Gewoon net zo vaak overspelen tot je wintquote:Op maandag 9 december 2013 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Buitenspel doen ze niet altijd aan voor de tegenstander ik krijg vaak de lange bal tegen. Waar duidelijk de spits de bal krijgt achter al mijn verdedigers maar afluiten ho maar. Was het ook nog Jonathan Reis en die speelt helemaal niet meer bij Viestes gelukkig had ik gesaved.
En dan hier over een tijd posten: ongeslagen met ajax goed he. Dan is het compleetquote:Op maandag 9 december 2013 12:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon net zo vaak overspelen tot je wint
Vergeet de beker en de CL niet.quote:Op maandag 9 december 2013 12:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En dan hier over een tijd posten: ongeslagen met ajax goed he. Dan is het compleet
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 12:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee dat is zonde en dan hou je jezelf voor de gek.quote:Op maandag 9 december 2013 12:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat deed je nu toch?quote:Op maandag 9 december 2013 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is zonde en dan hou je jezelf voor de gek.
Zonde van je game ook.
quote:Op maandag 9 december 2013 12:55 schreef Binamin het volgende:
Die Zivkovic is na 2 seizoenen nog steeds niet echt goed ofzo, terwijl ik hem regelmatig speeltijd geef. Kan iemand eens zijn stats posten in bijvoorbeeld 2016/2017/2018?
Dat hij de bal achter je verdediging krijgt is niks mis mee toch? Zolang de bal maar wordt getrapt op het moment dat hij nog voor je verdedigers staatquote:Op maandag 9 december 2013 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Buitenspel doen ze niet altijd aan voor de tegenstander ik krijg vaak de lange bal tegen. Waar duidelijk de spits de bal krijgt achter al mijn verdedigers maar afluiten ho maar. Was het ook nog Jonathan Reis en die speelt helemaal niet meer bij Viestes gelukkig had ik gesaved.
Ik had laatst een wedstrijd met serieus 0 hoogtepunten. Tijd liep helemaal door naar 45 minuten en daarna naar 90quote:Op maandag 9 december 2013 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuuucht, miskoop Zhang Hang pakt 2x geel, moet schuiven met de opstelling en meteen scoort PSV uit de vrije trap. Daarna gebeurt er 70 min niks en verlies ik dus met 0-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |