Vanwegen vastlopen doe ik dat ook ja. Nooit meer dat je net de lastige wedstrijden hebt gewonnen of dat super talent binnen hebt en dat ie dan vastloopt.quote:Op zondag 8 december 2013 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die niet na elke wedstrijd saven
2026quote:
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 23:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Is Feyenoord zo goed in jouw game?
Stanciuquote:Op zondag 8 december 2013 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Die lui hebben (al jarenlang) een echt killertrio in de selectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn een paar seizoenen geleden ook in de CL-finale gekomen, volgens mij verloren ze die... ff checken.
Ah, twee keer verliezend finalist zelfs:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoordquote:Op zondag 8 december 2013 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan nu de heenwedstrijd tegen Feyenoord, wish me luck
quote:Op zondag 8 december 2013 23:54 schreef ThadCastle het volgende:
Matchfixing in FM
Gif incomingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Hij wou alleen bij mij tekenen met een ontsnappingsclausule van 40 miljoenquote:Op zondag 8 december 2013 23:59 schreef d1ce het volgende:
Iedereen zit achter mijn bazen verdediger Alvarez Balanta aan, Barca, Bayern, Juve, Spurs. Eens kijken hoe ver ze willen gaan
Voor hoe veel zal ik die knakker eens proberen te verkopen? Jij als volwaardig zakenman kan hier vast een goed bedrag voor vindenquote:Op maandag 9 december 2013 00:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij wou alleen bij mij tekenen met een ontsnappingsclausule van 40 miljoen![]()
Ook is hij grootverdiener met 88k per week dus hij drukt behoorlijk op mijn salarishuis, denk dat ik hem na dit seizoen ga verkopen. Doria is ook linksbenig en doet het misschien nog wel beter dan Balanta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |