quote:Op donderdag 19 december 2013 16:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kan iemand mijn UI voorzien van sneeuwvlokjes, een kerst muts en evt. lichtjes?
[ afbeelding ]
Baasquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:05 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2013 19:08 schreef RedFever007 het volgende:
Kan iemand sneeuw in de mijne doen?
Tnkx
PS: en een kerstmuts zou ook lachen zijn
quote:Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef Tjacka het volgende:
hallo mag ik een oud en nieuw daley blind met gelukkig nieuwjaar en vuurwerk
quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Wil iemand van deze UI ook een leuke oud & nieuw UI maken?
Oliebollen en sneeuwpop en vuurwerk en what not
We beginnen maar eens met Sinterklaas:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:47 schreef Mord_Sith het volgende:
Kan iemand mij versinterkerstennieuwen?
Beweging zit er niet in maar ik hoop dat een muts, oorbellen en pepernoten ook goed zijn:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:35 schreef JediMasterLucia het volgende:
kan iemand mijn koe verzwarte pieten/ kersterig maken? liefst met iets bewegends
Oh wat vet, thanks!quote:Op zondag 2 november 2014 14:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
We beginnen maar eens met Sinterklaas:
[ afbeelding ]
[..]
Beweging zit er niet in maar ik hoop dat een muts, oorbellen en pepernoten ook goed zijn:
[ afbeelding ]
Die is niet zo moeilijk inderdaad:quote:Op zondag 2 november 2014 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed om te zien dat dit topic er nog steeds is. Mijn icons zijn nog helemaal FEE-proof:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar, misschien is het leuk om een zwarte piet van mijn icon te maken. Iemand die dat wil/kan doen?
[ afbeelding ]
Kan niet zo heel moeilijk zijn toch?
HaJee, even een bedankje van mij, omdat je altijd klaar staat voor andere users voor hulp met dit soort meuk dus. Dit was het. Fijne kerst, gelukkig nieuwjaar etc.quote:
Bedankt, heel aardig van je.quote:Op zondag 2 november 2014 20:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
HaJee, even een bedankje van mij, omdat je altijd klaar staat voor andere users voor hulp met dit soort meuk dus. Dit was het. Fijne kerst, gelukkig nieuwjaar etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |