Tsja. Geen idee he. Maar denk dat we wel omlaag gaan.quote:Op maandag 9 december 2013 09:30 schreef Beunhazer het volgende:
nu btc voor usd sellen en goedkoper terugkopen? of ben ik al te laat
ik denk het niet.quote:Op maandag 9 december 2013 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tsja. Geen idee he. Maar denk dat we wel omlaag gaan.
Er was mij verteld dat hier mensen met glazen bollen zatenquote:Op maandag 9 december 2013 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tsja. Geen idee he. Maar denk dat we wel omlaag gaan.
98% pre-mined in handen van de ontwikkelaars. Er zijn miljarden Quarkcoins. Spelletje werkt zo:quote:Op maandag 9 december 2013 00:01 schreef Maxbet het volgende:
Iemand hier trouwens een TL;DR over quark? Wat vernieuwen ze? Is er een fatsoenlijk team?
Ach, deze week komt LTC heus wel boven de $35 uit, als je niet echt thuis bent in het traden op korte termijn dan gewoon holden.quote:
Het weekend ging het prima..quote:Op maandag 9 december 2013 09:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ach, deze week komt LTC heus wel boven de $35 uit, als je niet echt thuis bent in het traden op korte termijn dan gewoon holden.
Alle coins zijn afhankelijk van btc.quote:Op maandag 9 december 2013 09:32 schreef Murdera het volgende:
waarom zijn ltc en btc zo hard aan elkaar gelinkt?
uhh..quote:Op maandag 9 december 2013 09:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alle coins zijn afhankelijk van btc.
Ja, want de DOW Jones heeft inderdaad dezelfde marketcap als BTCquote:Op maandag 9 december 2013 09:32 schreef Wijnbo het volgende:
Wel grappig dat je soms met 10 BTC de koers 20 dollar kunt laten bewegen. Dat is 2,32%. Moet je je voorstellen dat je met ~10.000 dollar de DOW Jones 2,32% zou kunnen laten bewegenZou mooie boel worden.
Hoe denk je dat carlos slim zijn imperium ook heeft kunnen vergroten.quote:Op maandag 9 december 2013 09:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja, want de DOW Jones heeft inderdaad dezelfde marketcap als BTC
Als je het even schaalt kun je de traditionele markten ook gewoon in een rollercoaster veranderen hoor
Kost mij geld.quote:
Sue'en! Suen! Soewen! Die handelquote:Op maandag 9 december 2013 09:41 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Kost mij geld.
Wilde inkopen, moest ik weer opnieuw inloggen. Nu is de prijs weer hoger.
Voor mij is het nog laat op de avond...quote:Op maandag 9 december 2013 09:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo druk, zo vroeg op de ochtend denk ik![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |