Ik heb al geslapen en ben morgen vrijquote:
Netjesquote:Op maandag 9 december 2013 03:12 schreef roislecxe het volgende:
En ik ben uitgestapt op 28.38, ben benieuwd of het een goeie zet is.
Mooi is datquote:Op maandag 9 december 2013 03:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb al geslapen en ben morgen vrij
[..]
Netjes
Mja, er zit niet niet echt veel schot in de zaak.quote:Op maandag 9 december 2013 03:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou gaan slapen, maar hij steeg ineens flink en nu stagneert het weer een beetje.
Ik zit ook te twijfelen. Als het morgenvroeg weer op 33 staat heb ik weer spijt dat ik het niet heb gedaan.quote:
In fiat zitten voelt niet goed nu. Denk dat neerwaartse trend gebroken is. Zag net ook hoe er steeds voor 1-2-3 duizend werd gekocht en de koers omhoog spoot. De whales stappen weer in. Misschien stom om na de stijging van vandaag te kopen, maar als het daalt blijf ik gewoon zitten. Toch geen tijd om te traden komende week en ben ervan overtuigd dat 28 niet de ath isquote:Op maandag 9 december 2013 03:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen. Als het morgenvroeg weer op 33 staat heb ik weer spijt dat ik het niet heb gedaan.
Precies. Vorge week was de max 48? Of was dat de week ervoor...quote:Op maandag 9 december 2013 03:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In fiat zitten voelt niet goed nu. Denk dat neerwaartse trend gebroken is. Zag net ook hoe er steeds voor 1-2-3 duizend werd gekocht en de koers omhoog spoot. De whales stappen weer in. Misschien stom om na de stijging van vandaag te kopen, maar als het daalt blijf ik gewoon zitten. Toch geen tijd om te traden komende week en ben ervan overtuigd dat 28 niet de ath is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |