te weinig echte prijzen steeds (los van die nationale titels). Laat Ronaldo maar een keer winnen. Messi verdient het niet op basis van dit kalenderjaar in ieder geval en het zou zonde zijn als iemand als Ronaldo hem nooit pakt met zijn prestaties. Ben geen fan, maar heb wel veel respect voor hem.
Ronaldo heeft hem al eens gewonnen, maar ook mijn favoriet ja.
edit.
Al zou ik als ik mocht stemmen gewoon op Vidal stemmen, omdat het kan.![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 18:59 schreef 39metRijst het volgende:
Aflevering van TWD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 19:00 schreef rolls-reus het volgende:
Dan neem je even een kijkje op futw*z: http://www.futwiz.com/en/player/cristiano-ronaldo/12017![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zieke skills dit jaarquote:Op maandag 9 december 2013 19:06 schreef DutchSL het volgende:
Moet nu tegen een zeer goed gouden BPL team met vervolgens in de spits... AgbonlahorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beter Gabby tegenkomen dan Jeromequote:Op maandag 9 december 2013 19:06 schreef DutchSL het volgende:
Moet nu tegen een zeer goed gouden BPL team met vervolgens in de spits... Agbonlahor![]()
Allebei is nog wel het ergstquote:Op maandag 9 december 2013 19:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Beter Gabby tegenkomen dan Jerome![]()
![]()
ik doe ook meequote:Op maandag 9 december 2013 18:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik doe ook mee
[ afbeelding ]
Kut team gr gr
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef wieisboos het volgende:
Ik had eerder vanavond rode peper gesneden, krab ik net aan mn ballen. Had ik beter niet kunnen doen![]()
![]()
Welke heb je, wat heb je betaald en wie heeft hem erin gezet.quote:Op maandag 9 december 2013 19:01 schreef 39metRijst het volgende:
SSD in mn macbook pro.![]()
Nu OSX aan het installeren.
?
Net weer eens GTA Online gedaan. Er is dus een makkelijke manier om aan een tank te komen zonder hem te kopen.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef Zhano het volgende:
Haha er schijnt een pornvid te zijn van die Vitaly dude van Youtube
Ik heb nog steeds geen fifa, toch maar ff een team gemaakt
Het maken van een Hybrid heeft EA wel echt verpest![]()
![]()
Stelenquote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Ozz-03 het volgende:
Net weer eens GTA Online gedaan. Er is dus een makkelijke manier om aan een tank te komen zonder hem te kopen.![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb nog steeds geen fifa, toch maar ff een team gemaakt
[ afbeelding ]
Het maken van een Hybrid heeft EA wel echt verpestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
samsung 840 evo 250gb voor 140eu. Heb m zelf erin gezet.quote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Welke heb je, wat heb je betaald en wie heeft hem erin gezet.?
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Hij is zo sterkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
macquote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef 39metRijst het volgende:
wie heeft er hier ook mac? ik kan utorrent niet installeren.![]()
![]()
gewoon de macversie downloaden niet de windowsversiequote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef 39metRijst het volgende:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef 39metRijst het volgende:
http://www.utorrent.com/intl/nl/downloads/mac
Heb hem van deze pagina.Nice, 140¤ valt nog mee. Laatst was de Samsung 840 Pro bij Mycom in de "aanbieding" voor 190euries.quote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef 39metRijst het volgende:
[..]
samsung 840 evo 250gb voor 140eu. Heb m zelf erin gezet.
Waar heb je trouwens de schroevendraaiers gehaald om de Mac te kunnen openen.
Die van mij kan je gewoon zonder schroevendraaier openen om bij de HDD te komen. Moet alleen de vergrendeling omhoog schuiven.quote:Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat is het probleem?![]()
http://www.utorrent.com/intl/nl/downloads/mac
Heb hem van deze pagina.
[..]
Nice, 140¤ valt nog mee. Laatst was de Samsung 840 Pro bij Mycom in de "aanbieding" voor 190euries.
Waar heb je trouwens de schroevendraaiers gehaald om de Mac te kunnen openen.
Ik download de DMG en open vervolgens de installer. Maar daar blijft het ook bij. Ik zie wel het icoontje in mn dock staan maar verder doet ie niks.![]()
Ik bedoel de plaat onderop, daar heb je als het goed is een philips torx 0 nodig, maar is niet overal te koop.quote:Op maandag 9 december 2013 20:01 schreef 39metRijst het volgende:
[..]
Die van mij kan je gewoon zonder schroevendraaier openen om bij de HDD te komen. Moet alleen de vergrendeling omhoog schuiven.
Ik download de DMG en open vervolgens de installer. Maar daar blijft het ook bij. Ik zie wel het icoontje in mn dock staan maar verder doet ie niks.
En misschien een keer opnieuw starten, wilt wel eens helpen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Doet nog steeds niksquote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef Ozz-03 het volgende:
k bedoel de plaat onderop, daar heb je als het goed is een philips torx 0 nodig, maar is niet overal te koop.![]()
![]()
Martina is zo konkoslechtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
tfappert himselfquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weet iemand of er op Amsterdam Centraal of bij Paradiso ook kluisjes zijn die je voor een paar uur kunt huren?![]()
Centraal sowiesoquote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef Zhano het volgende:
Weet iemand of er op Amsterdam Centraal of bij Paradiso ook kluisjes zijn die je voor een paar uur kunt huren?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Paradiso niet.quote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef Zhano het volgende:
Weet iemand of er op Amsterdam Centraal of bij Paradiso ook kluisjes zijn die je voor een paar uur kunt huren?Welk concert ga je?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Voor een paar uurtjes ook? Enige wat ik kon vinden was voor 24 uur. Stond ook bij dat je het dan niet eerder eruit kon halenquote:Is het een beetje veilig?
Tenacious D. Wilde gelijk door vanaf school dus zit nu met mn laptop..![]()
Beter lezen. Na het openen is je kluis niet meer van jou, bedoelen ze.quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor een paar uurtjes ook? Enige wat ik kon vinden was voor 24 uur. Stond ook bij dat je het dan niet eerder eruit kon halenIs het een beetje veilig?
Tenacious D. Wilde gelijk door vanaf school dus zit nu met mn laptop..Moet je dus weer opnieuw betalen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat lijkt me sterkquote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Stond ook bij dat je het dan niet eerder eruit kon halen![]()
![]()
5 euro kost het geloof ik en dan is het max 24 uur. Je kan het er gewoon uit halen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor een paar uurtjes ook? Enige wat ik kon vinden was voor 24 uur. Stond ook bij dat je het dan niet eerder eruit kon halenIs het een beetje veilig?
Tenacious D. Wilde gelijk door vanaf school dus zit nu met mn laptop..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beter lezen. Na het openen is je kluis niet meer van jou, bedoelen ze.Moet je dus weer opnieuw betalen.
"Een huurtermijn is 24 uur. Tussentijds openen is niet mogelijk, na het openen van uw kluis is opnieuw huur verschuldigd." Wat Reemi zegt lijkt idd logischer hehe. Maar op zich vind ik het wel een beetje raar neergezetquote:![]()
![]()
waarom doet die fukcing utorrent het nou niettt help me nou moet microsoft office downloaden!!@#@Q$1231!![]()
run as administratorquote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef 39metRijst het volgende:
waarom doet die fukcing utorrent het nou niettt help me nou moet microsoft office downloaden!!@#@Q$1231!![]()
Als er alleen "Tussentijds openen is niet mogelijk" stond was het vaag ja, maar met die toelichting toch wel vrij duidelijk.quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
"Een huurtermijn is 24 uur. Tussentijds openen is niet mogelijk, na het openen van uw kluis is opnieuw huur verschuldigd." Wat Reemi zegt lijkt idd logischer hehe. Maar op zich vind ik het wel een beetje raar neergezet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef 39metRijst het volgende:
waarom doet die fukcing utorrent het nou niettt help me nou moet microsoft office downloaden!!@#@Q$1231!quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
The D is wel gaaf trouwens![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zowieso. Volgens mij is het exact dezelfde show als die ik al heb gezien in Tilburg vorig jaar, maar boeiequote:![]()
![]()
Alleen The Pik of Destinyquote:Op maandag 9 december 2013 20:28 schreef 39metRijst het volgende:
[..]
vind je wel lekker he, D in je mondAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
De snikkel van Gijpie?quote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef Zhano het volgende:
Derksen heb zn tand afgebroken op iets hardsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er is onderhoud op PSN blijkbaar. wtfquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik kan er gewoon opquote:Op maandag 9 december 2013 20:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Er is onderhoud op PSN blijkbaar. wtf![]()
De auto select is wel echt drama in dit spel zeg. Kiest altijd verkeerde spelers of selecteert ze juist niet.![]()
Ik zeg: Peter van Ooijen. Zou ook in lijn zijn met het nieuwe "beleid".quote:Op maandag 9 december 2013 21:11 schreef DutchSL het volgende:
Schaars zes weken geblesseerd, zo gaat Toivonen er nooit meer uitHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Manolev![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vanavond allemaal ff Powned kijkenZe gaan met een nep-sjeik kijken of ze een Nederlandse club kunnen overnemen
![]()
![]()
Was net al bij VI ja. Den Boschquote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef Zhano het volgende:
Vanavond allemaal ff Powned kijkenZe gaan met een nep-sjeik kijken of ze een Nederlandse club kunnen overnemen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja maar dat was alleen een stukje denk ik? Dat heb ik ook gezien ja, maar er waren meer clubs ingetuind.quote:![]()
Jup. Ben benieuwdquote:Op maandag 9 december 2013 21:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar dat was alleen een stukje denk ik? Dat heb ik ook gezien ja, maar er waren meer clubs ingetuind.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
uitz gemistquote:Op maandag 9 december 2013 21:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wil Pownews kijken, maar ook "Het zal me een rotzorg zijn". #firstworldproblemsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die mp4's staan echt nergens meer nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben nu die gemistdownloader aan het testen. Werkt wel goed volgens mijquote:Op maandag 9 december 2013 22:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, lijkt me ook niet dat de RTL's van de wereld daar op zitten te wachten
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh die kwam ik van de week nog tegen op mn externe HD, vorig jaar ergens een keer gedownload. Maar als ik het dan toch moet downloaden kan het net zo goed van usenet.quote:Op maandag 9 december 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben nu die gemistdownloader aan het testen. Werkt wel goed volgens mij
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/![]()
Deze heeft ook de publieke er nog bij (en youtube etc). Wel handig.quote:Op maandag 9 december 2013 22:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh die kwam ik van de week nog tegen op mn externe HD, vorig jaar ergens een keer gedownload. Maar als ik het dan toch moet downloaden kan het net zo goed van usenet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die skillmove van sagbo![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
VolHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: