Dacht ik ook aan, kom net weer onlinequote:Op maandag 9 december 2013 01:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Iedereen zal wel netjes in bed liggen. Morgen weer maandag enzo.
Ik duim voor je.quote:Op maandag 9 december 2013 01:37 schreef roislecxe het volgende:
Toch maar ingestapt net op 26.8, mooie lijn omhoog al heel de avond, gaat het nu weer zakken zeker
Edit: misschien toch niet.
Haha, truste! Ik hou nog wel even de wachtquote:Op maandag 9 december 2013 01:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik duim voor je.
Ik ga zo toch maar eens naar bed. 2 nachten niet slapen in een week is eigenlijk ook wel genoeg.
Daar had je al antwoord op gegevenquote:
Welterustenquote:Op maandag 9 december 2013 01:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik duim voor je.
Ik ga zo toch maar eens naar bed. 2 nachten niet slapen in een week is eigenlijk ook wel genoeg.
Dacht dat jij al lang weer aan het slapen was joh.quote:
Zat jij niet vast?quote:Op maandag 9 december 2013 01:37 schreef roislecxe het volgende:
Toch maar ingestapt net op 26.8, mooie lijn omhoog al heel de avond, gaat het nu weer zakken zeker
Edit: misschien toch niet.
Heb vandaag heel de dag niks gedaan. Had 2 buyorders geplaatst maar de boel zakte niet in elkaar vandaag.quote:
Ah beterquote:Op maandag 9 december 2013 01:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb vandaag heel de dag niks gedaan. Had 2 buyorders geplaatst maar de boel zakte niet in elkaar vandaag.
Gister zat ik even vast maar mn sellorders waren netjes ingewilligd vannacht.
Netjesquote:Op maandag 9 december 2013 02:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ah beterIk zit nog steeds muurvast in LTC. Gelukkig wel uit Zeta kunnen stappen en WDC kunnen kopen en die is mooi gestegen.
34quote:Op maandag 9 december 2013 02:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
NetjesHoe hoog ben je ingestapt in LTC?
Heb blijkbaar nog 501 Zeta, stijgt nu wel redelijk :$quote:Op maandag 9 december 2013 02:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ah beterIk zit nog steeds muurvast in LTC. Gelukkig wel uit Zeta kunnen stappen en WDC kunnen kopen en die is mooi gestegen.
Ai. Dat kan nog wel een paar dagen duren... Maar 34 is wel een haalbaar cijfer, kost alleen een hoop tijdquote:
Zeta hoef ik echt niet meerquote:Op maandag 9 december 2013 02:06 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Heb blijkbaar nog 501 Zeta, stijgt nu wel redelijk :$
Instappen in WDC is ook een leuke optie
Omdat jij weer bent ingestaptquote:
So truequote:Op maandag 9 december 2013 02:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omdat jij weer bent ingestapt
Jij wilt trolletje neem ik aanquote:Op maandag 9 december 2013 02:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zeta hoef ik echt niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |