Ja echt he?!quote:Op maandag 9 december 2013 09:12 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij stapt toch ook altijd op de verkeerde momenten in
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 09:10 schreef Maxbet het volgende:
Hij zegt toch dat dit de echte is!
Verlaat het ship! Vrouwen en kinderen eerst!
Of je zegt ons wanneer je instapt zodat wij kunnen uitstappen.quote:Op maandag 9 december 2013 09:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja echt he?!
Hoe potverdorrie vervelend is dat ?!
Echt, ik stap gewoon niet meer in voordat ik op mn werk ben.. Continu hetzelfde man.
Ja, dat fix ik wel hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 09:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of je zegt ons wanneer je instapt zodat wij kunnen uitstappen.
Welke order?quote:Op maandag 9 december 2013 09:15 schreef roislecxe het volgende:
Nou, de order is gepakt zie ik
Ook vaste prik dit he, bij elk honderdtal.
Hoe diep? Rode kaarsdiep?quote:Op maandag 9 december 2013 09:18 schreef roislecxe het volgende:
LTC gaat me een beetje te diep, hup, klimmen kreng.
Denk t ook.quote:Op maandag 9 december 2013 09:19 schreef Ticootje het volgende:
He ik sta op het punt om er zonder te veel kleerscheuren uit te komen.. Waarschijn lijk gaat ie zo stijgen.
Zometeen vliegtie weer omhoog denk.quote:Op maandag 9 december 2013 09:20 schreef Beunhazer het volgende:
LTC naar 25? of wordt dit maar een klein dipje
Tuurlijk..quote:Op maandag 9 december 2013 09:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zometeen vliegtie weer omhoog denk.
Ja, ik zat erin.quote:Op maandag 9 december 2013 09:24 schreef strbo het volgende:
Is er ook daadwerkelijk aanleiding voor de stijging van ~$700 naar $870 in twaalf uur?
hernieuwd vertrouwen.quote:Op maandag 9 december 2013 09:24 schreef strbo het volgende:
Is er ook daadwerkelijk aanleiding voor de stijging van ~$700 naar $870 in twaalf uur?
Weekend voorbij.quote:Op maandag 9 december 2013 09:24 schreef strbo het volgende:
Nee vast nietquote:Op maandag 9 december 2013 09:24 schreef strbo het volgende:
Tsja. Geen idee he. Maar denk dat we wel omlaag gaan.quote:Op maandag 9 december 2013 09:30 schreef Beunhazer het volgende:
nu btc voor usd sellen en goedkoper terugkopen? of ben ik al te laat
ik denk het niet.quote:Op maandag 9 december 2013 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tsja. Geen idee he. Maar denk dat we wel omlaag gaan.
Er was mij verteld dat hier mensen met glazen bollen zatenquote:Op maandag 9 december 2013 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tsja. Geen idee he. Maar denk dat we wel omlaag gaan.
98% pre-mined in handen van de ontwikkelaars. Er zijn miljarden Quarkcoins. Spelletje werkt zo:quote:Op maandag 9 december 2013 00:01 schreef Maxbet het volgende:
Iemand hier trouwens een TL;DR over quark? Wat vernieuwen ze? Is er een fatsoenlijk team?
Ach, deze week komt LTC heus wel boven de $35 uit, als je niet echt thuis bent in het traden op korte termijn dan gewoon holden.quote:
Het weekend ging het prima..quote:Op maandag 9 december 2013 09:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ach, deze week komt LTC heus wel boven de $35 uit, als je niet echt thuis bent in het traden op korte termijn dan gewoon holden.
Alle coins zijn afhankelijk van btc.quote:Op maandag 9 december 2013 09:32 schreef Murdera het volgende:
waarom zijn ltc en btc zo hard aan elkaar gelinkt?
uhh..quote:Op maandag 9 december 2013 09:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alle coins zijn afhankelijk van btc.
Ja, want de DOW Jones heeft inderdaad dezelfde marketcap als BTCquote:Op maandag 9 december 2013 09:32 schreef Wijnbo het volgende:
Wel grappig dat je soms met 10 BTC de koers 20 dollar kunt laten bewegen. Dat is 2,32%. Moet je je voorstellen dat je met ~10.000 dollar de DOW Jones 2,32% zou kunnen laten bewegenZou mooie boel worden.
Hoe denk je dat carlos slim zijn imperium ook heeft kunnen vergroten.quote:Op maandag 9 december 2013 09:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja, want de DOW Jones heeft inderdaad dezelfde marketcap als BTC
Als je het even schaalt kun je de traditionele markten ook gewoon in een rollercoaster veranderen hoor
Kost mij geld.quote:
Sue'en! Suen! Soewen! Die handelquote:Op maandag 9 december 2013 09:41 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Kost mij geld.
Wilde inkopen, moest ik weer opnieuw inloggen. Nu is de prijs weer hoger.
Voor mij is het nog laat op de avond...quote:Op maandag 9 december 2013 09:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo druk, zo vroeg op de ochtend denk ik![]()
![]()
Instappen in PPC is altijd een goed planquote:Op maandag 9 december 2013 09:56 schreef roislecxe het volgende:
PPC doet het ineens weer aardig. Misschien maar eens instappen boven de 5. Lijk me een goed plan.
quote:Op maandag 9 december 2013 09:57 schreef strbo het volgende:
[..]
Instappen in PPC is altijd een goed plan
Nah, ik speel liever een beetje met mn centjes dan dat ik ineens ze weer voor 2 weken vast heb staan ergensquote:Op maandag 9 december 2013 09:57 schreef strbo het volgende:
[..]
Instappen in PPC is altijd een goed plan
Stond er ook van te kijken ja. Voor het weekend ergens was ie onder de 3 gezakt. Je had er bijna kunnen dubbelen als je toen was ingestapt.quote:Op maandag 9 december 2013 09:59 schreef strbo het volgende:
Maar even serieus, PPC is wel hard gestegen zeg
Ik zeg doen.quote:Op maandag 9 december 2013 09:56 schreef roislecxe het volgende:
PPC doet het ineens weer aardig. Misschien maar eens instappen boven de 5. Lijk me een goed plan.
Als je zaterdag op de bodem had ingekocht, had je nu 110% winstquote:Op maandag 9 december 2013 10:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stond er ook van te kijken ja. Voor het weekend ergens was ie onder de 3 gezakt. Je had er bijna kunnen dubbelen als je toen was ingestapt.
quote:Op maandag 9 december 2013 10:01 schreef Scorpie het volgende:
NMC weer teruggekocht op 10% lager. Eens ff mee daytraden vandaag.
Bij sell voor je een prijs in die je wilt ontvangen, en het aantal btc wat je wilt verkopen voor die prijs.quote:Op maandag 9 december 2013 10:02 schreef Jandirk het volgende:
Is er iemand die even snel kan uitleggen hoe het traden werkt ? Ik heb het wel een beetje door maar niet helemaal.
Ik zie een exchange op BTC-E en ook op Bitstamp, wat raden jullie aan ?
Ik heb nu 10 bitcoins, dus ik kan een order plaatsen dat ik die verkoop op 900 usd ?
Wat als die btc de 900 niet aantikt, kan ik m'n order gewoon annuleren ?
Stel ik heb hem verkocht voor 900 heb ik 9000. Ik maak dan een bid/buy(hoe heet het) aan op 850 ?
Wat zijn de risico's behalve dat de bitcoin kan crashen zoals afgelopen weekend ? Kan ik altijd uit m'n order stappen, en zijn daar kosten aanverbonden ?
Danku fokkers.
BTC-Equote:Op maandag 9 december 2013 10:02 schreef Jandirk het volgende:
Is er iemand die even snel kan uitleggen hoe het traden werkt ? Ik heb het wel een beetje door maar niet helemaal.
Jaquote:Ik heb nu 10 bitcoins, dus ik kan een order plaatsen dat ik die verkoop op 900 usd ?
Prima tochquote:Stel ik heb hem verkocht voor 900 heb ik 9000. Ik maak dan een bid/buy(hoe heet het) aan op 850 ?
Order annuleren is gratis, order uitvoeren is 0,2%. Das dus bijna niets.[/q]quote:Wat zijn de risico's behalve dat de bitcoin kan crashen zoals afgelopen weekend ? Kan ik altijd uit m'n order stappen, en zijn daar kosten aanverbonden ?
Hoe kom je aan 10 BTC als je niks afweet van daytraden?quote:Op maandag 9 december 2013 10:02 schreef Jandirk het volgende:
Ik heb nu 10 bitcoins, dus ik kan een order plaatsen dat ik die verkoop op 900 usd ?
Stel ik heb hem verkocht voor 900 heb ik 9000. Ik maak dan een bid/buy(hoe heet het) aan op 850 ?
Wat zijn de risico's behalve dat de bitcoin kan crashen zoals afgelopen weekend ? Kan ik altijd uit m'n order stappen, en zijn daar kosten aanverbonden ?
Danku fokkers.
Zolang je geen wall maakt. Alweer...quote:Op maandag 9 december 2013 10:01 schreef Scorpie het volgende:
NMC weer teruggekocht op 10% lager. Eens ff mee daytraden vandaag.
Hey niks dan goeds voor NMC he, ik zit er nu in. Straks fakkel ik hem wel weer af.quote:Op maandag 9 december 2013 10:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]Zeg, laat NMC gewoon met rust. Heeft je niks misdaan
Het is vrij simpel inderdaad. Plaats een sell order, en deze wordt uitgevoerd zodra er iemand is die die bitcoins wilt kopen voor die prijs. De transactiekosten zijn dan 0.2% (op BTC-e). Mocht de prijs zakken, en je voor een andere prijs willen verkopen bijvoorbeeld, kan je je order kosteloos annuleren en een nieuwe plaatsen. Met buy orders hetzelfde, maar dan omgekeerd.quote:Op maandag 9 december 2013 10:02 schreef Jandirk het volgende:
Danku fokkers.
Minen of kopen?quote:Op maandag 9 december 2013 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 10 BTC als je niks afweet van daytraden?
Prijs gewonnen met poker die ik wil investeren.quote:Op maandag 9 december 2013 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 10 BTC als je niks afweet van daytraden?
Mensen zoals jij..quote:Op maandag 9 december 2013 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey niks dan goeds voor NMC he, ik zit er nu in. Straks fakkel ik hem wel weer af.
Ah.. Greed…quote:Op maandag 9 december 2013 10:05 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Prijs gewonnen met poker die ik wil investeren.
Ah oke. Nou ja als je niet op dagelijks niveau wil bezig houden met daytraden moet je ze gewoon in je wallet houden en over een half jaar nog een keer kijken.quote:Op maandag 9 december 2013 10:05 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Prijs gewonnen met poker die ik wil investeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |