quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil graag een simba feest ava, mag hij misschien een mijter en een staf?
[ afbeelding ]
Ik had al een screaming Patrick voor jij überhaupt een account had hierquote:Op woensdag 5 november 2014 00:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had al best lang normale patrick
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:45 schreef SinterkIaas het volgende:
Kan iemand wat Sintigs maken voor mij?
Hier zwarte piet met een bondage tintje.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:45 schreef bondage het volgende:
Iemand die iets met mijn icon kan? Iets met Sinterklaas ofzo. Heb zelf poging gewaagd maar kan niets leuks verzinnen, icon is er imo niet zo geschikt voor.![]()
Prima poging. Mis alleen een pietenmutsquote:Op woensdag 5 november 2014 17:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier zwarte piet met een bondage tintje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier zwarte piet met een bondage tintje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:45 schreef bondage het volgende:
Iemand die iets met mijn icon kan? Iets met Sinterklaas ofzo. Heb zelf poging gewaagd maar kan niets leuks verzinnen, icon is er imo niet zo geschikt voor.![]()
die is leuk.quote:Op zondag 2 november 2014 14:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Beweging zit er niet in maar ik hoop dat een muts, oorbellen en pepernoten ook goed zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:39 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, kan hier iets mee gedaan worden? Iets met Kerst of Sinterklaas
Waren we jou toch bijna vergetenquote:
Geweldigquote:Op woensdag 5 november 2014 23:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waren we jou toch bijna vergeten
Als je een andere boom wilt of iets anders met de tekst moet je 't maar zeggen...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, ik kanquote:Op donderdag 6 november 2014 10:53 schreef MissStevie het volgende:
iemand die bij mijn avatar de cowboyhoed kan verruilen voor een kerstmuts/mijter?![]()
![]()
Lampjes in de veren...quote:Op donderdag 6 november 2014 11:21 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mijn ava kerstig maken met glitter oid? Hierboven het grote plaatje, anders kun je m'n ava gebruiken.
Super!!! Dank je wel!quote:Op donderdag 6 november 2014 12:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Lampjes in de veren...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |