Ah Oké, denk dat we de 660 wel gaan aantikken vannacht dus nu verkopen en straks lager inkopen was mijn ideequote:Op zondag 8 december 2013 13:40 schreef ulq het volgende:
[..]
Nouja. Ik heb vannacht gekocht voor 680 een sell order voor 790 geplaatst die gefilld was en nu weer ingekocht voor 700. Ga er eigenlijk weer vanuit dat ie richting de 800 gaat kruipen en niet meer door de 'ondergrens' van ongeveer 680 heen knalt.
Uitcashenquote:Op zondag 8 december 2013 13:41 schreef lf2 het volgende:
Hou eens op met EUR is ook helemaal niet nodig.
Je zet het toch in btc om als je uitcasht.
iedereen is al overgestapt naar btc-equote:Op zondag 8 december 2013 13:44 schreef strbo het volgende:
Wat is Mt.Gox ook voor een pauperexchange. Die grafieken gaan helemaal nergens meer over
Groter dan Bitstamp en BTC-e op 't gebied van BTC.quote:Op zondag 8 december 2013 13:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
iedereen is al overgestapt naar btc-e
Mijn theorie is een beetje dat ik niet denk dat ie nog verder gaat dalen na die intense dip die we gisterochtend hadden. Dat was wel een beetje het minimum. Zou raar zijn als ie na de die extreme terugval nóg een (extreme) terugval gaat krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah Oké, denk dat we de 660 wel gaan aantikken vannacht dus nu verkopen en straks lager inkopen was mijn idee
Je weet wat ik bedoel. Sommige denken ze worden uitgekeerd met de euro's die ze hebben gewisseld.quote:
Vorige week zondagmiddag gingen we nog veel harder naar beneden en alle indicators geven nu hetzelfde aan.quote:Op zondag 8 december 2013 13:47 schreef ulq het volgende:
[..]
Mijn theorie is een beetje dat ik niet denk dat ie nog verder gaat dalen na die intense dip die we gisterochtend hadden. Dat was wel een beetje het minimum. Zou raar zijn als ie na de die extreme terugval nóg een (extreme) terugval gaat krijgen.
De panicsellers hebben het 'spel' verlaten en men 'weet' nu dat 600 wel een beetje de ondergrens is. Zou nog wel kunnen dat ie de 660 aantikt oid maar ik heb nu voor 700 ingekocht dus die 40 'verlies' neem ik dan maar gewoon.
Ga er vanuit dat ie vanaf maandag gewoon weer richting de 1000 gaat kruipen.
We zitten nu al te schommelen rond de dip van vorige week, how low can it go?quote:Op zondag 8 december 2013 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vorige week zondagmiddag gingen we nog veel harder naar beneden en alle indicators geven nu hetzelfde aan.
Gewoon holden.quote:
*verboDquote:Op zondag 8 december 2013 13:55 schreef Robuustheid het volgende:
Bij deze een algeheel VERBOT op het hanteren van euro's als prijzen voor BTC's.
Veroorzaakt alleen maar verwarring.
Degenen die nog aandurven om over euro's te praten, gaan sofort gehen das Mauer.
DOLLARS MUST SEIN !quote:Op zondag 8 december 2013 13:55 schreef Robuustheid het volgende:
Bij deze een algeheel VERBOT op het hanteren van euro's als prijzen voor BTC's.
Veroorzaakt alleen maar verwarring.
Degenen die nog aandurven om over euro's te praten, gaan sofort gehen das Mauer.
Inderdaad. Optimistisch blijven.quote:
BTC naar 1$ nou gr grquote:Op zondag 8 december 2013 13:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Optimistisch blijven.
Eigenlijk moet ik gewoon dit topic verlaten en over enkele maanden pas weer kijken hoe alles gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |