Dan heb je dus je geld verspreid over die 2 buy orders?quote:Op zondag 8 december 2013 12:35 schreef roislecxe het volgende:
Heb 21.4 gezet bij LTC en 649 in BTC.
Ben benieuwd
quote:Op zondag 8 december 2013 12:33 schreef ulq het volgende:
[..]
Jij verwacht een crash? Waar is deze verwachting op gebaseerd?
Of zit je gewoon te trollen ?
Gespreid inderdaad, beetje 50/50quote:Op zondag 8 december 2013 12:36 schreef ulq het volgende:
[..]
Dan heb je dus je geld verspreid over die 2 buy orders?
Je kan toch niet met hetzelfde geld 2 orders uitzetten (bij btc-e iig niet)
quote:Op zondag 8 december 2013 12:30 schreef roislecxe het volgende:
Vanmiddag weg... Waar m'n orders op te zetten hmmmm....
zelf gemined?quote:Op zondag 8 december 2013 12:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke ik heb nu
36 worldcoins
99 bbqcoins ()
3.3 LTC
Nee, je krijg meer dan $9000 cadeau.quote:Op zondag 8 december 2013 12:40 schreef richolio het volgende:
Hoe maak je buy orders bij btc-e? En met wat wordt dat betaald danNeem aan dat je er al geld op moet hebben staan dan
Succes.quote:Op zondag 8 december 2013 12:39 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga drvandoor, wens me maar even succes kinderen![]()
Heuj, waar is mijn gratis geld?quote:Op zondag 8 december 2013 12:44 schreef strbo het volgende:
[..]
Nee, je krijg meer dan $9000 cadeau.
Ja, of bitcoins of iets anders wat ze verhandelen. Buy order staat gewoon op de frontpage?
Nee was het maar zo'n feestquote:
Ik zie het staan ja, en dan? Ik zie namelijk niets wat er op wijst waar ik iets dergelijks kan instellenquote:Op zondag 8 december 2013 12:44 schreef strbo het volgende:
[..]
Nee, je krijg meer dan $9000 cadeau.
Ja, of bitcoins of iets anders wat ze verhandelen. Buy order staat gewoon op de frontpage?
Als je bij het aankoopbedrag gewoon zelf een bedrag invult wordt het een buy order. Zelfde geldt voor het veldje bij sell. Dus bij "PRICE PER" vul je de prijs in die jij er voor wil geven.quote:Op zondag 8 december 2013 12:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zie het staan ja, en dan? Ik zie namelijk niets wat er op wijst waar ik iets dergelijks kan instellen
BBQ-coins?quote:Op zondag 8 december 2013 12:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke ik heb nu
36 worldcoins
99 bbqcoins ()
3.3 LTC
Heuj, ik mine BBQcoins. En ze zijn eigenlijk niet eens gemaakt om op een exchange te komen.quote:Op zondag 8 december 2013 12:51 schreef ulq het volgende:
[..]
BBQ-coins?
Wtf
Als mensen geld gaan besteden aan 'munteenheden' die BBQ-coins heten kan die hele crypto-hype nooit serieus genomen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |