Weet je wat de ellende is? We zijn als was in hun handen en dat weten ze.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja echt, prachtig. 10 jaar terug moest ik niets van kinderen weten, vond ze maar eng, maar sinds een jaar of 3 of 4 kan ik goed met kinderen, en kinderen schijnen mij ook geweldig te vinden
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag!
Flauw maar moet er wel om lachen:
Ze doen het beter dan ik in iedergeval.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die uithaal van die cyperse op het laatst
Ik moet het ook niet hebben van mijn zangstemquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze doen het beter dan ik in iedergeval.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet het ook niet hebben van mijn zangstem
Onder de douche klinkt het op een of andere manier wel goed he? Apart is dat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef theguyver het volgende:
[..]onder de douche kan iedereen zingen!
mijn huisgenoten wouden mij al opgeven voor een of andere talentenjacht
Ja zodra muziek bij mij op standje extreem gaat weten mijn huisgenoten dat het schoonmaak tijd is, en ze mijn zang talenten kunnen aanschouwen, gek genoeg hoor ik dan altijd de voordeur dicht vallen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onder de douche klinkt het op een of andere manier wel goed he? Apart is dat.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb trouwens een ontzettend leuk nummertje gevonden.
Loop je mij nou weer jaloers te maken guyvie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:42 schreef theguyver het volgende:
[..]ben nu al 4x voor lul gezet tijdens een show van die 2....
klojo's herkennen me elke keer weer .. word tijd dat ik bij een show helemaal achteraan ga zitten
tip mocht je vooraan zitten en een foto willen maken .. ZORG DAT DE FLITS UIT STAAT!!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Loop je mij nou weer jaloers te maken guyvie?
Daley is wel een lekkertjequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben nog meer verliefd op Acda en de Munnik dan op Racoon en Blind denk ik.
Er zijn zoveel leuke mannen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]vind je?
heb je niet liever een Vin Diesel of Moby
Jaaaaaaaa, bossie vanavond weerquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn zoveel leuke mannen.
Neem nou Boskamp bijvoorbeeld.
Vanavond weer bij VI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |