Ach zo rol ik.quote:Op zondag 8 december 2013 16:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
En ons in de war brengt, wat doe je Lt!
Ik zag een post na die van mij en dacht dat ik net niet de lapo had. Zag later aan het nummer van mijn post dat ik eigenlijk de laatste post had gemaaktquote:Op zondag 8 december 2013 16:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
En ons in de war brengt, wat doe je Lt!
Ik dm'de je nog, just in casequote:Op zondag 8 december 2013 16:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zag een post na die van mij en dacht dat ik net niet de lapo had. Zag later aan het nummer van mijn post dat ik eigenlijk de laatste post had gemaakt
No prob. Wou voorkomen dat we beide een topic aan gingen maken.quote:Op zondag 8 december 2013 16:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik F5 nooit, dus ik heb vaak 1 lange pagina, en dan merk ik het slotje niet
En dan kijk ik ook nog filmpjes en zo..struggles.
Ja, LaPo hunters hierquote:Op zondag 8 december 2013 16:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zag een post na die van mij en dacht dat ik net niet de lapo had. Zag later aan het nummer van mijn post dat ik eigenlijk de laatste post had gemaakt
Mij maakt het niet uit, ik heb er toch geenquote:
Ach, een privé topic heeft ook wel wat.quote:Op zondag 8 december 2013 16:54 schreef bondage het volgende:
[..]
No prob. Wou voorkomen dat we beide een topic aan gingen maken.
quote:Op zondag 8 december 2013 16:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Bondaasje is wel een vriendelijk persoon.
Precies, misschien wordt dit een soort Beurskrach van 1929quote:Op zondag 8 december 2013 16:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, ik heb er toch geen
Naamtopics zuigen, daardoor denken users juist dat het een besloten groepje is wat hier post. We moeten juist meer users krijgen hier.quote:Op zondag 8 december 2013 16:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, een privé topic heeft ook wel wat.
Tevens; naam-topic
Oneindig, geen telling. PM's zit wel een limiet op.quote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ben nieuwsgierig hoeveel DM's je kan stashen.
Heb wel spijt dat ik zo gierig ben dat ik er nooit wat heb gekocht tho.quote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Precies, misschien wordt dit een soort Beurskrach van 1929
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |