Je was in gedachten bij mequote:Op maandag 9 december 2013 14:40 schreef dion_v_k het volgende:
Iedereen al aan de FM terwijl ik er nog niet was![]()
Bij mij is hij ook goed geworden, helaas voor hem heeft hij Fierro voor zichquote:
Altijdquote:
Na de winterstop ga ik een game met Ajax beginnen denk ik ja. En dan alleen scouten in NL, België en Scandinaviëquote:Op maandag 9 december 2013 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Let's go!
Beginnen met Ajax denk ik.
En Zuid Afrikaquote:Op maandag 9 december 2013 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na de winterstop ga ik een game met Ajax beginnen denk ik ja. En dan alleen scouten in NL, België en Scandinavië
Mijn "alles of niets" tactiek is nu ook met 3 verdedigers, is tot nu toe erg effectiefquote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef d1ce het volgende:
7-0 gewonnen van Vitesse terwijl ik tijdens de wedstrijd met 3 ''verdedigers'' gedwongen moest spelen
Ik moet zeggen, wel een perfecte tactiek om een monsterscore mee te krijgen. Ik werd alleen gedwongen om zo te spelen en een AMC als middelste VC te gebruikenquote:Op maandag 9 december 2013 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn "alles of niets" tactiek is nu ook met 3 verdedigers, is tot nu toe erg effectief
En natuurlijk Brazilië en Argentinië.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Let's go!
Beginnen met Ajax denk ik.
Ik werk altijd met een kleine selectie eigenlijk. Vind ik veel leuker. En dan gewoon jeugd inpassen als het moet/kan.quote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef d1ce het volgende:
Hebben jullie ook eigenlijk veel te veel spelers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |