SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. quote:El Mundo Deportivo: "De school van Ajax is springlevend. Het is een genot om in het korset van het huidige voetbal teams te zien die trouw blijven aan hun historie. Het is een vrolijke en aantrekkelijke ploeg."quote:El Periódico: "Ajax is een ploeg met jonge jongens die uit dezelfde bron hebben gedronken als de spelers van Barcelona. Ze waren niet alleen oppermachtig in passing en controle van de bal, maar ook in elk individueel duel."SPOILER: Klaassen _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veltman _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blind _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door FireFox1 op 08-12-2013 11:58:29 ]What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ach ze doen maar daarzo. Ik ben dan blij met het beleid van Ajaxquote:Op zondag 8 december 2013 11:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon weer de burgemeester lief aankijken
Ik heb helemaal niks met die club.quote:Op zondag 8 december 2013 11:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Feyenoord.Oh.![]()
Ik heb niets tegen die andere clubs, ik kan me wel aan de aanhang ergerenquote:Op zondag 8 december 2013 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ze doen maar daarzo. Ik ben dan blij met het beleid van Ajax
[..]
Ik heb helemaal niks met die club.![]()
Davy Klaassen
Wat een baas is dat
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
De arrogantie waarmee Feyenoord supporters ons arrogant noemenquote:Op zondag 8 december 2013 11:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Feyenoord.![]()
![]()
Ik vind de aanhang wel redelijk bij de clubs horen.quote:Op zondag 8 december 2013 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen die andere clubs, ik kan me wel aan de aanhang ergerenOh.![]()
Ik heb wel FC Emmen in mijn sig staan maar stiekem zit ik elke wedstrijd in de ArenA
Das juist zo lief johquote:Op zondag 8 december 2013 11:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De arrogantie waarmee Feyenoord supporters ons arrogant noemen
Vooral omdat ze al 10 jaar geen belangrijke prijs hebben gepakt
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja maar ze hebben de beste supporters en daar gaat het om, discussie geslotenquote:Op zondag 8 december 2013 11:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Das juist zo lief joh
Vooral omdat ze al 10 jaar geen belangrijke prijs hebben gepakt![]()
Wat een adoratie voor mij hier![]()
![]()
Veltman
![]()
Klaassen
![]()
Blind
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Deed het ook prima tegen Barcaquote:Op zondag 8 december 2013 11:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denswilgod gaat een wereldpartij spelen.![]()
Davy Klaassen, als hij zo doorgaat gaat hij mee naar Brazilie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Cross my fingers dat hij niet door het ijs zakt zoals van der Hoornquote:Op zondag 8 december 2013 11:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denswilgod gaat een wereldpartij spelen.
Blind, Klaassen en Siemgod op het middenveldquote:Op zondag 8 december 2013 11:59 schreef TheVulture het volgende:
Davy Klaassen, als hij zo doorgaat gaat hij mee naar Brazilie![]()
Siem is niet meer nodigquote:Op zondag 8 december 2013 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Blind, Klaassen en Siemgod op het middenveld
Doe maar Siem in de spits en nooit meer op het middenveld.quote:Op zondag 8 december 2013 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Blind, Klaassen en Siemgod op het middenveld
Forum Opties Forumhop: Hop naar: