Als een mix tussen cake en brood, met banaansmaak en melk/witte chocoladequote:
hahahaquote:
Misschien wel, beetje spanning in het leven ?quote:Op maandag 9 december 2013 11:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Machtsmisbruik:(
Je moet je afvragen of je het ook zou doen als je zwakker zou zijn.
Wow klinkt wel lekkerquote:Op maandag 9 december 2013 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als een mix tussen cake en brood, met banaansmaak en melk/witte chocolade
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon er ook nootjes op doen (walnoot), maar qua textuur weet ik niet of dat zou passen, aangezien het geheel best smeuïg was.quote:
zag er idd lekker uitquote:Op maandag 9 december 2013 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
picsquote:Op maandag 9 december 2013 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon er ook nootjes op doen (walnoot), maar qua textuur weet ik niet of dat zou passen, aangezien het geheel best smeuïg was.
Walnootquote:Op maandag 9 december 2013 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon er ook nootjes op doen (walnoot), maar qua textuur weet ik niet of dat zou passen, aangezien het geheel best smeuïg was.
"Ik heb 4e op FBquote:
Nootjes kunnen overal bijquote:Op maandag 9 december 2013 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot dat je goed gepakt wordt. Dan piep je wel anders.quote:Op maandag 9 december 2013 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien wel, beetje spanning in het leven ?
Het was echt lekkerquote:
Op FBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel eens goed gepakt willen wordenquote:Op maandag 9 december 2013 11:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Tot dat je goed gepakt wordt. Dan piep je wel anders.
quote:Op maandag 9 december 2013 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wel eens goed gepakt willen worden![]()
Eens aan de andere kant staan.
Waarop?quote:
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |