Dat was ook een domme zet. Hij was aan het stijgen maar het was een pump en dump.quote:Op zondag 8 december 2013 12:51 schreef ulq het volgende:
[..]
BBQ-coins?
Wtf
Als mensen geld gaan besteden aan 'munteenheden' die BBQ-coins heten kan die hele crypto-hype nooit serieus genomen worden
Waarom mine jij die eigenlijk?quote:Op zondag 8 december 2013 12:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heuj, ik mine BBQcoins. En ze zijn eigenlijk niet eens gemaakt om op een exchange te komen.
Omdat ik een coin zocht waarvan ik volume kon minen om een beetje mee rond te spelen, en ik heb BBQcoins altijd wel tof gevonden.quote:Op zondag 8 december 2013 12:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom mine jij die eigenlijk?
Vandaag schijntquote:Op zondag 8 december 2013 12:57 schreef Duuc-nl het volgende:
Iemand die de datum weet wanneer wdc en qrk bt38 betreden?
Ik zou hem verwijderen.quote:Op zondag 8 december 2013 12:55 schreef Ticootje het volgende:
Oeh. Ik heb een buy order van 23. Ik twijfel nu. Verwijderen en 21 erin. Hij zakt weer lekker.
Okay duidelijk, heb je wdc ook al gemined?quote:Op zondag 8 december 2013 12:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat ik een coin zocht waarvan ik volume kon minen om een beetje mee rond te spelen, en ik heb BBQcoins altijd wel tof gevonden.
Nu er een nieuwe dev is hoop ik dat ze een beetje doorgaan als een soort van testplatform en toffe dingen gaan proberen.
Ik ga trouwens vanaf vanmiddag weer iets anders minen, heb het aantal wat ik wil nu bij elkaar gemined. Ben nog aan het twijfelen of het gewoon LTC gaat worden of iets anders.
Ik ben er net in gestapt, hopelijk geen spijt vanquote:Op zondag 8 december 2013 12:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Thx, ik hou ze dan nog even vast en hou btc38 in de gaten.
Nope, was wel van plan om er zometeen even over te gaan lezen wat ze hou allemaal precies van plan zijn. Had eerst het idee dat het gewoon een clonecoin was, maar ik zag dat ze wel actief aan het ontwikkelen zijn. Dus ik ga me eens inlezen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Okay duidelijk, heb je wdc ook al gemined?
maar.. ltc is nu echt niet rendabel om te minen vs andere munten...quote:Op zondag 8 december 2013 13:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Okay duidelijk, heb je wdc ook al gemined?
Er staat geen ltcquote:Op zondag 8 december 2013 13:03 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
maar.. ltc is nu echt niet rendabel om te minen vs andere munten...
Ben benieuwd naar je oordeelquote:Op zondag 8 december 2013 13:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, was wel van plan om er zometeen even over te gaan lezen wat ze hou allemaal precies van plan zijn. Had eerst het idee dat het gewoon een clonecoin was, maar ik zag dat ze wel actief aan het ontwikkelen zijn. Dus ik ga me eens inlezen.
Ik zou hem verlagen, de bitcoin gaat crashen naar 1 cent en zal daarboven niet meer komen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:06 schreef ulq het volgende:
Hmm. Buy order @710 verlagen of laten staan?
Ik denk dat ik hem gewoon laat staan.
Ik ookquote:Op zondag 8 december 2013 13:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Er staat geen ltcer staat wdc (of je reageert op de verkeerde post )
[..]
Ben benieuwd naar je oordeel
quote:Op zondag 8 december 2013 13:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Er staat geen ltcer staat wdc (of je reageert op de verkeerde post )
[..]
Ben benieuwd naar je oordeel
Daar staat toch echt ltcquote:Ik ga trouwens vanaf vanmiddag weer iets anders minen, heb het aantal wat ik wil nu bij elkaar gemined. Ben nog aan het twijfelen of het gewoon LTC gaat worden of iets anders.
quote:Op zondag 8 december 2013 13:08 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ik zou hem verlagen, de bitcoin gaat crashen naar 1 cent en zal daarboven niet meer komen.
Je moet wel de juiste persoon quoten als je ingaat op iets wat hij zegt. Je quote mijn post, dus de verkeerde post. Ik had het niet over LTCquote:Op zondag 8 december 2013 13:10 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
[..]
Daar staat toch echt ltc
Ja, ik weet. Maar ik wil eigenlijk alleen coins minen waar ik wat in zie. En niet de scamcoins en dergelijke.quote:Op zondag 8 december 2013 13:11 schreef MaGNeT het volgende:
Als je op ieder moment gewoon de meest winstgevende coin wil minen, kan je altijd via http://www.multipool.us gaan minen.
Niet de meest creatieve manier maar het scheelt een hoop instelwerk.
quote:Florida, een plastische chirurgie ziekenhuis begon te accepteren bitcoin betaling
Ijdelheid Cosmetische Chirurgie is een plastisch chirurgische ziekenhuis gelegen in Florida, USA, is nu het aanvaarden klanten betalen bitcoin betaling, het bedrijf is momenteel in Miami, Hialeah en Broward heeft drie verschillende klinieken. Bedrijf gelooft dat steun bitcoin beslissing zal invloed hebben klanten in de nabije toekomst over hoe ze hun eigen arts te kiezen.
Momenteel zijn diverse dienstverlenende bedrijven zijn in de ene na de andere om Bitcoins, zoals bars, kledingzaken en advocatenkantoren accepteren, nu vergezeld door plastische chirurgie ziekenhuis. Vanity Cosmetische Chirurgie biedt niet alleen de diepte van de plastische chirurgie, zoals buikwandcorrectie, ook Enkele eenvoudige procedures, zoals laser ontharing.
Het ForexMinute gemeld dat sommige high-end service-industrie en nieuwe business support bitcoin, bitcoins kan helpen handelaren weloverwogen beslissingen te nemen en tot een betere deal, natuurlijk, Vanity Cosmetische Chirurgie is niet de eerste organisatie die bitcoin cosmetische ondersteunen Dit jaar in juni, toen modellenbureau Elite Body Sculpture lichaam moet bitcoin betalingen te accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |