SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 clubs in de SPL, is dat nieuw?quote:Op zondag 8 december 2013 21:23 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Tweede kampioenschap op rij. Was wederom nek-aan-nek met Celtic, maar zij verspeelden flink wat punten in de laatste 3 duels.
Rhodes, wát een eindbaas![]()
[ afbeelding ]
CL 3e in de poule geworden, Uefa Cup meteen eruit tegen Lyon. League cup gewonnen vs Hearts, FA Cup verloren van Hibernian. Prima seizoen.
quote:Op zondag 8 december 2013 21:25 schreef Zhano het volgende:
Wat is nou een keeper die betaalbaar is voor Porto (Ter Stegen niet dus) en die er direct staat?
Haha, mijn loan report heeft een scrollbar nodigOspina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Zal ff kijken naar hem en Ospina.quote:Op zondag 8 december 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Zhano ik heb Rulli als tweede keeper maar zou eerste kunnen zijn.
Jackson was 1e en 3e seizoen goed aka niet blessa. Toch nog voor 15mil kunnen verkopen.
Ik wilde graag in Schotland spelen, maar dat huidige systeem met 12 clubs + elkaar 4x treffen stond me niet aan. Heb elke divisie 20/16 clubs gemaakt, flink wat doorgeschoven. Verder ook ingesteld dat enkel Schotten in de selectie kunnen spelen, even kijken hoe ver ik daarmee ga komen Europees op den duur.quote:Op zondag 8 december 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
20 clubs in de SPL, is dat nieuw?
Ospina zeker halen in mijn tweede seizoen bij Everton heeft die kerel wel elf penalties gestopt.quote:Op zondag 8 december 2013 21:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zal ff kijken naar hem en Ospina.
Jackson doe ik maar weg denk ik. Ghilas doet het prima en dan moet er nog wat bij komen. Walter heb ik verkocht tot de teleurstelling van de fans
quote:
Waar is Stranraer geëindigd?quote:Op zondag 8 december 2013 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik wilde graag in Schotland spelen, maar dat huidige systeem met 12 clubs + elkaar 4x treffen stond me niet aan. Heb elke divisie 20/16 clubs gemaakt, flink wat doorgeschoven. Verder ook ingesteld dat enkel Schotten in de selectie kunnen spelen, even kijken hoe ver ik daarmee ga komen Europees op den duur.
quote:
quote:
Had ik net ook. Ik deed het niet en won met 2-1 in Alkmaarquote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Wauw dit maak ik voor het eerst mee, ik krijg de optie om een wedstrijd uit te stellen omdat er veel spelers van mij op interlandperiode zijn
7e op het 3e niveau :pquote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar is Stranraer geëindigd?
Mijn selectie bestaat uit 90% nederlanders, ik had geen keusquote:Op zondag 8 december 2013 22:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Had ik net ook. Ik deed het niet en won met 2-1 in Alkmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |