Het is zo leukquote:Op maandag 9 december 2013 07:40 schreef Loj het volgende:
Goedemorgen!
E heeft tandjes!!
Venco, wat klinkt dat lief!
Wij konden ook wel tien redenen verzinnen om er nog niet voor te gaan, maar dat weegt voor ons niet op tegen het geluk van een tweede
Ow lag de hele nacht te hoesten dus daar kwam het gewoon door
GotC, wat klink je toch altijd gelukkig met je kleintje. Zelfs al wordt je ondergekotst!
+1quote:Op maandag 9 december 2013 08:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is zo leuk
Ik word zo gelukkig van die twee. Die zusterliefde
En als de oudste dan zegt: Mama mag de tv wat zachter, want zus ligt te slapen. Dan smelt ik helemaal weg
Ik vind het zo leuk als ze zegt zusquote:Op maandag 9 december 2013 09:34 schreef Shandaly het volgende:
[..]
+1
Toen wij afgelopen zaterdag aan het inpakken waren om bij oma en opa te gaan logeren, vroeg ik Lars of hij een stuk speelgoed van Femke in de tas wilde leggen. Dat deed hij, en hij pakte er meteen Sophie de giraf bij en een knisperboekje, want "die vindt Fenke óók leuk!!"
Wat slim! Dat ga ik straks meteen klaarleggen!quote:Op maandag 9 december 2013 12:40 schreef pessie het volgende:
Sparkling, wij leggen de tandenborstel naast de avondluiers. Dan vergeten we het niet.
Ik zou denken dat je veel meer herinneringen aan Rennies hebt dan aan je niet-nodig-gehad formulierquote:Op maandag 9 december 2013 12:43 schreef Kyara het volgende:
Wat een boel tandjes ineens! Hier nog steeds tandenloos, maar M kreeg ook pas zijn 1e tand met een maand of 11 geloof ik.
Ik ben aan het opruimen en kwam net ook een bloedprikformulier tegen. Toen zaten we nog in de onderzoeksfase van de MMM en ik moest op de 3e dag van mijn menstruatie bloed laten prikken. Alleen toen bleef die menstruatie uit tot M er was![]()
en dan ben ik dus ook nog zo'n sentimentele muts die dat dus op de "herinneringenstapel" legt en niet bij het oud papierde nog teruggevonden rennies zijn trouwens wel in de prullenbak gegooid
Het formulier kenmerkt ook een tijd van onzekerheid en verdriet. En de blijdschap en opluchting van de positieve test.quote:Op maandag 9 december 2013 13:01 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je veel meer herinneringen aan Rennies hebt dan aan je niet-nodig-gehad formulier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |