284 miljoen coins worden er geminet in 6 maanden. Gericht op cpu-mining (eigenlijk net als Lite-coin, behalve dat dat mislukt is). Jaarlijks 1% inflatie.quote:Op maandag 9 december 2013 00:01 schreef Maxbet het volgende:
Iemand hier trouwens een TL;DR over quark? Wat vernieuwen ze? Is er een fatsoenlijk team?
Quark zal deze week stijgen !!quote:Op maandag 9 december 2013 07:53 schreef Scorpie het volgende:
Zo das lekker wakker worden, quark gokje die goed uitpakt en NMC die lekker gestegen is.
Echt lastig ja, verslavendquote:Op maandag 9 december 2013 08:10 schreef roislecxe het volgende:
Mja, toch maar nog niet geslapen vannacht
Ik wacht even op de correctie, net eruit gegaan voor de daling hoop ikquote:Op maandag 9 december 2013 08:14 schreef Ticootje het volgende:
Pff gaat onwijs snel omhoog. Twijfel. Wachten op correctie of nu instappen. Moeilijk moeilijk.
Ik stap net in :pquote:Op maandag 9 december 2013 08:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wacht even op de correctie, net eruit gegaan voor de daling hoop ik![]()
Mooi sprintje omhoog wel.
Heb ik ook al 2x gedaanquote:Op maandag 9 december 2013 08:50 schreef Wijnbo het volgende:
![]()
Flink deel van de rit gemist. Gisterenavond fiat gegaan, vanochtend op 852 ingestapt. 1.16 BTC nog maar. Dit weekend nog even 1.48 gehad
Nu uitgestapt op de 895.0 ff kijken waar ik ze weer op kan pikken, die 900 is redelijke dik volgens mij.
Als me dit nou nog 5 keer lukt heb ik mijn 1.5 BTC weer terug volgens mijquote:Op maandag 9 december 2013 08:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb ik ook al 2x gedaaningekocht op 875 en verkocht bij 898. Alle beetjes helpen, en de 900 is inderdaad een flinke wall.
Staat nu weer een buyorder op 880, moet vast lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |