Welk generatie?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:52 schreef Braddie het volgende:
Kan ik trouwens iemand blij maken met een xbox 360 met 2 games en 4 controllers (En natuurlijk alle kabels) voor 50 euro?!
Op Marktplaats heb ik hem nu staan voor 80.quote:
Oke 25 dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Op Marktplaats heb ik hem nu staan voor 80.
Hij moet uiterlijk vrijdag zijn opgehaald en mijn "Direct meeneem prijs" is 50 euro.
Krijg je een 360 met 2 games 4 controllers en de snoeren
(Voor 30 euro gaat hij niet weg, 50 euro is echt de minimum prijs, en dan zit ik nog érg laag..)
Nee, als je niet serieus/normaal kan reageren blijf dan even wegquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke oke 40 en je komt hem zelf brengen.
Hahahahaha ik weggaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, als je niet serieus kan reageren blijf dan even weg
Ah oke, ik zoek de laatste generatie van de witte xbox (jasper).quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is de oude (Die dikke witte variant)
Nee, als haatdragend persoon dat ik ben moet alles in het witquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:04 schreef FL_Freak het volgende:
Wolla is de zwarte njet goed genoeg vuile racist.
Waar kan ik die aan herkennen precies?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah oke, ik zoek de laatste generatie van de witte xbox (jasper).
Welke spellen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Op Marktplaats heb ik hem nu staan voor 80.
Hij moet uiterlijk vrijdag zijn opgehaald en mijn "Direct meeneem prijs" is 50 euro.
Krijg je een 360 met 2 games 4 controllers en de snoeren
(Voor 30 euro gaat hij niet weg, 50 euro is echt de minimum prijs, en dan zit ik nog érg laag..)
Hoi schatjequote:
BAASquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ga morgen naar De Jeugd van Tegenwoordig.
Meh.quote:
Ja tochquote:
http://bjdraw.com/2009/07/03/how-to-tell-an-xbox-360-is-a-jasper/quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar kan ik die aan herkennen precies?Ik weet dat het een laatste gen 360 is (Voor de slim nog)
Ahh, ik schijn een *Falcon* te hebben 14,2a
Ahh, dit is een Falcon. Want 14,2a inplaats van 12,1quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:09 schreef Viro het volgende:
[..]
http://bjdraw.com/2009/07/03/how-to-tell-an-xbox-360-is-a-jasper/
Snap ik, maar ik heb sowieso al liever een PS3. Als dan ook de games niet aanspreken, blijf ik liever even met mijn vuist in mijn anus zitten tot er wat anders voorbij komt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als jij nou mijn Xbox koopt ben je vrij om er andere games voor te kopen hoor
Jammerquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh, dit is een Falcon. Want 14,2a inplaats van 12,1(En 108 watt inplaats van 90 watt)
Interesse in Fifa `08 voor de PS3?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb sowieso al liever een PS3. Als dan ook de games niet aanspreken, blijf ik liever even met mijn vuist in mijn anus zitten tot er wat anders voorbij komt.
Ik wil 'em vooral voor Journey.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Interesse in Fifa `08 voor de PS3?
Yo je kan mijn collectie + ps3 en 2 controllers kopen voor 50000 euro Ik zal hem even droppen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb sowieso al liever een PS3. Als dan ook de games niet aanspreken, blijf ik liever even met mijn vuist in mijn anus zitten tot er wat anders voorbij komt.
verkochtquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Yo je kan mijn collectie kopen voor 50000 euro Ik zal hem even droppen.
wees gewaarschuwd het is een bazenlijst
Prototype
Prototype 2
Assassins Creed
' ' ' ' 2
' ' ' ' Brotherhood
The Darkness
The Darkness 2
TES IV Oblivion
TES V Skyrim
Fallout 3
Fallout: New Vegas
Saints Row 2
Saints row 3
L.A. Noire
Red Dead Redemption
Bioshock 2
Far Cry 2
Haze
Dead Island
Wet
Batman: Arkham Asylum
Darksiders
Mortal Kombat
Infamous (staat op hdd)
Infamous 2
Wipeout HD (op hdd)
Borderlands
LittleBigPlanet
Skate 2
Resistance 2
Red Faction: Guerilla
Just Cause 2
Rage
The Saboteur
GTA IV
Metal Gear Solid 4
Killzone 2
Je laat de vrouwen zoveel mogelijk werk doen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhhhm, je kent me duidelijk nog niet, ik ben Mur, aangenaam.
Ik heb een lijstje met ingrediënten en de manier van bereiden nodig.
Is goed, maar ik heb het geld op een rekening in Nigeria.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Yo je kan mijn collectie kopen voor 50000 euro Ik zal hem even droppen.
Prototype
Prototype 2
Assassins Creed
' ' ' ' 2
' ' ' ' Brotherhood
The Darkness
The Darkness 2
TES IV Oblivion
TES V Skyrim
Fallout 3
Saints Row 2
Saints row 3
L.A. Noire
Red Dead Redemption
Bioshock 2
Far Cry 2
Haze
Dead Island
Wet
Darksiders
Mortal Kombat
Infamous (staat op hdd)
Infamous 2
Wipeout HD (op hdd)
Borderlands
LittleBigPlanet
Skate 2
Resistance 2
Just Cause 2
Rage
The Saboteur
GTA IV
Metal Gear Solid 4
Killzone 2
In natura?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Yo je kan mijn collectie + ps3 en 2 controllers kopen voor 50000 euro Ik zal hem even droppen.
Prototype
Prototype 2
Assassins Creed
' ' ' ' 2
' ' ' ' Brotherhood
The Darkness
The Darkness 2
TES IV Oblivion
TES V Skyrim
Fallout 3
Saints Row 2
Saints row 3
L.A. Noire
Red Dead Redemption
Bioshock 2
Far Cry 2
Haze
Dead Island
Wet
Darksiders
Mortal Kombat
Infamous (staat op hdd)
Infamous 2
Wipeout HD (op hdd)
Borderlands
LittleBigPlanet
Skate 2
Resistance 2
Just Cause 2
Rage
The Saboteur
GTA IV
Metal Gear Solid 4
Killzone 2
Ah kutquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je laat de vrouwen zoveel mogelijk werk doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]Haha beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Kwe bun doé kolaka donga?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is goed, maar ik heb het geld op een rekening in Nigeria.
dan moet je wel érg hard mijn eikel met je tong poleisten.quote:
Maar hij was eerst dus kom nr 'de magic benk' en drop het geld in de afvalbak daar, snel daarna zal je de goederen in ontvangst mogen nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |