abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134072593
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_134072656
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 07:40 schreef Loj het volgende:
Goedemorgen!

E heeft tandjes!!

Venco, wat klinkt dat lief! O+
Wij konden ook wel tien redenen verzinnen om er nog niet voor te gaan, maar dat weegt voor ons niet op tegen het geluk van een tweede :)

Ow lag de hele nacht te hoesten dus daar kwam het gewoon door ;)

GotC, wat klink je toch altijd gelukkig met je kleintje. Zelfs al wordt je ondergekotst! O+
Het is zo leuk O+
Ik word zo gelukkig van die twee. Die zusterliefde O+
En als de oudste dan zegt: Mama mag de tv wat zachter, want zus ligt te slapen. Dan smelt ik helemaal weg O+
pi_134073253
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 08:53 schreef Tally het volgende:

[..]

Het is zo leuk O+
Ik word zo gelukkig van die twee. Die zusterliefde O+
En als de oudste dan zegt: Mama mag de tv wat zachter, want zus ligt te slapen. Dan smelt ik helemaal weg O+
+1

Toen wij afgelopen zaterdag aan het inpakken waren om bij oma en opa te gaan logeren, vroeg ik Lars of hij een stuk speelgoed van Femke in de tas wilde leggen. Dat deed hij, en hij pakte er meteen Sophie de giraf bij en een knisperboekje, want "die vindt Fenke óók leuk!!" O+
  maandag 9 december 2013 @ 09:45:08 #4
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134073395
Ohhh wat klinkt dat allemaal lief zeg! O+ *smelt*
pi_134073449
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 09:34 schreef Shandaly het volgende:

[..]

+1

Toen wij afgelopen zaterdag aan het inpakken waren om bij oma en opa te gaan logeren, vroeg ik Lars of hij een stuk speelgoed van Femke in de tas wilde leggen. Dat deed hij, en hij pakte er meteen Sophie de giraf bij en een knisperboekje, want "die vindt Fenke óók leuk!!" O+
Ik vind het zo leuk als ze zegt zus O+

We gingen zaterdag taart kopen en onder het lopen begon het opeens te stortregenen. De kindjes zaten onder het plastic kapje dus nergens last van. Fee was lekker in slaap gevallen. In de winkel wilde de mevrouw even kijken in de wagen en wilde de kap op tillen. Zegt de oudste: nee doe maar niet Féline ligt te slapen en anders maak je dr wakker met een boos gezicht O+
pi_134073503
Maar het is niet altijd dikke pret hoor :P
Gisteravond ging de oudste in bad met Papa. En ik dacht handig. Kan ik de jongste er even doorheen sleuren en aankleden voor dr bedje. Maar dat vond de oudste niet zo leuk want ZIJ ging toch met Papa in bad. Ja Féline je bent nu klaar ga maar weer naar Mama.
  maandag 9 december 2013 @ 10:09:03 #7
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134073931
Haha maar de rest klinkt wel héél lief Tally! En Lars ook al zo dol op zn zusje O+

Loj, tof dat Ow hopelijk ook snel grote broer wordt!

Venco, ahhh dat is wel heerlijk wakker worden natuurlijk O+
  maandag 9 december 2013 @ 10:27:38 #8
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134074324
Nathan vind het knuffelen met Lauren vooral heel fijn. Het speelgoed spelen wat Lauren doet vind ie minder :p (lees: zijn trein baan kapot trekken )
Het wordt wel echt makkelijker nu Nathan doorheeft dat ie een beetje op moet letten en nu Lauren wel een stootje kan hebben . Lauren wil gewoon altijd spelen met wat Nathan heeft want dát is interessant *)

Loj, het komt doordat hij ziek is :* en omdat ik nog niet gejompeld heb voor je 3 goede nachten doe ik het alsnog *O*
pi_134074988
Och Loj :* Komt doordat hij niet zo lekker is, beterschap! En wat tof O+

Olf, ook beterschap daar voor je kleine madame :* Ik vind ook dat ie meetelt!

Tally O+ Wat ontzettend schattig en lief!

O+ Shandaly ook zo'n lief stel kindjes!

En Pessie O+ knuffelbroer O+

LB, 2 tandjes! Hier dus ook voornamelijk het slapen, maar dan wel een hele poos! Hier staan nu (nog steeds) de boventanden echt op doorbreken, je ziet ze echt al zitten en grote bobbels op het tandvlees. En vannacht heb ik bijna de hele nacht met d'r geknuffeld :'( O+

O+ Venco wat lief, daar smelt een moederhart van! Ik merk hier ook dat Nin zulk soort dingetjes echt na gaat doen en ook zelf gaat doen, zoals zwaaien en ergens opslaan (ze heeft echt een trommeltje nodig!), leuk is dat, vooral als ze het dan de volgende keer opeens echt zelf bedenken omdat te doen O+
pi_134075298
Tandje *O*

Slechte nachten & zieke kindjes -O-

En broer/zus en zus/zus liefde: check! Ze krijgen nu steeds meer speelgoed in hun handjes gedrukt van grote broer (zat D daar ineens met een vork in haar hand :X ). En de meisjes willen grote broer ook steeds aaien en aan zijn haren trekken door zijn haar kroelen. M wordt alleen wel een beetje boos als het door hem aangereikte speelgoed/broodkruimeltje oid niet snel genoeg wordt aangepakt... En de meisjes blijven gewoon het ene moment elkaar handje vasthouden en daarna slaan ze er weer op los. Nu ze allebei mobiel zijn kunnen ze ook echt hun eigen gang gaan zonder dat ze elkaar in de weg hoeven te liggen (maar dat doen ze natuurlijk wel).

Lijntje is weer wat beter. Nog wel wat verhoging vanochtend maar wel vrolijk dus ik heb ze naar mijn moeder gebracht. Nu helemaal alleen thuis :o

Even flink handen uit de mouwen steken en dan straks het huis van de nodige kerstversiersels voorzien O+
pi_134075486
Zo ff bijgelezen, dit is wat ik onthouden heb.
Juud wat een mooie curve :)

Tally nog gefeliciteerd. En sterkte, hoop dat 2014 beter wordt voor je.

Ladyblack gefeliciteerd met je nieuwe stulpje, heerlijk gevoel is dat he?

Ik zag ook nog een paar mooie foto`s voorbij komen O+

Beterschap voor alle zieke kindjes.

Hier slaapt B. sinds 1,5 week in een slaapzak met lange mouwen en dit gaat goed *O* hiervoor lag hij ingebakerd want hij mepte zich elke keer wakker. Hij slaapt gewoon in ze kleertjes. Alleen een stug broekje vervang ik voor een pyamabroek.
Moet de laatste dagen wel elke dag zijn slaapzak wassen. Hij spuugt, kwijlt en poept hem onder. Hij krijgt gewoon een tandje :D
Hele weekend huilerig, veel aan de borst gehad en dan bij me in slaap vallen. Zo`n slapend kereltje op je schoot O+
Vandaag is hij voor het eerst een hele dag aan het wennen op het KDV. Heb heerlijk een eind met de hond kunnen lopen en rustig gedoucht, Ook wel eens lekker.
Volgende week maandag weer werken :(
  maandag 9 december 2013 @ 11:33:25 #12
259886 pessie
pi_134076017
Sneu he dat tandjes krijgen bloem. Hier ook opeens weer last van doorlekluiers -O-

Kyara, fijn dat J zich weer wat beter voelt!

En ik zou vanochtend Heel Veel doen :') alleen de badkamer tot nu toe...
pi_134077514
Ah, wat zijn er veel ziekige kindjes of kindjes met tandongemakken :* Sterkte en beterschap aan iedereen!!

En ik las allemaal lieve broer/zus dingen, dan wil ik een tweede! O+ O+ Maar nee, even niet..

Venco, wat schattig O+

E. heeft ineens ook 2 tanden! Ze had al een hele tijd bulten onderin maar die kwamen maar niet door. Vorige week ontdekte mijn man tand een en gisteren mijn zus tand 2. Nu moeten we gaan tandenpoetsen maar dat zit nog niet echt in onze routine zeg maar :')
En mevrouw heeft ineens ontdekt dat ze in bed óók kan draaien. En dan gaat ze op haar handen en knieën zitten maar begrijpt niet dat je dan ook gewoon weer kan liggen, net zoals op de grond. Dat is dus huilen net zolang we haar weer recht leggen en dat een paar keer achter elkaar. Vanochtend lag ze verkeerd om in bed toen ik haar eruit haalde na haar slaapje O+ O+
E.
  maandag 9 december 2013 @ 12:40:30 #14
259886 pessie
pi_134077575
Sparkling, wij leggen de tandenborstel naast de avondluiers. Dan vergeten we het niet.
pi_134077640
Trouwens nog over armbandjes bij babies gesproken, ik zie net op FB dat een kennis van ons hun baby-jongetje een mooie gouden naamarmband om hebben gedaan :') Zegt mijn lief 'en jij wilde nog wel bij hun op kraamvisite gaan' :D :'( :D
pi_134077650
Wat een boel tandjes ineens! Hier nog steeds tandenloos, maar M kreeg ook pas zijn 1e tand met een maand of 11 geloof ik.

Ik ben aan het opruimen en kwam net ook een bloedprikformulier tegen. Toen zaten we nog in de onderzoeksfase van de MMM en ik moest op de 3e dag van mijn menstruatie bloed laten prikken. Alleen toen bleef die menstruatie uit tot M er was O+

en dan ben ik dus ook nog zo'n sentimentele muts die dat dus op de "herinneringenstapel" legt en niet bij het oud papier :@ de nog teruggevonden rennies zijn trouwens wel in de prullenbak gegooid :r
pi_134077674
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 12:40 schreef pessie het volgende:
Sparkling, wij leggen de tandenborstel naast de avondluiers. Dan vergeten we het niet.
Wat slim! Dat ga ik straks meteen klaarleggen! :D
E.
pi_134077706
Kyara, ik had dat formulier ook niet weg kunnen gooien denk ik. Dat heeft toch iets bijzonders O+
E.
pi_134077724
Rennies vind ik nu ook nog overal:) Zal er wat van opgegeten hebben.

Morgen naar het CB. Ben benieuwd.
  maandag 9 december 2013 @ 13:01:22 #20
259886 pessie
pi_134078090
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2013 12:43 schreef Kyara het volgende:
Wat een boel tandjes ineens! Hier nog steeds tandenloos, maar M kreeg ook pas zijn 1e tand met een maand of 11 geloof ik.

Ik ben aan het opruimen en kwam net ook een bloedprikformulier tegen. Toen zaten we nog in de onderzoeksfase van de MMM en ik moest op de 3e dag van mijn menstruatie bloed laten prikken. Alleen toen bleef die menstruatie uit tot M er was O+

en dan ben ik dus ook nog zo'n sentimentele muts die dat dus op de "herinneringenstapel" legt en niet bij het oud papier :@ de nog teruggevonden rennies zijn trouwens wel in de prullenbak gegooid :r
Ik zou denken dat je veel meer herinneringen aan Rennies hebt dan aan je niet-nodig-gehad formulier :D
pi_134078170
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 13:01 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik zou denken dat je veel meer herinneringen aan Rennies hebt dan aan je niet-nodig-gehad formulier :D
Het formulier kenmerkt ook een tijd van onzekerheid en verdriet. En de blijdschap en opluchting van de positieve test.

Dat maagzuur dat vergeet ik liever ;)
  maandag 9 december 2013 @ 13:05:31 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134078188
Haha Kyara, medemuts meldt! Ik zou dat ook doen O+

Ik heb mijn meiske zojuist met een groen prutoog opghehaald van het kdv. Yummy, wanneer zouden vriend en ik aan de beurt zijn... :')
pi_134078276
Hier zijn de prutoogjes verleden tijd en wij hebben daar geen last van gehad *O*

even afkloppen misschien....
pi_134078815
Wij hebben Isa's tandenborstel bij die van ons in de badkamer staan. We hebben nu een glas met daarin 2 grotemensentandenborstels en 1 klein schattig lief tandenborsteltje met een mini tubetje kindertandpasta O+ O+ O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 9 december 2013 @ 13:40:12 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134079076
O+!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')