Ik heb er nog steeds geenquote:Op zondag 8 december 2013 21:42 schreef RipMcPants het volgende:
Je tweede topic over hetzelfde onderwerp?
Welke sites heb je al geprobeerd?quote:
Score, bijenkorf, V&D, go-britain. Hoe noem je die jassen met van die borstzakjesquote:Op zondag 8 december 2013 21:44 schreef The-Invisible-man het volgende:
[..]
Welke sites heb je al geprobeerd?
Klinkt een beetje lui dit namelijk, even je eisen opschrijven en andere het werk te laten doen
Coolcat, jack en jones, zalando, google shoppingquote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Score, bijenkorf, V&D, go-britain. Hoe noem je die jassen met van die borstzakjes
Parka ?quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Score, bijenkorf, V&D, go-britain. Hoe noem je die jassen met van die borstzakjes
Ik ook, gratis gekregen zelfs, mag 'm alleen niet aanquote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef 8Mile het volgende:
Heb ik.
[ afbeelding ]
http://www.karmaloop.nl/c(...)gle-the-wain-jacket#
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 8 december 2013 22:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ook, gratis gekregen zelfs, mag 'm alleen niet aan![]()
Okquote:Op zondag 8 december 2013 22:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Spul van Defensie, maar das een heel ander onderwerp. Ik ben niet op zoek naar een camo jas
Zelfde jas, andere combinatie.quote:Op zondag 8 december 2013 22:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het design is trouwens wel nice, hebben ze die ook in normale kleuren?
Hmm nee helaas, geheel zwart of met een subtiel kleurtje zou mooi zijn geweest, maar dit gewoon nietquote:Op zondag 8 december 2013 22:06 schreef 8Mile het volgende:
[..]
Zelfde jas, andere combinatie.
[ afbeelding ]
Vond deze ook minder maar je vroeg erom:)quote:Op zondag 8 december 2013 22:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm nee helaas, geheel zwart of met een subtiel kleurtje zou mooi zijn geweest, maar dit gewoon niet
Ook geen vuilniszakkenquote:Op zondag 8 december 2013 22:14 schreef Joe-Momma het volgende:
[ afbeelding ]
Voor jou ¤75 incl verzenden.
Zoek naar de m65 field jacket, dat is het type jas dat je zoekt. Veel merken maken er varianten van.quote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Zoiets zoek ik dus
[ afbeelding ]
alleen dan zonder bontkraag en die knoopjes kunnen wel anders
Ben geen gabberquote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef Awsom het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CA%200177861%20001%2021%202113%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |