Er is de afgelopen 2 uur al $70 vanaf gegaan?quote:Op zondag 8 december 2013 13:16 schreef lf2 het volgende:
Gasten er gaat maximaal 50 USD vanaf vandaag.
Ltc max op 20 USD.
Jullie mogen me quoten en wil graag een donatie voor mijn correctie forecast
Het is al gebleken dta LTC niet lager gaat dan 20 met soms een uitschieter, nu inkopen op 21 en woensdag verkopen op 34 vind ik ook niet ergquote:Op zondag 8 december 2013 13:16 schreef lf2 het volgende:
Gasten er gaat maximaal 50 USD vanaf vandaag.
Ltc max op 20 USD.
Jullie mogen me quoten en wil graag een donatie voor mijn correctie forecast
Multipool is echt waardeloos. Beter kies je dan middlepool of alternatepool.. Heb je direct bitcoin vanuit scrypt (scam) coins.quote:Op zondag 8 december 2013 13:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar ik wil eigenlijk alleen coins minen waar ik wat in zie. En niet de scamcoins en dergelijke.
Dat is mooi dat ik dan BTC krijg, maar dan ben ik alsnog scamcoins aan het minen. En de ik probeer de meeste coins die ik mine vast te houden.quote:Op zondag 8 december 2013 13:18 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Multipool is echt waardeloos. Beter kies je dan middlepool of alternatepool.. Heb je direct bitcoin vanuit scrypt (scam) coins.
Grafiek lezen, dan kun je ongeveer inschatten wat ie gaat doenquote:Op zondag 8 december 2013 13:21 schreef ulq het volgende:
[..]
Had denk ik nog iets langer moeten wachten inderdaad
De idioot die ze voor 550 heeft gekocht misschienquote:Op zondag 8 december 2013 13:22 schreef ulq het volgende:
[..]
Welke idioot zou nou zo al z'n bitcoins voor 700 gaan sellen
Geen idee, maar niemand lijkt ze te willen kopenquote:Op zondag 8 december 2013 13:22 schreef ulq het volgende:
[..]
Satoshi natuurlijk!quote:Op zondag 8 december 2013 13:22 schreef ulq het volgende:
[..]
Wie zegt dat het al zijn bitcoins zijn?quote:Op zondag 8 december 2013 13:22 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoe vaak moet er gevraagd worden of je je prijzen in USD wilt neerzetten of er bij zetten dat het EUR is?quote:Op zondag 8 december 2013 13:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
even mn buy op 545 gecanceld, dat kan lager
Ja maar dan ben je als nog een idioot als je ze voor 700 weer gaat sellen. Dan had je ze gewoon voor 800 moeten sellen. Of gewoon wachten tot het weekend voorbij is en voor 1000 sellen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:22 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
De idioot die ze voor 550 heeft gekocht misschien
quote:Op zondag 8 december 2013 13:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wie zegt dat het al zijn bitcoins zijn?
quote:
Lees mn sig eensquote:Op zondag 8 december 2013 13:23 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Hoe vaak moet er gevraagd worden of je je prijzen in USD wilt neerzetten of er bij zetten dat het EUR is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |