jaquote:Op zondag 8 december 2013 20:22 schreef Sosa het volgende:
zoals die Ruby van Ome Berlo, die was Marrokaanse toch>?
Niks mis mee toch?... tenminste ik zou haar wel ervan langs willen geven in de wc.. mits haar broers me niet neersteken of zo..quote:Op zondag 8 december 2013 20:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die marokkaanse in de OP bijvoorbeeld lijkt een moslima te zijn met haar hoofddoek, maar dan zie ik een tegenstelling in haar klederdracht. Strakke kleding waar je gewoon haar grote borsten in ziet en brede heupen.
Ik heb nog meer foto´s van deze marokkaanse meid en dan zie je nog ergere dingen
Maar ook over het algemeen zie je vaak dat marokkaanse meiden met een hoofddoek strakke kleding dragen die niets aan de verbeelding over laat.
Hoe kijken jullie daar tegenaan
Meer pics van de dame in kwestie zodat ik een weloverwogen oordeel kan vellen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die marokkaanse in de OP bijvoorbeeld lijkt een moslima te zijn met haar hoofddoek, maar dan zie ik een tegenstelling in haar klederdracht. Strakke kleding waar je gewoon haar grote borsten in ziet en brede heupen.
Ik heb nog meer foto´s van deze marokkaanse meid en dan zie je nog ergere dingen
Maar ook over het algemeen zie je vaak dat marokkaanse meiden met een hoofddoek strakke kleding dragen die niets aan de verbeelding over laat.
Hoe kijken jullie daar tegenaan
quote:Op zondag 8 december 2013 20:51 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Meer pics van de dame in kwestie zodat ik een weloverwogen oordeel kan vellen.
quote:Op zondag 8 december 2013 20:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver, zou dat kontje hard tappen. Zo'n hoofddoekje is ook handig om je lul af te nemen nadat je in der kont bent geweest.quote:Op zondag 8 december 2013 20:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua billen iets te royaal bedeeld naar mijn smaak, maar ik zou het er zeker wel op kunnen!quote:Op zondag 8 december 2013 20:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kontquote:Op zondag 8 december 2013 20:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |