SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 clubs in de SPL, is dat nieuw?quote:Op zondag 8 december 2013 21:23 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Tweede kampioenschap op rij. Was wederom nek-aan-nek met Celtic, maar zij verspeelden flink wat punten in de laatste 3 duels.
Rhodes, wát een eindbaas![]()
[ afbeelding ]
CL 3e in de poule geworden, Uefa Cup meteen eruit tegen Lyon. League cup gewonnen vs Hearts, FA Cup verloren van Hibernian. Prima seizoen.
quote:Op zondag 8 december 2013 21:25 schreef Zhano het volgende:
Wat is nou een keeper die betaalbaar is voor Porto (Ter Stegen niet dus) en die er direct staat?
Haha, mijn loan report heeft een scrollbar nodigOspina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Zal ff kijken naar hem en Ospina.quote:Op zondag 8 december 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Zhano ik heb Rulli als tweede keeper maar zou eerste kunnen zijn.
Jackson was 1e en 3e seizoen goed aka niet blessa. Toch nog voor 15mil kunnen verkopen.
Ik wilde graag in Schotland spelen, maar dat huidige systeem met 12 clubs + elkaar 4x treffen stond me niet aan. Heb elke divisie 20/16 clubs gemaakt, flink wat doorgeschoven. Verder ook ingesteld dat enkel Schotten in de selectie kunnen spelen, even kijken hoe ver ik daarmee ga komen Europees op den duur.quote:Op zondag 8 december 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
20 clubs in de SPL, is dat nieuw?
Ospina zeker halen in mijn tweede seizoen bij Everton heeft die kerel wel elf penalties gestopt.quote:Op zondag 8 december 2013 21:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zal ff kijken naar hem en Ospina.
Jackson doe ik maar weg denk ik. Ghilas doet het prima en dan moet er nog wat bij komen. Walter heb ik verkocht tot de teleurstelling van de fans
quote:
Waar is Stranraer geëindigd?quote:Op zondag 8 december 2013 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik wilde graag in Schotland spelen, maar dat huidige systeem met 12 clubs + elkaar 4x treffen stond me niet aan. Heb elke divisie 20/16 clubs gemaakt, flink wat doorgeschoven. Verder ook ingesteld dat enkel Schotten in de selectie kunnen spelen, even kijken hoe ver ik daarmee ga komen Europees op den duur.
quote:
quote:
Had ik net ook. Ik deed het niet en won met 2-1 in Alkmaarquote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Wauw dit maak ik voor het eerst mee, ik krijg de optie om een wedstrijd uit te stellen omdat er veel spelers van mij op interlandperiode zijn
7e op het 3e niveau :pquote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar is Stranraer geëindigd?
Mijn selectie bestaat uit 90% nederlanders, ik had geen keusquote:Op zondag 8 december 2013 22:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Had ik net ook. Ik deed het niet en won met 2-1 in Alkmaar
Beetje Timothy voor de gek houden ^^quote:Op zondag 8 december 2013 22:07 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Lica en Josue blessa, mn eerste keuzes voor AML. Dan maar Djalma erin, meteen hattrickje
Tevens GEWELDIGE troll Thad
quote:
Ik heb er meestal zes of zeven en tegen zwaardere tegenstanders gaat de meer druk naar voren er dan nog af.quote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef Zhano het volgende:
Heeft iedereen net zo weinig team instructies als Dion?Ik heb er 11 en vaak gaat dat in de wedstrijd nog naar 13-14....
quote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef Zhano het volgende:
Heeft iedereen net zo weinig team instructies als Dion?Ik heb er 11 en vaak gaat dat in de wedstrijd nog naar 13-14....
6, kom er ook niet verder aan tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef Zhano het volgende:
Ik heb er 8. Tijdens de wedstrijd verander ik eigenlijk nooit wat aan de teaminstructies. Heb wel nog naast mijn basistactiek een tactiek voor als ik achter sta en een doelpunt moet forceren en een tactiek om een voorsprong over de streep te trekken en die hebben natuurlijk allebei wel andere teaminstructies dan mijn standaard.quote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef Zhano het volgende:
Mensen die niet na elke wedstrijd savenquote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Zhano het volgende:
Goffer, FM crasht
Maand vooruitgang kwijt![]()
En dan als je verliest snel afsluiten zeker?quote:Op zondag 8 december 2013 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die niet na elke wedstrijd saven
Wtf, waarom zo lang zonder savenquote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Zhano het volgende:
Goffer, FM crasht
Maand vooruitgang kwijt![]()
Dit zijn mijn basisinstructies. Bij moeilijke wedstrijden of tegen moeilijkere tegenstanders verander ik best veel (net voor of tijdens de wedstrijden)quote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef Zhano het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dan als je verliest snel afsluiten zeker?
Je speelt toch met hangende vleugelspitsen? Dan is een rechtspoot op links toch beter?quote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef dion_v_k het volgende:
Hem halen als vervanger van Vitinho of Muniain?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Quintero moet ik wel omtrainen naar AML, dat vind ik een nadeel. Voordeel vind ik dat ik met hem een linkspoot op links heb en Muniain is rechts
Quintero op AMLquote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef dion_v_k het volgende:
Hem halen als vervanger van Vitinho of Muniain?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Quintero moet ik wel omtrainen naar AML, dat vind ik een nadeel. Voordeel vind ik dat ik met hem een linkspoot op links heb en Muniain is rechts
quote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Quintero op AMLGewoon AMC zetten, hij is echt een baasje
Ja misschien wel. Kan Muniain voor +- 35 miljoen halen. Quintero zou rond de 45 kostenquote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je speelt toch met hangende vleugelspitsen? Dan is een rechtspoot op links toch beter?
Wat een prutser,quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze baas aan de kant zetten voor Quintero
Haterquote:
No wayquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb bij Excelsior Simon Cziommer op AMC, ik win.
Ok, hij is net een tijdje geblesseerd geweest, waardoor Arne van Geffen er meer wedstrijden heeft gespeeld, maar toch.quote:
Vanwegen vastlopen doe ik dat ook ja. Nooit meer dat je net de lastige wedstrijden hebt gewonnen of dat super talent binnen hebt en dat ie dan vastloopt.quote:Op zondag 8 december 2013 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die niet na elke wedstrijd saven
2026quote:
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 23:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Is Feyenoord zo goed in jouw game?
Stanciuquote:Op zondag 8 december 2013 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Die lui hebben (al jarenlang) een echt killertrio in de selectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn een paar seizoenen geleden ook in de CL-finale gekomen, volgens mij verloren ze die... ff checken.
Ah, twee keer verliezend finalist zelfs:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoordquote:Op zondag 8 december 2013 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan nu de heenwedstrijd tegen Feyenoord, wish me luck
quote:Op zondag 8 december 2013 23:54 schreef ThadCastle het volgende:
Matchfixing in FM
Gif incomingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Hij wou alleen bij mij tekenen met een ontsnappingsclausule van 40 miljoenquote:Op zondag 8 december 2013 23:59 schreef d1ce het volgende:
Iedereen zit achter mijn bazen verdediger Alvarez Balanta aan, Barca, Bayern, Juve, Spurs. Eens kijken hoe ver ze willen gaan
Voor hoe veel zal ik die knakker eens proberen te verkopen? Jij als volwaardig zakenman kan hier vast een goed bedrag voor vindenquote:Op maandag 9 december 2013 00:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij wou alleen bij mij tekenen met een ontsnappingsclausule van 40 miljoen![]()
Ook is hij grootverdiener met 88k per week dus hij drukt behoorlijk op mijn salarishuis, denk dat ik hem na dit seizoen ga verkopen. Doria is ook linksbenig en doet het misschien nog wel beter dan Balanta
quote:Op maandag 9 december 2013 00:05 schreef d1ce het volgende:
[..]
Voor hoe veel zal ik die knakker eens proberen te verkopen? Jij als volwaardig zakenman kan hier vast een goed bedrag voor vinden
Even fijn op een Zondag met je kleine naar het voetbal kijkenquote:
Gewoon aanbieden voor 80 miljoenquote:
Schijnt wel dat hij z'n poot heeft gebroken, wat adrenaline met je lichaam doetquote:Op maandag 9 december 2013 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Even fijn op een Zondag met je kleine naar het voetbal kijkenWat een idioten
''Ik wil graag weten waarom je zo'n hoog prijskaartje aan mijn nek hebt gehangen.''quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 23:54 schreef ThadCastle het volgende:
Matchfixing in FM
Gif incomingDie gast hebben ze mij ook al honderd keer aangeboden, mot m nie. En terecht dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slecht geregeld dat aanbieden je moet het per zaakwaarnemer doen en je kan het niet filteren op klwaiteit van de speler alleen op leeftijd en op contract status.quote:Op maandag 9 december 2013 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die gast hebben ze mij ook al honderd keer aangeboden, mot m nie. En terecht dus
quote:Op maandag 9 december 2013 00:18 schreef d1ce het volgende:
[..]
''Ik wil graag weten waarom je zo'n hoog prijskaartje aan mijn nek hebt gehangen.''
''Je onderschat je waarde voor het team.''
''Ok.''
Iedereen geinteresseerd, Bayern direct een bod van 35 mil maar dat is no way genoeg dus ik wacht nog even af. Man U, Dortmund, Arsenal en Chelsea zijn ook nog in de running samen met Barca etcquote:
Aanbieden voor 60 danquote:Op maandag 9 december 2013 00:27 schreef d1ce het volgende:
[..]
Iedereen geinteresseerd, Bayern direct een bod van 35 mil maar dat is no way genoeg dus ik wacht nog even af. Man U, Dortmund, Arsenal en Chelsea zijn ook nog in de running samen met Barca etc
Netjesquote:Op maandag 9 december 2013 00:48 schreef Binamin het volgende:
Zo het seizoen zit er weer op
Seizoen 1:
JCS: 2de
Beker: 2de
ED: 1e
CL: 3e groep
UEFA: 1e
Seizoen 2:
Super Cup: 2de
JCS: 1e
Beker: 1e
ED: 1e
CL: Halve finale verloren
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 december 2013 00:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik zat even te staren en drukte daarna op 'Doorgaan' bij jouw screen, te veel FM voor mij![]()
Nog nietquote:Op maandag 9 december 2013 01:02 schreef d1ce het volgende:
[..]
Droom jij ook over FM of is dat weer een stap te ver?
quote:Op maandag 9 december 2013 00:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik zat even te staren en drukte daarna op 'Doorgaan' bij jouw screen, te veel FM voor mij![]()
Dat doet alleen Hovvquote:Op maandag 9 december 2013 01:02 schreef d1ce het volgende:
[..]
Droom jij ook over FM of is dat weer een stap te ver?
Gewoon net zo vaak overspelen tot je wintquote:Op maandag 9 december 2013 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Buitenspel doen ze niet altijd aan voor de tegenstander ik krijg vaak de lange bal tegen. Waar duidelijk de spits de bal krijgt achter al mijn verdedigers maar afluiten ho maar. Was het ook nog Jonathan Reis en die speelt helemaal niet meer bij Viestes gelukkig had ik gesaved.
En dan hier over een tijd posten: ongeslagen met ajax goed he. Dan is het compleetquote:Op maandag 9 december 2013 12:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon net zo vaak overspelen tot je wint
Vergeet de beker en de CL niet.quote:Op maandag 9 december 2013 12:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En dan hier over een tijd posten: ongeslagen met ajax goed he. Dan is het compleet
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 12:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee dat is zonde en dan hou je jezelf voor de gek.quote:Op maandag 9 december 2013 12:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat deed je nu toch?quote:Op maandag 9 december 2013 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is zonde en dan hou je jezelf voor de gek.
Zonde van je game ook.
quote:Op maandag 9 december 2013 12:55 schreef Binamin het volgende:
Die Zivkovic is na 2 seizoenen nog steeds niet echt goed ofzo, terwijl ik hem regelmatig speeltijd geef. Kan iemand eens zijn stats posten in bijvoorbeeld 2016/2017/2018?
Dat hij de bal achter je verdediging krijgt is niks mis mee toch? Zolang de bal maar wordt getrapt op het moment dat hij nog voor je verdedigers staatquote:Op maandag 9 december 2013 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Buitenspel doen ze niet altijd aan voor de tegenstander ik krijg vaak de lange bal tegen. Waar duidelijk de spits de bal krijgt achter al mijn verdedigers maar afluiten ho maar. Was het ook nog Jonathan Reis en die speelt helemaal niet meer bij Viestes gelukkig had ik gesaved.
Ik had laatst een wedstrijd met serieus 0 hoogtepunten. Tijd liep helemaal door naar 45 minuten en daarna naar 90quote:Op maandag 9 december 2013 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuuucht, miskoop Zhang Hang pakt 2x geel, moet schuiven met de opstelling en meteen scoort PSV uit de vrije trap. Daarna gebeurt er 70 min niks en verlies ik dus met 0-1
Je was in gedachten bij mequote:Op maandag 9 december 2013 14:40 schreef dion_v_k het volgende:
Iedereen al aan de FM terwijl ik er nog niet was![]()
Bij mij is hij ook goed geworden, helaas voor hem heeft hij Fierro voor zichquote:
Altijdquote:
Na de winterstop ga ik een game met Ajax beginnen denk ik ja. En dan alleen scouten in NL, België en Scandinaviëquote:Op maandag 9 december 2013 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Let's go!
Beginnen met Ajax denk ik.
En Zuid Afrikaquote:Op maandag 9 december 2013 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na de winterstop ga ik een game met Ajax beginnen denk ik ja. En dan alleen scouten in NL, België en Scandinavië
Mijn "alles of niets" tactiek is nu ook met 3 verdedigers, is tot nu toe erg effectiefquote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef d1ce het volgende:
7-0 gewonnen van Vitesse terwijl ik tijdens de wedstrijd met 3 ''verdedigers'' gedwongen moest spelen
Ik moet zeggen, wel een perfecte tactiek om een monsterscore mee te krijgen. Ik werd alleen gedwongen om zo te spelen en een AMC als middelste VC te gebruikenquote:Op maandag 9 december 2013 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn "alles of niets" tactiek is nu ook met 3 verdedigers, is tot nu toe erg effectief
En natuurlijk Brazilië en Argentinië.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Let's go!
Beginnen met Ajax denk ik.
Ik werk altijd met een kleine selectie eigenlijk. Vind ik veel leuker. En dan gewoon jeugd inpassen als het moet/kan.quote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef d1ce het volgende:
Hebben jullie ook eigenlijk veel te veel spelers?
Fierro?quote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe heet die Argentijnse spits nog maar die jullie bijna allemaal hebben?
Ik heb al 3 jaar lang gewoonweg een kut lichting met mijn jeugd dus probeer talenten weg te sprokkelen bij andere, kleinere clubs maar ben er een beetje in doorgeslagen ben ik bangquote:Op maandag 9 december 2013 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik werk altijd met een kleine selectie eigenlijk. Vind ik veel leuker. En dan gewoon jeugd inpassen als het moet/kan.
Alles voor FMquote:
Je roept al een paar weken dat je laptop te traag was voor FM. Nu heb je een nieuwe en het eerste wat je post zijn de computerprestaties voor FM. I smell onraadquote:Op maandag 9 december 2013 16:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet speciaal voor FM hoor.
Asus N56VB-S4061H
Het komt mooi uit.quote:Op maandag 9 december 2013 16:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Je roept al een paar weken dat je laptop te traag was voor FM. Nu heb je een nieuwe en het eerste wat je post zijn de computerprestaties voor FM. I smell onraad![]()
Lijkt me trouwens wel een goede laptop
Donkergroen vind ik ook voldoende, merk met een lichtgroene positie geen verschil qua prestatiesquote:Op maandag 9 december 2013 18:04 schreef Tim86 het volgende:
Duurt zo lang voor je die spelers om kan trainen..
True, maar de autist in mij kan daar slecht tegen.quote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Donkergroen vind ik ook voldoende, merk met een lichtgroene positie geen verschil qua prestaties
x2quote:Op maandag 9 december 2013 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True, maar de autist in mij kan daar slecht tegen.
Maar ik verlies er wel vanquote:Op maandag 9 december 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Moet tegen Ajax in de CL. Wat een pauper team daar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Door schorsingen/blessures maar 5 mensen op de bank ipv de gebruikelijke 12. Vallen er nog ff 3 uit
Waar ze (in verhouding) niet goed in zijn. Als je bijvoorbeeld een CV hebt met alle stats van zijn positie rond de 12-13 en zijn jumping reach is nog maar 7, dan pak ik hem daar op.quote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarop trainen julllie regens en talenten altijd als je ze jong binnenkrijgt? Aanvallers laat ik vaak eerst op afmaken trainen.
Owusuquote:Op maandag 9 december 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Moet tegen Ajax in de CL. Wat een pauper team daar
[ afbeelding ]
Was in FM13 makkelijker dan nu. Ik heb het idee dat het nu meer een loterij is, ene keer heb je geluk en kun je hem met een belofte laten blijven en de andere keer willen ze meteen weg.quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Binamin het volgende:
Wat is jullie tactiek om spelers te behouden waar grote interesse voor is?
Doe je goed. Hoe lang heb je er over gedaan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Typisch het volgende:
Na een finale CL en het jaar daarvoor de dubbel ben ik even uitgekeken op mijn Excelsior game.
Iemand suggesties voor een leuke uitdaging? Als ik niks vind word het weer een team uit de laagste Engelse divisies.
Misschien ook San Marino maar oppikken, zowel land als club. Maar dan wel met een kleine aanpassing, mensen die 5 (of 3) jaar in San Marino wonen mogen de San Marinese nationaliteit overnemen.
Bedrag verhogen en dan als speler.boos.is aangeven dat het bod te laag is. Wat je moet doen in deze als ze zelf wegwillen is me nog niet duidelijk zowel de pers als het praten met spelers is een stuk.irritanter geworden. In dertien kan je meer antwoorden op de automatische piloot.quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Binamin het volgende:
Wat is jullie tactiek om spelers te behouden waar grote interesse voor is?
quote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Doe je goed. Hoe lang heb je er over gedaan?
Ik ben nu met Excelsior 26 wedstrijden op weg in seizoen 2014/2015 en sta 3e in de EredivisieIk moet eerlijk zeggen dat ik mezelf echt aan het verbazen ben, omdat ik buiten een dubbel met FC Groningen in seizoen 5 in FM2010 nooit bijster veel presteer
Sta trouwens wel op aantal gescoorde doelpunten 3e, want ik heb exact evenveel punten en een even hoog doelsaldo als de nummer 4. Gat met de nummer 7 is 6 punten. Hopelijk haal ik direct Europees voetbal. Zou het wel verdienen vind ikSta eigenlijk al het hele seizoen in de top 3. Nooit koploper geweest trouwens, PSV is behoorlijk goed bezig en heeft een gat van 9 punten met de nummer 2 (Utrecht). Ik sta weer 4 punten achter Utrecht.
En mijn doelsaldo is sowieso apart. De nummer 16 heeft minder tegengoals dan ik, maar ik scoor wel het meeste van iedereen (samen met PSV weliswaar, maar toch).
Vorig jaar waren ze altijd tevreden als je ze een titel kon beloven ja..nu lukt dat denk ik iets meer dan de helft van de gevallen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Was in FM13 makkelijker dan nu. Ik heb het idee dat het nu meer een loterij is, ene keer heb je geluk en kun je hem met een belofte laten blijven en de andere keer willen ze meteen weg.
Balanta is een beest qua stats maar Doria speelt vele malen beter. Voor mij ook de reden om hem de eerst volgende transferperiode te lozenquote:Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef Binamin het volgende:
Dus nu is het hopen dat ie langzaam bijtrekt en als ie eenmaal een beetje is bijgetrokken meteen ee nieuw contract geven als dat lukt....
Ik zie het al voor me; jezelf opsluiten in kantoor terwijl dat beest net king kong op de deur staat te bonzenquote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Binamin het volgende:
Ik ga nu gewoon het gesprek niet aan op hoop van zegen...
Eder is al een beest en wordt nog beter en is boos dat ie niet mocht praten...
Ik ken geen Balanta?quote:Op maandag 9 december 2013 20:05 schreef Binamin het volgende:
Dat is toch de beste oplossing voor problemen? Net doen of het er niet is?
Gewoon niet afwijzen tot je een keuze moet maken..dat scheelt al. Kan je het een week rekken ofzo per bod.quote:Op maandag 9 december 2013 20:11 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is dat toch met die biedingenIk heb in Januari wel 35x het bod van 900k moeten weigeren op dit kereltje:
[ afbeelding ]
Beter passen ze dat nog aan in een volgende update of laten ze de clubs de keren daarna in ieder geval een hoger bod doen
Gestopt met lezenquote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij mij willen clubs heel de tijd Schaken en Mathijssen hebben
De Jong was in de eerste 2 seizoenen mijn beste speler, toen verkocht ik hem voor 16 miljoen aan Southampton wat hem nu 2 seizoenen later weer voor 2,5 miljoen op de transferlijst heeft staanquote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
Echt![]()
JC schaal, sta ik met Ajax 2 - 2 gelijk tegen Utrecht. Krijg in de laatste seconde een strafschop mee, wat uiteraard gemist wordt door Siem.
Scoort diezelfde Siem in de allerlaatste seconde van de verlenging in eigen doel.![]()
Goed dat ik 2 dagen daarna FC Porto zo gek kreeg om hem voor 18 miljoen te verkopen.
De Jong bakte er bij mij sowieso niks van. 4 goals in 32 wedstrijden is gewoon te weinig. Gelukkig heb ik een ontketend Bojan die er 31 inschootquote:Op maandag 9 december 2013 20:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De Jong was in de eerste 2 seizoenen mijn beste speler, toen verkocht ik hem voor 16 miljoen aan Southampton wat hem nu 2 seizoenen later weer voor 2,5 miljoen op de transferlijst heeft staan
Is Shaw trouwens een beetje chill als hij eenmaal oud is?quote:
Is nu 21 maar Boilesen heeft betere seizoenen gekend, vind hem die 28 miljoen dus nog niet waard maar misschien wordt hij nog beter.quote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef Silv het volgende:
[..]
Is Shaw trouwens een beetje chill als hij eenmaal oud is?
8,5 miljoen, valt mee dusquote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef d1ce het volgende:
[..]
Wat is de transferwaarde van jouw Fierro wel niet
Volgens mij gaan de waardes omhoog naarmate de kwaliteit van de Eredivisie ook stijgt ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
8,5 miljoen, valt mee dus![]()
Zijn stats zijn wel gruwelijk![]()
Maar de waardes willen in de Eredivisie niks zeggen. Vitinho was ook maar 12 miljoen waard, ik verkoop hem aan Dortmund voor 37 miljoen en daar was zijn waarde meteen 43,5 miljoen![]()
Als ik Fierro had verkocht aan Milan was zijn waarde waarschijnlijk 70 miljoen geweest
Wel lekkere stats though. Met een paar jaar waarschijnlijk een van de beste linksbacks. Ik heb alleen nog nooit een save gehad die langer was dan 4/5 jaar.quote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is nu 21 maar Boilesen heeft betere seizoenen gekend, vind hem die 28 miljoen dus nog niet waard maar misschien wordt hij nog beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer je club groter is ook. In FM13 zat ik in 2024 en was de Eredivisie nog steeds zaad terwijl ik met Ajax al 9x de CL had gewonnen. Wel hadden veel spelers een waarde van +30 miljoenquote:Op maandag 9 december 2013 21:51 schreef d1ce het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de waardes omhoog naarmate de kwaliteit van de Eredivisie ook stijgt ofzo.
Xavi stopt na dit seizoen, ik ga hem proberen te regelen als trainer ofzo
Hij zit als vast onderdeel van Chelsea in het spel. Krijgt geen salaris en kan niet weg. Gaat na het 4e seizoen wel met pensioen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef d1ce het volgende:
Iemand enig idee waarom ik Piet de Visser niet kan benaderen als scout?
Ja hij is clubloos maar ik wil die ouwe knakker wel hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zit als vast onderdeel van Chelsea in het spel. Krijgt geen salaris en kan niet weg. Gaat na het 4e seizoen wel met pensioen.
Ik heb Boskamp nu in dienstquote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ja hij is clubloos maar ik wil die ouwe knakker wel hebbenJammer
quote:Op maandag 9 december 2013 21:51 schreef Silv het volgende:
[..]
Wel lekkere stats though. Met een paar jaar waarschijnlijk een van de beste linksbacks. Ik heb alleen nog nooit een save gehad die langer was dan 4/5 jaar.
Ik heb o.a. Messi, Higuaín, Modric en Viera in dienstquote:
Ik Raúl, Seedorf en Javier Zanettiquote:Op maandag 9 december 2013 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb o.a. Messi, Higuaín, Modric en Viera in dienst
Hoe werkt dat danquote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker geregeld weerIk zit van 18 juli tot 28 juli op trainingskamp in China maar heb de 25e nog wel ff de Fruitschaal (tegen PSV) te spelen
Ja geen ideequote:
Heb ik ook wel eens gehad, ik moest met 8 jeugdspelers en 3 B-spelers het veld inquote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker geregeld weerIk zit van 18 juli tot 28 juli op trainingskamp in China maar heb de 25e nog wel ff de Fruitschaal (tegen PSV) te spelen
Heb je de Vrij nou onderhand al teruggeroepen of watquote:Op maandag 9 december 2013 22:29 schreef Zhano het volgende:
Last-minute Fernando verkocht aan Ajax voor 10m. Ben geswitched van 1 DM en 1 MC naar 2 MC's dus had m niet meer nodig, en was al niet echt tevreden over m. Haalde teveel kaarten etc.
Ik ga in de zomer evalueren of ie goed genoeg is. Heb wel CB's nodig want Otamendi is niet te behouden, Rolando heeft al getekend bij Stoke en Abdoulaye wil ook weg.quote:Op maandag 9 december 2013 22:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je de Vrij nou onderhand al teruggeroepen of wat
Umtiti.gif incomingquote:Op maandag 9 december 2013 22:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ga in de zomer evalueren of ie goed genoeg is. Heb wel CB's nodig want Otamendi is niet te behouden, Rolando heeft al getekend bij Stoke en Abdoulaye wil ook weg.
Heb trouwens wel Umtiti voor 3m gekocht
Kreeg m aangeboden voor 3mquote:Op maandag 9 december 2013 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Umtiti.gif incoming![]()
Umitit is in mijn game echt een beest, ook onhaalbaar voor mijn Ajax![]()
de Vrij doet het hier ook goed, speelt bij Gladbach.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kreeg m aangeboden voor 3m
De Vrij:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Uhu, en dat miste er juist aan. Bij het tweede speelde hij niet echt goed en zijn invalbeurten/paar basisplaatsen overtuigden mij ook niet... zul je zien dat hij zometeen een Engelsman wordt na het 5e seizoen Mansfieldquote:Op maandag 9 december 2013 23:13 schreef Binamin het volgende:
Spelers moeten natuurlijk wel in vorm raken he
Ik gok dat hij het over mijn screentje had, maar toch.quote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, en dat miste er juist aan. Bij het tweede speelde hij niet echt goed en zijn invalbeurten/paar basisplaatsen overtuigden mij ook niet... zul je zien dat hij zometeen een Engelsman wordt na het 5e seizoen Mansfield
Is toch geen speler meer voor de club die jij hebt?quote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze knakker is gewoon goed, maar omdat ik twee favoriete spitsen heb stuur ik hem voor het 4e seizoen op rij naar Mansfield
[ afbeelding ]
Mansfield speelt inmiddels wel in de Premier League hequote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuke spits, niet geweldig, maar voor Mansfield een koning.
Hij is nog net de link tussen basis en jeugd, maar vooral niet genoeg waard om te verkopen... denk niet dat ik meer dan 1M voor hem krijg en dat vind ik tegenwoordig veel te weinigquote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch geen speler meer voor de club die jij hebt?
Is niet zo gek als je hem bij die kut club laat spelen.quote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij is nog net de link tussen basis en jeugd, maar vooral niet genoeg waard om te verkopen... denk niet dat ik meer dan 1M voor hem krijg en dat vind ik tegenwoordig veel te weinig
Kom godverdomme vechten dan!quote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is niet zo gek als je hem bij die kut club laat spelen.
quote:Op maandag 9 december 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
Zuculini trouwens transfervrij binnengehengeld. Lijkt me echt een prima speler. M'n selectie kon nog wel een kuitenbijtertje gebruiken. En zeker sinds het vertrek van Schone die voor 6,5 miljoen naar Norwich ging.
6,5 miljoen winst en erop vooruitgaan.
Sulejmani werd ook door iedereen aan dezelfde club verkocht vorig jaarquote:Op maandag 9 december 2013 23:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt de datum toevallig ook?
Het scheelt een klein maandje.quote:Op maandag 9 december 2013 23:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt de datum toevallig ook?
Fierroquote:
Kan me niet voorstellen dat je ooit meer gaat krijgen dan dat bod van Milan..quote:Op maandag 9 december 2013 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
K'chinggggg
[ afbeelding ]
Denk het ook niet maar ga het nog wel een keer proberen, om het vervolgens nog een keer te weigerenquote:Op maandag 9 december 2013 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je ooit meer gaat krijgen dan dat bod van Milan..
quote:Op maandag 9 december 2013 23:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denk het ook niet maar ga het nog wel een keer proberen, om het vervolgens nog een keer te weigeren
Ik heb ze meestal moeilijkerquote:
Bijnaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb ze meestal moeilijker![]()
Tegen BATE winnen en je speelt sowieso Europees voetbal na de winterstop
Gristus te paardquote:Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Duidelijk naar de Arena gekomen voor 3 punten.
[ afbeelding ]
Zeker doen. Is een icoon van de club bij mijquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel is Iancu bij jullie waard? Ik dacht hem even cheap binnen te hengelen, maar Steaua eist gewoon meer dan 9 miljoen.
Ah, bod van 8 miljoen wordt aanvaard. Twijfel..
Wat een eindbaas. Jammer dat hij slecht traint, geblesseerd geweest zeker?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zeker doen. Is een icoon van de club bij mij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je ZIvkovic al opgepikt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een eindbaas. Jammer dat hij slecht traint, geblesseerd geweest zeker?
Ik vind 8 miljoen wel veel geld, maar het wordt wel een koning zo te zien.
Ja is net terug van een blessure, volgens mij de 1e keer dat zijn stats wat zijn gezaktquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een eindbaas. Jammer dat hij slecht traint, geblesseerd geweest zeker?
Ik vind 8 miljoen wel veel geld, maar het wordt wel een koning zo te zien.
Doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:42 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Halen? Hij is 14![]()
![]()
Ik heb al wel een 5 sterren RB van 16 jaar uit de eigen jeugd![]()
Maar dit is waarschijnlijk mijn enige kans, wordt er sowieso eentje van een miljoen of 40 later
Lief. Hij moet zijn groeispurtje nog krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:42 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Halen? Hij is 14![]()
![]()
Ik heb al wel een 5 sterren RB van 16 jaar uit de eigen jeugd![]()
Maar dit is waarschijnlijk mijn enige kans, wordt er sowieso eentje van een miljoen of 40 later
quote:
Donequote:
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wilde het liefst nog een ervaren Nederlandssprekende CB aan de selectie toevoegen. Ik zag dat Heitinga in de etalage stond. Onderhandeld naar 3,5 miljoen, prima voor een 4* CB dacht ik.
Vraagt meneer 80k per week.
Misschien Donk of Nuytinck als ze toevallig in de aanbieding zijn. Van Dijk zal wel een stuk beter zijn, maar die zit pas net bij Celtic..quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wilde het liefst nog een ervaren Nederlandssprekende CB aan de selectie toevoegen. Ik zag dat Heitinga in de etalage stond. Onderhandeld naar 3,5 miljoen, prima voor een 4* CB dacht ik.
Mij overkwam precies hetzelfde, toen heb ik Veltman gebruikt en wilde ik in Januari van Dijk halen (is dan nog best goedkoop) alleen dat vergat ik en toen ik hem in Februari aanklikte speelde hij al bij Juvequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
Van Dijk wilde eigenlijk niet, inderdaad omdat hij er net zit, maar heeft toch mijn contract geaccepteerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien Donk of Nuytinck als ze toevallig in de aanbieding zijn. Van Dijk zal wel een stuk beter zijn, maar die zit pas net bij Celtic..
Haal ook Alberto Cerri. Spotgoedkoop en wordt een van de bestequote:Op dinsdag 10 december 2013 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van Dijk wilde eigenlijk niet, inderdaad omdat hij er net zit, maar heeft toch mijn contract geaccepteerd.Dure jongen met zijn 8 miljoen, maar valt wel mooi binnen het kader. Nederlandse knul die een paar jaar mee kan.
Redelijk jong, wel ervaren, groot, Nederlands en geen achterlijke salariseisen. Thank Tim.
Welk trucje?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van Dijk wilde eigenlijk niet, inderdaad omdat hij er net zit, maar heeft toch mijn contract geaccepteerd.Dure jongen met zijn 8 miljoen, maar valt wel mooi binnen het kader. Nederlandse knul die een paar jaar mee kan.
Redelijk jong, wel ervaren, groot, Nederlands en geen achterlijke salariseisen. Thank Tim.
Edit: omg.Volgens mij werkt mijn trucje niet meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme.Terwijl ik gewoon meer dan 20 miljoen in kas heb.
Ik verlaagde altijd mijn transferbudget, zodat je tijdens contractonderhandelingen makkelijk hogere salarissen kan bieden. Dan past het bestuur je budget aan bij het bevestigen van de transfer.quote:
Niks verhuurd?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik verlaagde altijd mijn transferbudget, zodat je tijdens contractonderhandelingen makkelijk hogere salarissen kan bieden. Dan past het bestuur je budget aan bij het bevestigen van de transfer.Ideaal.
Nu lukte dat niet. Ik ben op transfer deadline day om 22:00 opnieuw begonnen met onderhandelen en het is alsnog gelukt.Ze wilden uiteraard meer voor zo'n last minute transfer, maar ik denk dat het alsnog een aardige deal is. Veel geld, maar /care.
[ afbeelding ]
Ieder zijn ding toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks verhuurd?
En ik snap echt nog steeds niet waarom iedereen met die topclubs blijft spelen.
Dat zeker, maar het is voor mij als een game op easy doorspelen totaal geen uitdaging of prestatie.quote:
Nee, vond dat niet echt nodig met Jong dat al in de JL speelt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks verhuurd?
En ik snap echt nog steeds niet waarom iedereen met die topclubs blijft spelen.
Tja, jij hebt makkelijk praten als Feyenoord supporter. Kan je topclubs vermijden en alsnog je favoriete club managen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeker, maar het is voor mij als een game op easy doorspelen totaal geen uitdaging of prestatie.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, jij hebt makkelijk praten als Feyenoord supporter. Kan je topclubs vermijden en alsnog je favoriete club managen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |