quote:Op maandag 9 december 2013 03:10 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/11/het-leed-van-linssen/
Irritant mannetje die ik daar quote. Is altijd bij de hand aan het doen.quote:
Oh ja dat slaapcentrum gebeuren he. Hoe is het gegaan?quote:Op maandag 9 december 2013 11:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Slapen in de auto![]()
Heen en weer naar ede rijden voor een fucking polsband
Heb pas 14 december afspraak, moet deze week met een horloge lopen die 24 uur per dag shit meetquote:Op maandag 9 december 2013 14:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh ja dat slaapcentrum gebeuren he. Hoe is het gegaan?
Had nog over van het weekend.quote:Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Energydrink heb ik ook net even snel gehaald bij de Jumbo
Wat is een twijfelaar?quote:Op maandag 9 december 2013 15:30 schreef Amarantha het volgende:
Morgen spullen halen bij iemand, schijnen bijna zo goed als nieuwe spullen te zijn. Gisteren zei A. tegen mij dat die vrouw had gezegd dat daar een tweepersoonsbed bij zat en nu zei die vrouw tegen mij een twijfelaar. Hmm is dat ook chill slapen met zn tweeën?
Zit tussen een éénpersoonsbed en een tweepersoonsbed in qua grootte. Hoewel lees ook groottes als 140x200 cm als ik google en dat is gewoon een tweepersoonsbedquote:
als het maar droog is tochquote:Op maandag 9 december 2013 15:30 schreef Amarantha het volgende:
Morgen spullen halen bij iemand, schijnen bijna zo goed als nieuwe spullen te zijn. Gisteren zei A. tegen mij dat die vrouw had gezegd dat daar een tweepersoonsbed bij zat en nu zei die vrouw tegen mij een twijfelaar. Hmm is dat ook chill slapen met zn tweeën?
quote:
Dat is wel minder maar opzich ook logisch. Het zal een duur apparaat zijn, die wil je niet opsturen.quote:Op maandag 9 december 2013 15:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb pas 14 december afspraak, moet deze week met een horloge lopen die 24 uur per dag shit meetMaar moest m vandaag dus ophalen en vrijdag weer terug brengen, in totaal 6 uur rijden want opsturen kan blijkbaar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |