| 1 2 3 4 5 | De minimumtemperatuur: De maximumtemperatuur: Het aantal mm neerslag (totaal aan regen, sneeuw en hagel): Het aantal uren zonneschijn: De windsnelheid in Beaufort: | 
| 1 2 3 4 5 | De minimumtemperatuur: De maximumtemperatuur: Het aantal mm neerslag (totaal aan regen, sneeuw en hagel): Het aantal uren zonneschijn: De windsnelheid in Beaufort: | 
| 1 2 | * Wordt kerst 2013 een officiële witte kerst (gesloten sneeuwdek op beide dagen)? * Valt er in De Bilt tijdens één van beide kerstdagen sneeuw? | 

quote:Meedoen is heel makkelijk: voorspel onderstaande waarden voor 25 èn 26 december en post ze in dit topic!
- uiterlijk zaterdag 21 december 03:00 uur voor 1e kerstdag
- uiterlijk zondag 22 december 03:00 uur voor 2e kerstdag

Heb ik toch gelijk gekregen door eerder te zeggen dat we een sneeuwvrije kerst dit jaar zouden krijgen.
 Heb ik toch gelijk gekregen door eerder te zeggen dat we een sneeuwvrije kerst dit jaar zouden krijgen.

Ik neem ontslag voor de rest van dit seizoenquote:Op zondag 29 december 2013 16:06 schreef OA het volgende:
UITSLAG KERSTVOORSPELLINGEN
Tijdens vorige edities heeft hij het ook al geflikt... Adelante wint op beide kerstdagen met een hele goede score!!

Bekijk hieronder zelf de volledige uitslag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit herstelt de Sint blamage prima
 Dit herstelt de Sint blamage prima  
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |