Fierro?quote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe heet die Argentijnse spits nog maar die jullie bijna allemaal hebben?
Ik heb al 3 jaar lang gewoonweg een kut lichting met mijn jeugd dus probeer talenten weg te sprokkelen bij andere, kleinere clubs maar ben er een beetje in doorgeslagen ben ik bangquote:Op maandag 9 december 2013 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik werk altijd met een kleine selectie eigenlijk. Vind ik veel leuker. En dan gewoon jeugd inpassen als het moet/kan.
Alles voor FMquote:
Je roept al een paar weken dat je laptop te traag was voor FM. Nu heb je een nieuwe en het eerste wat je post zijn de computerprestaties voor FM. I smell onraadquote:Op maandag 9 december 2013 16:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet speciaal voor FM hoor.
Asus N56VB-S4061H
Het komt mooi uit.quote:Op maandag 9 december 2013 16:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Je roept al een paar weken dat je laptop te traag was voor FM. Nu heb je een nieuwe en het eerste wat je post zijn de computerprestaties voor FM. I smell onraad![]()
Lijkt me trouwens wel een goede laptop
Donkergroen vind ik ook voldoende, merk met een lichtgroene positie geen verschil qua prestatiesquote:Op maandag 9 december 2013 18:04 schreef Tim86 het volgende:
Duurt zo lang voor je die spelers om kan trainen..
True, maar de autist in mij kan daar slecht tegen.quote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Donkergroen vind ik ook voldoende, merk met een lichtgroene positie geen verschil qua prestaties
x2quote:Op maandag 9 december 2013 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True, maar de autist in mij kan daar slecht tegen.
Maar ik verlies er wel vanquote:Op maandag 9 december 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Moet tegen Ajax in de CL. Wat een pauper team daar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |